Saltofx 1 Report post Posted November 12, 2008 Φετος πολλες εταιριες βγαζουν σκι με διπλη ακτινα στροφης και αλλα διαφορα συστηματα. Μηπως κανεις γνωριζει για τα atomic d2 doubldeck? http://www.atomicsnow.com/doubledeck/#/en/...ARIO-CUT-VIDEO/ Marketing? Ή καποια καινοτομια.............. Quote πηγαίνω σιγά......γιατί βιάζομαι! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted November 12, 2008 Τελευταία (χρόνια) υπάρχει μια τάση απο τις εταιρίες για τέτοιες πατέντες - δηλαδή την αυτόματη κατα κάποιο τρόπο προσαρμογή του radius την ώρα που κάνεις σκι. Βέβαια το ίδιο γίνεται και με ένα μοντέλο για το οποίο ο κατασκευαστής ΔΕΝ υπαινίσσεται οτι αλλάζει αυτόματα η ακτίνα στροφής του, αρκεί βέβαια να ξέρεις να το δουλέψεις στο τερέν οπότε μια χαρά προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες. (all around μοντέλα) Σε κάθε περίπτωση , δεν νομίζω όμως ότι είναι στεγνό μαρκετινγκ , γιατί τα κόστη είναι πολλά για το τίποτα - κάποια εφαρμογή θα παίζει απλά ακόμα η όποια καινοτομία είναι σε αρχικό στάδιο , και θα πρέπει να γίνουν πολλές δοκιμές και πρακτικές εφαρμογές μέχρι να πούμε οτι τα σκι "σκέφτονται" ! (εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός μπροστά σε κάποια ανατρεπτική αλλαγή για το σκι , χρειάστηκαν κάπου στα 100 χρόνια για να φτάσει η τεχνολογία στην αρχική σύλληψη απο την εποχή του Sondre Norheim , με κλιμάκωση τις δύο τελευταίες δεκαετίες ... ) Συμπέρασμα ; Αφήστε να τα δοκιμάσουν πρώτα πολύ κόσμος , οι πιο ενθουσιώδεις και μετά βλέπουμε τι γίνεται με την πάρτη τους. Αν όντως υπάρχει κάτι καινούριο θα επικρατήσει , αλλά χλωμό το κόβω για εδώ κοντά ...λολ Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted February 12, 2009 τα δοκιμασε κανεις ρε παιδια τα D2 vario cut? ψηνομαι αγρια να τα χτυπησω στο τελος της σαιζον.. Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites