JiKL 36 Report post Posted January 5, 2011 Καλησπερα σε ολους καλη χρονια και ευχομαι πολλα χιονια... Πριν 3 χρονια ειχα αγορασει το πρωτο μου σετ μποτες Rossignol exalt..με flex 60-70...(απο τοτε ηξερα οτι ισως ηταν λιγο μικρο αλλα δεν ειχα την καταλληλη εμπειρια).. Ειμαι 1.77 και 75 κιλα... ΕΙχα διαβασει και τοτε ολα τα θεματα για τις μποτες, τις ειχα δοκιμασει αρκετη ωρα ...δεν ειχα νιωσει πονο η κατι υποπτο και ετσι τις αγορασα... Γενικα την πρωτη χρονια ειχα μεινει ικανοποιημενος (δεν ειχα κανει πολλες φορες καμια 10ρια) αλλα απο την επομενη τα πραγματα χειροτερευαν... Σε βαθμο που περσυ (και μια φορα φετος) να πρεπει να τις χαλαρωνω καθε 2-3 καταβασεις κατα την διαρκεια του ανεβασματος με το λιφτ...αν επαιρνα τιποτα στυλ βακχου η στυγας εννοειται χαλαρωμα σε καθε αναβαση... Ολο αυτο εχει καταντησει ανυποφορο...γιατι εκτος απο το οτι ποναω πρεπει μολις κατεβω απο το καρεκλακι να σφιξω ΟΛΑ τα buckles αρκετα που θελει και χρονο και σε κουραζει... νιωθω λιγο snowboardas να φανταστειτε... Μερικες παρατηρησεις... Τα buckles πρεπει να τα κλεινω αν θελω να εχω καλη αισθηση στις μποτες σχεδον στο maximum...το οποιο παιζει και να αλλοιωνει την γεωμετρια της μποτας αλλα και τα χαρακτηριστικα της.. Επισης τωρα ποια ενω το ποδι μου δεν βρισκει μπροστα, οσο και να σφιξω τις μποτες νιωθω οτι μπορω να το κινησω λιγο ιδιαιτερα στην περιοχη της φτερνας και του αστραγαλου...Και περισσοτερο το δεξι παρα το αριστερο... Εκτος των αλλων και στα δυο ποδια(κυριως ομως στο δεξι) μετα απο καποια ωρα επηρεαζεται η κυκλοφορια του αιματος με αποτελεσμα να παγωνουν/μουδιαζουν τα δαχτυλα μου... Δοκιμασα τις μποτες και στο σπιτι και παλι συνεβει αυτο (οσο μπορει να συμβει μεσα σε 30 λεπτα) και στο δεξι ποδι παρατηρησα οτι ενιωθα μεγαλη πιεση μεταξυ πατουσας και πατου στην περιοχη κατω απο τα δαχτυλα... Εχω αποφασισει λοιπον να αλλαξω μποτες αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσω να ρισκαρο εκ νεου μια αποτυχημενη επιλογη...Ετσι λεω στην Αυστρια που θα παω να νοικιασω μερικα ζευγαρια, να κανω σκι μια ολοκληρη μερα και οποιο μου καθισει πιο καλα να το παρω (ειτε μεταχειρισμενο ειτε σε καινουργιο..) Ποιες ειναι οι αποψεις σας?? Ευχαριστω... ΥΓ εχω μια μικρη πλατυποδια αλλα οχι κατι ιδιαιτερο..και επισης παταω λιγο προς τα εξω..με εχει δει ορθοπεδικος ομως και εχει πει οτι ειναι σε νορμαλ επιπεδα.. Επισης μετρησα το foot width (αν το μετρησα καλα) και το βρηκα 100...ενω οι τωρινες μου μποτες ειναι για 104.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 5, 2011 δεν κανω σκι αλλα...πιστευω οτι ο λογος που σε 30 λεπτα εισαι ετσι, ειναι οτι τις σφιγγεις πολυ γιατι προφανως σου ειναι ενα κλικ μεγαλες. Το ιδιο προβλημα εχω με τις δικες μου (snowboard) μονο που επειδη οσο και να σφιξω δεν ειναι αυοτ που θελω, σφιγγω πολυ τις δεστρες και μετα απο 20 λεπτα πεθαινω. Οπως και να εχει πρεπει να το ψαξεις καλα....και σε εμενα αν και παρουσιαστηκαν καποιες καλες ευκαιριες δεν αγορασα ακομα....θα εξαντλησω την ερευνα οσο παει. Παντως δεν ξερω κατα ποσο αν νοικιασεις μεταχειρισμενο θα βγαλεις συμπερασμα....ισως καποια test center εχουν πιο καινουργια (σε κατασταση) μοντελα και θα βγαλεις καλυτερο συμπερασμα. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted January 5, 2011 Σε ευχαριστω για την απαντηση...ειναι πολυ πιθανον να ειναι κατι τετοιο αν και την δοκιμασα τωρα χωρις το "παππουτσακι" και δεν απεχει πισω πολυ ...2δαχτυλα αντε 2 και κατι... Μηπως υπαρχει καποια μαρκα μποτων πιο ανεκτικη σε ευαισθητα ποδια???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted January 5, 2011 H αγορά της μπότας είναι λίγο λαχείο δυστυχώς. Οσο περισσότερο χρόνο ξοδέψεις στο ψάξιμο της αγοράς τόσο μειώνονται οι πιθανότητες αποτυχιας. Αλλά δεν εκμηδενίζονται. Σίγουρα το να νοικιάσεις μπότες δεν είναι ιδανική επιλογή γιατί έστω και 20 φορές να έχουν φορεθεί, τα διαφορετικά πόδια τις κάνουν λίγο παντόφλες. Κατά τη γνώμη μου ξεκίνα το ψάξιμο αγοράς ξανά, πήγαινε σε μαγαζιά με σωστούς επαγγελματίες. Αν πρόκειται να πας στο εξωτερικό δοκίμασε και εκεί. Ο μέσος αυστριακός υπαλληλος είναι σίγουρα πιο ενημερωμένος από το μέσο έλληνα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted January 5, 2011 (edited) H αγορά της μπότας είναι λίγο λαχείο δυστυχώς. Οσο περισσότερο χρόνο ξοδέψεις στο ψάξιμο της αγοράς τόσο μειώνονται οι πιθανότητες αποτυχιας. Αλλά δεν εκμηδενίζονται. Σίγουρα το να νοικιάσεις μπότες δεν είναι ιδανική επιλογή γιατί έστω και 20 φορές να έχουν φορεθεί, τα διαφορετικά πόδια τις κάνουν λίγο παντόφλες. Κατά τη γνώμη μου ξεκίνα το ψάξιμο αγοράς ξανά, πήγαινε σε μαγαζιά με σωστούς επαγγελματίες. Αν πρόκειται να πας στο εξωτερικό δοκίμασε και εκεί. Ο μέσος αυστριακός υπαλληλος είναι σίγουρα πιο ενημερωμένος από το μέσο έλληνα. O μεσος αυστριακος υπαλληλος ειναι εκπαιδευμενος να δειχνει ...οτι συντομα ερχεται ο επομενος πελατης . Γι αυτο σου ζηταει να μπεις στο θεμα ,σου προτεινει 2-3 εγκυρες εναλλακτικες , γινεται η διαδικασια δοκιμης -ελεγχου και στη συνεχεια περνας στο ταμειο . Αν αρχισουν τα Μα -Μου αρχιζει η ποδο - ψυχαναλυση . Στο σιναφι ονομαζεται custom made- orthotics .To Κανεις με την παραπανω διαδικασια και περνας παλι απο το ταμειο . Ο αυστριακος υπαλληλος ειναι και κοντο πατριωτης με τον ΦΡΟΥΝΤ .Μετα την εκθεση του προβληματος ,γινεται διηγηση/ διερευνηση αιτιων και σε συγκεκριμενο χρονο λυεται η συνεδρια .Ο χρονος περασε ...το επομενο ραντεβου μας ειναι... Δεν ειναι τυχαιο που η pies απαντα -συνιστα πρωτη και καλυτερη σε θεματα ευρεσης εφαρμογης μποτας .... Η μποτα ειναι το συμβολο του χιονοδρομικου οιδιποδειου=κελυφος-αυγο-μητρα-προστασια-ασφαλεια -κορδονια/ κλιπς -αμοιβαιο δεσιμο -εφαρμογη συνυπαρξη με ενταση-χαλαρωση -δυσκολια αποχωρισμου ..γιατι εισαι δεμενος μαζι της .Ειναι απολυτο συμβολο - φετιχ οπως καθε υπο-δημα . Παντα ψαχνεις την καλυτερη ,σπαταλιεσαι στις δοκιμες και αναβαλεις την τελικη υπευθυνη επιλογη .Ιδεατη μποτα δεν υπαρχει....Ο χρονος τελειωσε . Edited January 5, 2011 by snowhow Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted January 5, 2011 Τίποτα από αυτά που κάνει η pies δεν είναι τυχαίο Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 6, 2011 ...χιονοδρομικου οιδιποδειου=κελυφος-αυγο-μητρα-προστασια-ασφαλεια -κορδονια/ κλιπς -αμοιβαιο δεσιμο -εφαρμογη συνυπαρξη με ενταση-χαλαρωση -δυσκολια αποχωρισμου ..γιατι εισαι δεμενος μαζι της ... Ο χρονος τελειωσε . Αν και εμπορικοποιημένη ("ο χρόνος τελείωσε") η ρήση, εν τούτοις πολύ φιλοσοφημένη.... Γιατί άμα δε το πληρώσεις δε το εκτιμάς ...γιατι εισαι δεμενος μαζι της ... Έχει και το δέσιμο τη χάρη του θα πώ εγώ. Πάντως από προσωπική εμπειρία, είχα το ίδιο μάλλον πρόβλημα, έως ότου διαπίστωσα ότι μάλλον τις έσφιγγα υπέρ το δέον και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε από τα εξής: 1)Αρχικά δοκιμάζοντας μπότες σε δύο διαφορετικές φάσεις: τη δεύτερη, ό,τι μάρκα δοκίμασα (Salomon, Nordica, Dalbello) με το που ξεκίναγα να τις σφίγγω το πόδι μου μούδιαζε. Κορυφαίο όλων, το ότι μια εξ αυτών τη πρώτη φορά δεν μου παρουσίαζε τίποτα, ενώ τη δεύτερη με μούδιαζε. 2)Επίσης, την τελευταία φορά που νοίκιασα, με το που την κούμπωσα το ένιωσα το μούδιασμα στη καμάρα (τα υπόλοιπα ανατομικά χαρακτηριστικά μας είναι κοινά - καμάρα, ελαφρά κλίση προς τα έξω). Σκέφτομαι λοιπόν: "... τι να κάνουμε, αυτά έχει το άθλημα (δεν έχεις δα και τη δυνατότητα customization) θα το υπομείνεις ". Επειδή το φοβόμουν όμως, από το πάρκινγκ του ΧΚΠ έως και που κατέβηκα από το λίφτ της πίστας δεν τις είχα κουμπώσει. Εκεί άρχισα σταδιακά να τις κουμπώνω, κι όλα πήγαν καλά. 3)Ακόμα κι όταν κατέληξα στην αγορά αυτών που έχω (βλ. υπογραφή), ένιωσα μέχρι και πολύ ενοχλητικός που καθόμουν πολλή ώρα μέχρι να κλείσουν και να μη πονάω. 4)Τέλος, όταν μια από τις μέρες μετά την αγορά είπα να τις φορέσω ΞΑΝΑ μέσα στο σπίτι (ναι μιλάμε για τέτοια τρέλα...) όταν έκανα το λάθος να τις σφίξω σύντομα, το ξαναένιωσα. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα το ξανανιώσω.... Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted January 6, 2011 Σας ευχαριστω για τις απαντησεις... Ελεγα να καταφυγω στην λυση της Αυστριας οπου και πιο καταρτισμενοι θα ειναι οι υπαλληλοι και ισως εχουν καποιον τεχνικο εξοπλισμο που να βοηθαει (ειχα δει στην Ελβετια κατι μηχανηματα που εκαναν αναλυση του πελματος κτλ κτλ δεν ξερω αν ειναι γι αυτη την δουλεια) αλλα και θα εχω περισσοτερες συνεχομενες μερες για δοκιμες... Οσο για το αν οι νοικιασμενες δεν με πονανε επειδη ειναι παντοφλες ειναι ενα προβλημα...αλλα αν νιωθω καλη εφαρμογη και δεν με πονανε τοτε οκ..εστω παιρνω τις ιδιες σε καινουργιες.. Τελος, σιγουρα τις σφιγγω πολυ ... αλλα αν δεν τις σφιξω νιωθω οτι το ποδι μου κουνιεται μεσα στην μποτα κυριως σε αναταραξεις στον καθετο αξονα... στον οριζοντιο αξονα και κυριως στην φτερνα κουνιεται το ποδι μου ετσι και αλλιως... Η χρηση επιπλεον πατου θα βοηθουσε πιστευετε? Η διαφορα στο foot width του ποδιου μου και της μποτας παιζει ρολο? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted January 6, 2011 Αν κουνιέται στη φτέρνα το πόδι δεξιά αριστερά οι μπότες είναι ακατάλληλες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted February 15, 2011 Λοιπον εχουμε καποιες λιγες εξελιξεις... Στην Αυστρια νοικιασα για μια μερα(την τελευταια δυστυχως) τις Atomic Hawx 90 ( 90αρι flex, 100mm last width)... Eπαθα πλακα... :LOL: Πολυυυυυ καλυτερη εφαρμογη απο τις δικιες μου, πιο αμεσες, πιο "γρηγορες" και ενιωθα πολυ μεγαλυτερη ασφαλεια...Ουτε καν πονος ολη την μερα...Ανοιξα τα buckles 2φορες σε 8 ωρες ενω στις δικιες μου τουλαχιστον 20...Επισης τα buckles εκλειναν πολυ ανετα ενω στις δικιες μου παλευω να τα κλεισω εκει που θελω και το 40αρι strap βοηθουσε πολυ... Ρωτησα στο intersport που τις νοικιασα 260Ε το ζευγαρι που νοικιασα 360Ε καινουργιες.. Επειδη ηθελα να κανω μια ερευνα αγορας και τα λεφτα ηταν καπως πολλα για μια και εξω το αφησα... Τωρα ενα τετοιο εξοδο δεν μπορει να μπει στον φετινο προυπολογισμο...εκτος αν βρω καποια πολυ καλη τιμη... Αρα μεχρι νεοτερας τι θα προτεινατε για να βελτιωθει η κατασταση της ηδη υπαρχουσας μποτας??? διπλη καλτσα??? λενε οτι δεν ενδεικνυται.. εξτρα πατος?? καποιο αλλο κολπο??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted February 15, 2011 Λοιπον εχουμε καποιες λιγες εξελιξεις...Στην Αυστρια νοικιασα για μια μερα(την τελευταια δυστυχως) τις Atomic Hawx 90 ( 90αρι flex, 100mm last width)... Eπαθα πλακα... :LOL: Πολυυυυυ καλυτερη εφαρμογη απο τις δικιες μου, πιο αμεσες, πιο "γρηγορες" και ενιωθα πολυ μεγαλυτερη ασφαλεια...Ουτε καν πονος ολη την μερα...Ανοιξα τα buckles 2φορες σε 8 ωρες ενω στις δικιες μου τουλαχιστον 20...Επισης τα buckles εκλειναν πολυ ανετα ενω στις δικιες μου παλευω να τα κλεισω εκει που θελω και το 40αρι strap βοηθουσε πολυ... Ρωτησα στο intersport που τις νοικιασα 260Ε το ζευγαρι που νοικιασα 360Ε καινουργιες.. Επειδη ηθελα να κανω μια ερευνα αγορας και τα λεφτα ηταν καπως πολλα για μια και εξω το αφησα... Τωρα ενα τετοιο εξοδο δεν μπορει να μπει στον φετινο προυπολογισμο...εκτος αν βρω καποια πολυ καλη τιμη... Αρα μεχρι νεοτερας τι θα προτεινατε για να βελτιωθει η κατασταση της ηδη υπαρχουσας μποτας??? διπλη καλτσα??? λενε οτι δεν ενδεικνυται.. εξτρα πατος?? καποιο αλλο κολπο??? Θελεις μια αξιολογη μποτα αναλογη η και καλυτερη με αυτη που δοκιμασες στην Αυστρια . Η πρωτη διαπιστωση ειναι οτι ο συνδυασμος ποιοτητας /λειτουργικοτητας και εφαρμογης κοστιζει. Η δευτερη ειναι οτι εμεινες ενθουσιασμενος απο μια μποτα με flex 90 ... H τεταρτη ειναι οτι θα ακολουθησεις να ρωτας ...να αγοραζεις καλτσες ...και πατους και να μενεις ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΤΑ . ....ετσι χανεις χρονο,χρημα ,εμπειρια ,απολαυση και σωρευεις προβληματα στον τροπο που επελεξες να εκτονωνεσαι ,να διασκεδαζεις και να αθλεισαι ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted February 15, 2011 Ευχαριστω πολυ για την απαντηση... Ειδικα μετα απο αυτη την δοκιμη θεωρω επιβεβλημενη την, οσο πιο αμεσα γινεται, αγορα μποτας...Το κοστος δεν ειναι για μενα ο κυριος παραγοντας... Αν ημουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι μια μποτα των ΧΧΧευρω θα μου κανει μια χαρα θα τα εδινα το επομενο λεπτο ακριβως για τους λογους που ειπες και εσυ... Φετος ομως δυστυχως δεν γινεται... Γι αυτο ψαχνω μια προχειρη λυση για φετος ωστε να βελτιωσω οσο ειναι δυνατον την υπαρχουσα κατασταση... Δεν εχω σκοπο να δωσω πολλα λεφτα για ψευτολυσεις... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted February 15, 2011 Θελεις μια αξιολογη μποτα αναλογη η και καλυτερη με αυτη που δοκιμασες στην Αυστρια . Η πρωτη διαπιστωση ειναι οτι ο συνδυασμος ποιοτητας /λειτουργικοτητας και εφαρμογης κοστιζει. Η δευτερη ειναι οτι εμεινες ενθουσιασμενος απο μια μποτα με flex 90 ... H τεταρτη ειναι οτι θα ακολουθησεις να ρωτας ...να αγοραζεις καλτσες ...και πατους και να μενεις ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΤΑ . ....ετσι χανεις χρονο,χρημα ,εμπειρια ,απολαυση και σωρευεις προβληματα στον τροπο που επελεξες να εκτονωνεσαι ,να διασκεδαζεις και να αθλεισαι ... Συμφωνω με τον προλαλησαντα, εκτος απο την τριτη του διαπιστωση!!! Ευχαριστω πολυ για την απαντηση...Ειδικα μετα απο αυτη την δοκιμη θεωρω επιβεβλημενη την, οσο πιο αμεσα γινεται, αγορα μποτας...Το κοστος δεν ειναι για μενα ο κυριος παραγοντας... Αν ημουν ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι μια μποτα των ΧΧΧευρω θα μου κανει μια χαρα θα τα εδινα το επομενο λεπτο ακριβως για τους λογους που ειπες και εσυ... Φετος ομως δυστυχως δεν γινεται... Γι αυτο ψαχνω μια προχειρη λυση για φετος ωστε να βελτιωσω οσο ειναι δυνατον την υπαρχουσα κατασταση... Δεν εχω σκοπο να δωσω πολλα λεφτα για ψευτολυσεις... Εδω μας μπερδεψες. Βρηκες μια μποτα που σε ενθουσιασε, σου ταιριαζει μετα απο πολυωρες δοκιμες σε πραγματικες συνθηκες, το κοστος δεν ειναι ο κυριος παραγοντας, αλλα...??? Τι??? Θες να περασεις στην τεταρτη διαπιστωση/προφητεια του Θανου; Πολυ αμφιβαλλω αν θα σου ξαναδωθει η ευκαιρια να δοκιμασεις μποτα νοικιαζοντας την... για να βρεις καλυτερη. Συμφωνω με το Θανο. Θα χασεις χρονο/απολαυση και (λιγο) χρημα για ψευτολυσεις Quote Share this post Link to post Share on other sites
kotsos007 0 Report post Posted February 16, 2011 Συμφωνω με το Θανο. Φιλε αγορασε τις καινουριες μποτες,Το παραπανω ειναι σημαδιακο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted February 16, 2011 κι όχι μόνο θα χάσεις χρόνο ...καλημέρα κι από μένα και απόλαυση... αλλά τα προβλήματα που σωρεύεις ΔΕΝ είναι αμελητέα Ρώτα και μένα που έχω ξυπνήσει μες τη νύχτα (μετά από ταξίδι και μέρα γεμάτη σκι άρα κούραση) από τον πόνο στο κότσι και άρχισα και εγώ να ψάχνω πάτους κλπ. ... και σκέφτηκα στην Αυστρία να φτιάξω το εσωτερικό μ' αυτόν τον ειδικό αφρό (που ευτυχώς οι μπότες μου το δέχονται) 300 + ευρώ αν έχεις το εξωτερικό ή 600 + αν δεν το έχεις ... πάντως αν είχα βρει τη μπότα που περιγράφεις και δε μ' ενοχλούσε καθόλου θα την είχα πάρει γιατί η τιμή δεν είναι απαγορευτική (σε κανονικές συνθήκες... όχι στις σνθήκες ανασφάλειας που ζούμε τώρα) Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted February 16, 2011 ...Συμφωνω με το Θανο. .. Τι κοιτας ρε; Με το Θανο συμφωνω σε πολλα θεματα... Σε αυτα που διαφωνουμε, ξερει τα ρισκα του... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 16, 2011 ασε που δυσκολα θα βρεις μποτα με 260€ που να σε ενθουσιάζει οπως τη μεταχειρισμένη που βρηκες... λεω στην τύχη, η μποτα που νοικιασες ήταν φετινη, οι προηγουμενοι την είχαν ανοιξει για σένα εκει που τη θέλεις οπως τη θελεις... σιγουρα θα ειναι πιο "ανετη" στο ποδι απο την καινουρια... αν το παπουτσι δεν ηταν σε αθλια κατάσταση επρεπε να την πάρεις... Quote Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted February 16, 2011 (edited) Aρχικα σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας... Εκεινη την στιγμη που μου ειπε στο Intersport τις τιμες δεν ειχα κανει καμια ερευνα αγορας... Δηλαδη δεν ηξερα ποσο κανει κανονικα η μποτα, ποιου ετους ειναι,αν τα 260 για μια μεταχειρισμενη ειναι καλα και ουτε ειμαι σε θεση να κρινω μια μποτα αν ειναι πολυ χρησιμοποιημενη καλοσυντηρημενη κτλ κτλ (απο οσο μου φανηκε ηταν σε πολυ κατασταση παντως)... Και ειπα να μην βιαστω και να το ψαξω λιγο παραπανω ωστε να ειμαι σιγουρος και να μην επαναλαβω τα λαθη του παρελθοντος... Και μαλλον προτιμω να παρω μια καινουργια και να ξερω ολη την προιστορια της ας την πληρωσω παραπανω και ας μπω στον "κοπο" να την μαλακωσω εγω που ισως ειναι και πιο σωστο... Οσο για το ποσο καλη μου φανηκε δεν το συζητω καν.. Αλλα μετα απο τις τωρινες μου μποτες και με δωδεκαποντο τακουνι να εκανα σκι λογικα καλυτερα θα ενιωθα Στο θεμα τον τιμων ας πουμε ο γερμαναρας δινει τωρα το σκληροτερο μοντελο hawx 100 299ε (+20ε μεταφορικα)... Το θεμα ειναι μεχρι να γινει η αγορα και να εγκριθει το κονδυλι () πως μπορω να βελτιωσω εστω και λιγο την υπαρχουσα κατασταση??? ΥΓ επισης κανα μαγαζι με μποτες atomic στην αθηνα ξερετε??? Edited February 16, 2011 by JiKL Quote Share this post Link to post Share on other sites
koukos 362 Report post Posted February 16, 2011 Δες εδω και παρε τηλ. για διαθεσιμοτητα: http://www.xsports.gr/component/option,com...id,36/Itemid,1/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
JiKL 36 Report post Posted February 16, 2011 Δυστυχως αυτο ειναι στην φλωρινα... Και θα ηθελα να δοκιμασω ξανα την μποτα πριν προβω σε ενδεχομενη αγορα... Quote Share this post Link to post Share on other sites