Jump to content

Turms

Χρήστης Forum
  • Content Count

    5,543
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

Turms last won the day on December 4

Turms had the most liked content!

Community Reputation

2,576 Excellent

About Turms

  • Birthday 03/15/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Thessaloniki

Recent Profile Visitors

7,545 profile views
  1. το αμάξι δεν ήταν προγραμματισμένο να μείνει εκεί...απλά δεν ανέβαινε παραπάνω. ούτε με αλυσίδες (άσε που σπάσανε k οι δυο)...μεγάλη ήττα... κάποια στιγμή έμεινα μονος μου εκεί, κολλημένος, να κοιτάω το χιόνι να πέφτει k να μην ξέρω τι να κάνω...στις 22.30 το βραδυ πάντως οι φωτό που βγάζει το A51 πολύ απογοήτευση σε σχέση με το M31...
  2. απο την αλλη πλευρα ασχετο αλλα μπορει καποιος να μου εξηγησει τι παιδευονται με τον πισω αξονα? αυτος στο 0.48 τι αμαξι εχει? ειναι να απορεις παντως...εχει 10 μερες που λενε οτι ερχονται χιονοπτωσεις κ ο αλλος παει σημερα στα 1.800μ....κ προφανως δεν ξερει πως να βαλει κ αλυσιδες tesla δεν ειναι? πισωκινητα ειναι?
  3. εδω συνεχιζει να μας γλενταει....
  4. μας γλεντάει ο καιρός PS : ok, είναι στα 2.800 που δεν πάει παρα μονο το 0,5 % των χιονοδρόμων αλλα για τα ματια είναι ωραία
  5. το αρθρο ειναι λιγο δημοσιογραφια απο τα Lidl? το Αlp D Huez δεν ειναι δα κ απο τα φθηνοτερα, κ το Kitzbühel το αφησα τελευταια φορα στην Αυστρια...οχι στην Βαυαρια
  6. ναι μεν αλλα... το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται όταν το XK είναι κλειστό δεν επηρεάζει την λειτουργία του XK, γιατί το XK απλά δεν λειτουργεί. K αυτό είναι απόφαση της διοίκησης λογικά. Βασικά δεν ξέρω. Αν υποθέσουμε ότι το XK παραμένει κλειστό λόγω χιονοθύελλας, υπάρχει κάτι που μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι όσο είναι κλειστό ούτως ώστε την επομενη μέρα όταν βγει ο ήλιος να λειτουργούν όλα τέλεια? η όχι? δεν έχω εμπειρία σε αυτό το θέμα. Αν υπάρχει κάτι τότε σαφώς επηρεάζεται η λειτουργία. Αν όχι τότε ...
  7. Εδώ διαφωνώ....ο σύλλογος είναι σύλλογος χιονοδρομίας k οφείλει να ασχολείται με την βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας των XK οι συνθήκες εργασίας είναι ένα άλλο κεφαλαιο με το οποιο πρέπει να ασχοληθεί ένας σύλλογος εργαζομενων, ομοσπονδία, k φυσικά η επιθεώρηση εργασίας εφόσον κάτι δεν προβλέπεται βάση νομοθεσίας κλπ. αν το πάμε έτσι θα πρέπει να μας απασχολεί k ο εργαζόμενος στο καφέ, στην ενοικίαση, στις σχολες ski κλπ Για να κάνω k τον δικηγόρο του διαβόλου, όταν στην σύμβαση αναφέρεται ρητά κάτι, ότι πχ σε άσχημο καιρό αν δεν λειτουργεί το XK, δεν δουλεύει ο υπάλληλος , άρα δεν οφείλεται αμοιβή, τότε από την στιγμή που υπογραφει την σύμβαση k πάει εν γνώση του τι μπορείς να κανεις? το ερώτημα είναι αν αυτό είναι προβλεπόμενο βάση εργατικής νομοθεσίας. Αλλα μετά ξεφεύγουμε από τα όρια Συλλόγου Χιονοδρομίας k πάμε σε σύλλογο εκπροσώπησης εργαζομενων το οποιο εγώ προσωπικά (αν k δεν είμαι μέλος k θα πείτε δεν μας νοιάζει η άποψη σου) είναι λάθος. Αν όμως για παράδειγμα το κάποιο XK δεν πληρώνει τους εργαζομενους παρόλο που έχουνε βεβαιωμένη παροχή εργασίας, τότε ο σύλλογος μπορεί να δημοσιοποιήσει το θέμα κλπ κλπ. PS k εγώ το βρίσκω τραγικό αυτό που αναφέρεται στην σύμβαση για έναν εργαζόμενο, αλλα αν είναι νόμιμο....
  8. δεν καταλαβαίνω το όλο πρόβλημα όσον αφορά τις σανίδες μέσα στην καμπίνα. Αν k όταν τύχει. τα πάντα εξαρτώνται από τον αναβάτη. Εντός k εκτος καμπίνας. Αν ο άλλος είναι καραγκιόζης είναι επικίνδυνος k εντός k εκτος καμπίνας Όσον αφορά την άποψη χώρου δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Που αλλου υπάρχει αντίστοιχη καμπίνα να έχουμε metro σύγκρισης...μπορούμε να το βρούμε αυτό?
  9. ναι αλλα στις πιο πολλές γόνδολες έτσι είναι. Αν k αν δεν κάνω λάθος σε πολλές δεκάρες έχουν 4 θέσεις για σανίδες. Αλλα δεν το έχω προσέξει ποτε. Η δίκια μου (η σανίδα) είναι τόσο φαρδιά που δεν χωράει ούτως η άλλως k δεν το προσέχω. άσε που όπως λες πλέον είναι k τα φαρδιά τα μαδέρια k η κατάσταση είναι άστα να πάνε. οποιος προλάβει
  10. κάτσε να το πάρουν χαμπάρι κάποιοι, k σε ένα βραδυ θα έχουν φύγει όλα
  11. Είναι από κάποιον φορέα ή περιοδικό κλπ? Αν ναι ίσως για αυτό έχει μόνο αυτά. Πολλές εταιρείες δεν θέλουν να συμμετάσχουν Για παράδειγμα στην Γερμανία για το Stiftung Warentest που θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα κ ανεξάρτητα ένα κατασκευαστής πρέπει να πληρώσει από μερικές χιλιάδες για να συμμετάσχει σε ένα τεστ το προϊόν του κ μετά να το χρησιμοποιεί ως διαφήμιση αν πηρε καλη θεση...κ αυτό μόνο για ένα χρονο
×
×
  • Create New...