Jump to content

panchristo

ΟΕ Ιστοσελίδας
  • Content Count

    3,566
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

panchristo last won the day on January 9

panchristo had the most liked content!

Community Reputation

6,200 Excellent

1 Follower

About panchristo

  • Birthday 12/21/1976

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Αθήνα, Χαλάνδρι
  • Ενδιαφέροντα
    SKI, Tennis.

Recent Profile Visitors

6,121 profile views
  1. Ναι περί αυτού πρόκειται. Είπα θα κρατηθώ, αλλά δε μπορώ με αυτά που διαβάζω και ειλικρινά (και χωρίς περιστροφές) τα θεωρώ επιπλέον και παιδαριώδη. Επιπλέον, μιας και εδώ είναι «καφενειο», ας ακουστεί κι η δική μου «φωνή» ξανά και ξανά (αν χρειαστεί). Εξηγούμαι: 1. Ευχαριστώ πολύ τον φίλο @KonKan για την καλή του πρόθεση να δώσει εξηγήσεις των γραφομένων μου. 2. Φαίνεται, από τα μέχρι τώρα γραφόμενα, σύμφωνα με την άποψη του @vaggelis ότι δεν είμαι σε θέση να αντιλαμβάνομαι το "καλό του συλλόγου" (κάπου το έγραψε αλλά δεν το βρίσκω τώρα), ειδικά, σφαιρικά ή οτιδήποτε άλλο, προσβάλλω μέλη και δημιουργώ προβλήματα.... Αδυνατώ να αντιληφθώ τι είναι αυτό που τον κάνει να πιστεύει ότι αντικειμενικά έχει δίκιο, ακόμα κι αν συντάσσονται μαζί του επιπλέον μέλη - λες και πρόκειται για εκλογική αναμέτρηση όπου ρωτήθηκαν όλες οι γνώμες. Πάντως έτσι που το πιστεύει και το εκφράζει, μοιάζει σαν να θέτει αυτομάτως τον εαυτό του σε υπέρτερη θέση έναντι υπόλοιπων μελών - πράγμα που βεβαίως συμβαίνει μόνο στη δική του σκέψη κι όσων συμφωνούν αδιακρίτως μαζί του. 3. Στο δια ταύτα, ας θέσουμε κάποιες έννοιες βασικές για τα όσα λέμε: Το φόρουμ είναι εικόνα του συλλόγου προς τα έξω, είτε μας αρέσει είτε όχι. Εκτός από εικόνα, φιλοδοξεί να είναι και πηγή γνώσης για τα μέλη του ΕΣΤουΧ αλλά και τους έξωθεν αυτού, προσδοκώντας να προσελκύσει τους τελευταίους στις τάξεις του. Ειδικά ως προς το πηγή γνώσης, τον λόγο έχουν οι μηχανές αναζήτησης, οι οποίες με την έλευση πλέον και της τεχνητής νοημοσύνης "τιμωρούν" (περισσότερο κι από πριν) με υποβιβασμό στη κατάταξη των αποτελεσμάτων τους, τους ιστότοπους με χαμηλή θεματική διάρθρωση και δομή. Εν ολίγοις, προτιμώνται "εσωτερικά διασυνδεδεμένες" σελίδες και ιστότοποι. Ο τίτλος αυτός λοιπόν, όπως και παρά πολλοί ακόμα - «7 μέρες με τον xxxxx» - δεν έχει καμία νοηματική σύνδεση με το υπόλοιπο φόρουμ. Όποιος βιαστεί να πει ότι αυτό λίγο πειράζει γιατί πρόκειται απλώς για ένα νήμα, ας γνωρίζει ότι όσο περισσότερα τα ακαταλαβίστικα νήματα, τόσο μεγαλύτερο το "πλήγμα" στο φόρουμ και τη συνολική τη αξιολόγησή του από τον περίφημο "αλγόριθμο". Ακόμα κι αν κάποιος αποφανθεί ότι "αυτό ελάχιστα μας ενδιαφέρει", ας έχει κατά νου ότι ενδιαφέρει τους χορηγούς που προβάλλονται μέσω του συλλόγου και συμβάλλουν οικονομικά στην επιβιωσή του. Στη προκειμένη περίπτωση, ένας τίτλος του τύπου "7 μέρες με τον panchristo στα Καλάβρυτα" (ας μου συγχωρεθεί η διασκευή για να μην κατηγορηθώ για προσωποποιημένη στόχευση), δημιουργεί πολλαπλούς ψηφιακούς συνειρμικούς συσχετισμούς: 1. Καλάβρυτα, 2. Panchristo (μετρήστε πόσες φορές εμφανίζεται το nickname εκάστου) και αμέσως οι εσωτερικές διασυνδέσεις μέσα το φόρουμ ανεβάζουν κατά πολύ την ποιοτική του βαθμολογία. Το ίδιο ισχύει και για τα νήματα που είναι άσxετα με την χιονοδρομία. Απλώς "μολύνουν" και ρίχνουν τον μέσο όρο στοχευμένης θεματολογίας του site. Κι αυτός είναι ο λόγος που σε πρότασή μου προς το ΔΣ (αυτό και προηγούμενα) ήταν να καταργηθούν. Σκεφτείτε πόσο επωφελές θα ήταν για το σύλλογο να βγαίνει 2ο, 3ο αποτέλεσμα στην αναζήτηση όρων χιονοδρομίας στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης. Ε, αυτό δεν μπορεί να γίνει όσο δεν είναι ποιοτικά υψηλά (με την έννοια του απολύτως σχετικά με τη χιονοδρομία) το περιεχόμενό του. Πέρα από τα ψηφιακά όμως -που κάποιος (ίσως πραγματικά πολλοί) αγνοεί, η (ευ/δυσ)-αναγνωσιμότητα των μηνυμάτων είναι επίσης πολύ σημαντική. Και ναι, το να διαβάζεις ξανά το μήνυμά σου πριν πατήσεις Submit βοηθάει. Τώρα αν μπορείς να προσπαθείς να είσαι και ορθογράφος δε βλάπτει, αλλά θα ήταν το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε κανείς να ζητήσει. Ένα συντακτικό όμως να βγαίνει νόημα βρε αδερφέ, ε αυτό δεν είναι φοβερό... Τι στο καλό, όλοι σχεδόν γέροι είμαστε πια έδω μέσα, καλύτερη γραμματική και γλώσσα έχουμε μάθει από τις γενιές Υ,Ζ κι έπειτα. Αλλά τι λέω, δεν θυμάμαι να διόρθωσα κανέναν επ' αυτού. Δεν είπα στον κόσμο πως να γράφει αγαπητέ @vaggelis. Προσπάθησα να προκαλέσω ευγενικά μιαν απάντηση που θα καθιστούσε πιο ευανάγνωστο το νήμα. Το οποίο παρά την επίσης καλοπροαίρετη επισήμανση ότι για κάποιον λόγο δεν δέχεται τις εικόνες του δημιουργού του, εξακολουθεί να μην προβληματίζει κανέναν. Αν όλες αυτές οι εξηγήσεις δεν επαρκούν για να τεκμηριώσουν την καλή μου πρόθεση και εξακολουθείς να πιστεύεις ότι όλο αυτό δημιουργεί πρόβλημα, λυπάμαι, αλλά δεν μοιράζομαι την αντίληψή σου. Ως εκ τούτου και μετά από όλες τις παραπάνω εξηγήσεις, την προσπερνώ, αδιαφορώντας, ευχάριστα.
  2. Α, και κάτι ακόμα. @PRESIDENT κάτι λάθος συμβαίνει από τη συσκευή με την οποία αναρτάς δημοσιεύσεις στο φόρουμ κι αντί να ανεβούν φωτογραφίες, εμφανίζεται μια τυπική περιγραφή της σε μορφή κειμένου, που κατά τα άλλα δεν βγάζει κι αυτή κανέναν νόημα. Τρέχουν οι εξελίξεις, η χώρα έχει μπει σε τροχιά ανάπτυξης.
  3. Μήπως θα πρέπει να γίνει μια σύσταση στον φίλο/φίλη να συναινέσει στην αλλαγή του nickame του προς αποφυγήν παρεξηγήσεων/παρανοήσεων?
  4. Ο "Γιάννης" μπορεί να είναι οποιοσδήποτε (εξ ου και το σχόλιό μου προκειμένου να επιληφθεί επεξηγηματικά ο δημιουργός του ποστ για όσους μας διαβάζουν). Ο giannis50 ξέρω πολύ καλά ποιός είναι.
  5. @PRESIDENT μήπως να μας διαφωτίσεις λίγο γιατί δε βγαίνει νόημα; Του τύπου: "Ποιός είναι ο Γιάννης και πού περάσατε 7 μέρες"; Επίσης το "Μπορεί να είναι 9 άτομα, μπορεί να είναι 2 άτομα" ;
  6. Χμ. Δηλαδή ψάχνουμε ένα οικόπεδο-λωρίδα, μήκους 100-200 μέτρων (ή και παραπάνω) σε επικλινή θέση και περίπου 200Κ για να μετατραπεί σε ξηρή πίστα χιονοδρομίας + τα απαιτούμενα για κάποιον τύπο λιφτ. Ιδανικά πλησίον αστικού ιστού Αθηνών. Υ.Γ. Καιρό είχα να γράψω off-topic.
  7. Ας μου επιτραπεί να προσθέσω κι εγώ την πρόσφατη (σεζόν 2022-23) εμπειρία μου από το Livigno (ακολουθεί ημίδιπλο σεντόνι): Στο Livigno πήγαμε τον Δεκέμβρη που μας πέρασε, με σκοπό να μείνουμε δύο βράδια και να κάνουμε σκι 2 μέρες (αναχώρηση το βράδυ της 2ης ημέρας σκι). Φτάσαμε στο Livigno Κυριακή βράδυ, ερχόμενοι από St Moritz, όπου είχαμε κάνει σκι το βράδυ της Παρασκευής 9/12 (20:00-01:00), το πρωί του Σαββάτου 10/12 και της Κυριακής 11/12. Στόχος μας ήταν να κάνουμε σκι στο Λιβίνιο Δευτέρα και Τρίτη, αφιερώνοντας μια ημέρα σε κάθε πλευρά του χιονοδρομικού (εκτυλίσσεται σε δύο πλαγιές εκατέρωθεν μιας κοιλάδας). Η πρώτη ημέρα θα ήταν στη πλευρά του ξενοδοχείου μας (Hotel Intermonti 4*) που ήταν σε περπατητή απόσταση από το λιφτ (). Ερχόμενοι από το St. Moritz, είχαμε απολαύσει 1 μέτρια ημέρα με λίγη ομίχλη και μια καταπληκτική blue bird day, με θερμοκρασία περί τους -10 -15 βαθμούς Κελσίου. Η διαδρομή ήταν σχετικά εύκολη - αν και απόγευμα-βράδυ (κάτι παραπάνω από 60χλμ - 1ώρα + λίγο) μιας και ο ήλιος των δύο προηγούμενων ημερών στο St Mοritz είχε λιώσει κάποιες ποσσότητες χιονιού (και βέβαια χάρη στα συνεργεία αποχιονισμού) από τις πρόσφατες χιονοπτώσεις. Αυτές που μας είχαν δυσκολέψει στα τελευταία χιλιόμετρα λίγο πριν το St Moritz (ανηφορικές φουρκέτες για όποιον γνωρίζει), ένεκα των σχεδόν σλικ ελαστικών 4 εποχών που μας είχαν δώσει στο Μιλάνο, στα οποία προσθέσαμε με κόστος 80€ ένα ζευγάρι αλυσίδες που τελικά αφαιρέθηκαν από την τιμή ενοικίασης. Φθάσαμε λοιπόν σχετικά αργά βράδυ στο Livigno λίγο πριν το δείπνο του ξενοδοχείου κι έτσι βγήκαμε (μετάβαση με το βανάκι μας στο χωριό) για ένα σύντομο περπάτημα στο χωριό, στους -20... Αφού ήπιαμε στα γρήγορα ένα gluwein γυρίσαμε, φάγαμε και ξεκουραστήκαμε για την επόμενη ημέρα. Η σεζόν δεν είχε ξεκινήσει πολύ καλά κι έτσι δε λειτουργούσε όλο το χιονοδρομικό (μείον 2-3 πίστες αν θυμάμαι καλά), ωστόσο με την έκπτωση του σκιπας η τιμή των περίπου 30€ απάλυνε τον όποιο πόνο. Σχετικά μικρό χιονοδρομικό η μια πλευρά που κάναμε την πρώτη ημέρα (μου θύμισε περίπου σε μέγεθος τα 2/3 του Bansko / Borovets). Πίστες ενδιαφέρουσες, μέτριας δυσκολίας με 1-2 μαύρες που άξιζαν τελικά πολύ. The catch; Οι ημέρες που πήγαμε συνέπεσαν με την γιορτή της Imacolata (Αμώμου συλλήψεως της Παναγίας ελληνιστί) - μεγάλη γιορτή και getaway ευκαιρία για σκι για τους Ιταλούς. Γι αυτό και τα υπόλοιπα χιονοδρομικά που ήταν ανοιχτά εκείνη την περίοδο είχαν βουλιάξει από Ιταλούς και δεν βρίσκαμε διαμονή. Στο Λιβίνιο επικρατούσε αρκετός συνωστισμός επίσης, σε βαθμό που ΄θυμιζε περιόδους υψηλής κίνησης στο Bansko και τον πληθυσμό σχεδόν αποκλειστικά Βαλκάνιους. Ευχάριστο δεν το λες, μιας και η χιονοδρομική συμπεριφορά τους ήταν από απαράδεκτη έως απλά επικίνδυνη. Η ένδειξη των απανταχού θερμομέτρων μας προβλημάτισε, μιας και ενώ έδειχναν μείον (~ -15-17 βαθμούς) εμείς νιωθαμε καλά. Η απάντηση δόθηκε όταν φτάσαμε στο μεσημέρι και άρχισε να κρύβεται ο ήλιος.... Γυρίζοντας στο ξενοδοχείο αλλάξαμε ρούχα και πήραμε το βανάκι για κανονική βόλτα στο χωριό για να το δούμε όλο. Οι μισοί της παρέας περπατήσαμε προς άγραν ευκαιριών σε καταστήματα εξοπλισμού λόγω του duty free κατεστημένου, οι άλλοι μισοί προτιμησαν πίτσα. Ευχάριστος πεζόδρομος (αρκετά μεγάλος σε μήκος και πολλά μαγαζιά, αλλά οι τιμές.... Απλώς νορμάλ. Αιτία αφενός η αρχή της περιόδου (σύμφωνα με Αυστριακή παροιμία «έλκηθρο αγοράζουμε στο τέλος του χειμώνα ή και καλοκαίρι»), αφετέρου το Λιβίνιο δεν είναι πλέον αυτό που ήταν από ευκαιρίες και τιμές. Το 10 ή 15, βαριά 20% δεν το λες ευκαιρία... Θυμάστε που λέγαμε για το κρύο; Η ώρα είχε φτάσει πλέον περίπου 6.30 - 7 το απόγευμα και το σκοτάδι πυκνό, ενώ στο χωριό τα θερμόμετρα δείχναν -20. Μπαίνουμε στο βανάκι το οποίο με το που πήρε μπροστά και μέχρι να ζεσταθεί λίγο άρχιζε να γουργουρίζει περίεργα μέχρι που έσβησε και δεν ξαναπήρε. Αιτία; Τι άλλο; Μα το κρύο. Μολονότι είχαμε προμηθευτεί πρόσθετο που είχαμε ρίξει φεύγοντας από Μιλάνο αλλά και φτάνοντας στο Λιβίνιο το προηγούμενο βράδυ με μισο ρεζερβουάρ είχαμε αναπληρώσει με Alpin Diesel ειδικό για τέτοιες συνθήκες... Ακολούθησε ταλαιπωρία αναμονής μέχρι να μας παραλάβει η οδική βοήθεια (στο μεταξύ τα χνώτα 8 ανθρώπων μέσα στο βαν είχαν δημιουργήσει παγοκρυστάλλους στο εσωτερικό των τζαμιών), κι έτσι η επόμενη ημέρα ακυρώθηκε έως ότου παραλάβουμε το βαν από το συνεργείο για την εξειδικευμένη επισκευή (θέρμανση του ντεπόζιτου με φλόγιστρο...) για να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής προς Μιλάνο...
  8. Η δυναμικότητα που αναφέρεται εδώ και στα τεύχη δημοπράτησης είναι η ανώτερη δυνατή (ονομαστική) του αναβατήρα που θα εγκατασταθεί. Το αν θα δουλεύει συνεχώς σε αυτή είναι άλλο θέμα. Πράγματι, από 500 άτομα την ώρα μιλάμε για 2x (+) κατά το μέγιστο (μπορεί και να μη δουλεύει ποτέ σε αυτή τη ταχύτητα...). Ο συνωστισμός (όσος και αν υπάρξει,) κατά τη γνώμη μου, θα είναι και πολυποίκιλος. Εξηγούμαι: Στο πρώτο απότομο θα μαζεύονται όλοι πηγαίνοντας αργά αλλά και μετά θα τρέχουν να "προλάβουν" δημιουργώντας συνθήκες ατυχήματος λόγω αυξημένων ταχυτήτων (για να ξεφύγουν από αυτούς που έρχονται πιο αργά πίσω τους), αλλά θα μπουκώνουν ξανά στη στροφή πριν την ευθεία για τη Βαθειά Λάκκα... Έτσι για να ευθυμήσουμε πάντως (ή και να προβληματιστούμε), λίγες μέρες πριν, σε χαλαρή κουβεντούλα κάπου στους Άνω Λουσούς, ακούστηκε ότι θα θεμελιωθεί κτήριο-παράρτημα του ΚΑΤ στη Βαθειά Λάκκα ακριβώς πάνω στη πίστα ώστε οι χιονοδρόμοι να διέρχονται του χειρουργείου για ανατάξεις, ράμματα, γύψους κλπ και να εξέρχονται επιβιβαζόμενοι στην καμπίνα που θα χωράει φορείο στο πλάτος. Είναι επίσης κρίμα που ακυρώθηκε το σχέδιο για την καρέκλα λοξά αριστερά από την άγκυρα, αλλά άμα δε φτάνουν τα κουκιά, τι να λέμε. Είναι κρίμα που δεν μπορούν να υπάρξουν επιπλέον επεκτάσεις (καθώς φαίνεται προς το παρόν) αλλά ας είμαστε δίκαιοι, δε φταίει το εκάστοτε master plan ή ο Δ/ντης του χιονοδρομικού, το ΕΣΠΑ κλπ. Αυτή είναι η νομοθεσία. Το ίδιο πρόβλημα δεν υπάρχει και στον Παρνασσό στην ονειρεμένη επέκτασή του προς Τουμπόραχη; Σε κάθε επιλογή μιας λύσης ή άλλης υπάρχουν κριτήρια και προϋποθέσεις που τίθενται πριν αυτή ολοκληρωθεί. Εγώ προσωπικά δεν τα ξέρω, ίσως τα ξέρει κάποιος άλλος, να μας τα πει. Για παράδειγμα, στον Παρνασσό έχει ειπωθεί ότι η επιχορήγηση δεν θα μπορούσε να εξασφαλιστεί χωρίς το τυράκι της "προσβασιμότητας" και των ΑΜΕΑ - που αν δεν κάνω λάθος ήταν από τις λέξεις κλειδιά για να περάσει μια πρόταση τη στενωπό της επιλογής σε εκείνη την προγραμματική περίοδο. Ίσως υπάρχει κάτι αντίστοιχο κι εδώ (όσον αφορά στην τεχνική επιλογή της καμπίνας έως Βαθειά Λάκκα). Αλλά και μια ερώτηση: Έχουμε παραδείγματα σύγχρονων Χ/Κ στο εξωτερικό που εξυπηρετούν το τουριστικό τους κοινό (μη χιονοδρόμοι) με καρέκλες (έστω και αποσυμπλεκόμενες); Νομίζω πως όχι. Διαβάζοντας για στεγασμένο τερματικό στη Στύγα, αναρωτιέμαι: επιτρέπεται κάτι τέτοιο (ως κλίμακα/είδος κατασκευής κλπ) από τη νομοθεσία; Ας το πει κάποιος μηχανικός υπεύθυνα (δόξα τω Θεώ έχουμε πολλούς στις τάξεις μας). Ας ευχηθούμε προς το παρόν στην επόμενη σεζόν να έχουμε έστω έναν αναβατήρα (κι ας είναι ο νέος Αχιλλέας αυτός). Ας ευχηθούμε να έχουμε και χιόνι. Ας ευχηθούμε να μπορούμε να πηγαίνουμε για σκι. Ας ευχηθούμε να έχουμε την υγειά μας. "Όλο ευχολόγια δλδ ρε μεγάλε;" θα μου πείτε. Ίσως, αλλά βλέπετε το βουνό είναι αυτού του μεγέθους, η Ελλάδα δεν είναι Αυστρία, οι Έλληνες δεν ονειρεύονται κυρίως τη χιονοδρομία, από Απρίλη σκέφτονται θάλασσα, η νομοθεσία δεν αλλάζει από τα χιονοδρομικά, κ.ά. Ας πείσουμε πρώτα τους εργοδότες κάθε λογής - όσους πληρώνουν στην ώρα τους μισθούς που επιτρέπουν σε μια οικογένεια να κάνει σκι - να δίνουν ελεύθερα άδειες, μετά να φτιάξουμε και λευκές εβδομάδες (αλλιώς τι θα κάνουν τα παιδιά που δεν μπορούν να πάνε για σκι όσο οι γονείς δουλεύουν), κι ίσως βρούμε και λόγο να "μαλακώσουμε" την περιβαλλοντική νομοθεσία χωρίς να αφήσουμε ξέφραγο το αμπέλι για άλλες δραστηριότητες περισσότερο επιβαρυντικές που θα γίνουν από την πίσω πόρτα. Α, παρεμπιπτόντως, αυτό το τελευταίο (την αλλαγή της νομοθεσίας) το κάνουν αυτοί που εκλέγουμε ε, μη μπερδευόμαστε. Ούτε ο Δ/ντής του χιονοδρομικού, ούτε ο ρατρακατζής, ούτε ο ανάδοχος του σαλέ. Αν ο Δήμαρχος δεν έθεσε κόκκινες γραμμές κατά την οριοθέτηση και θέσπιση των Natura ίσως δεν γίνεται κάτι τώρα πια. Αλλά πάντως δε φταίει ο σχεδιασμός τώρα... Επίσης, δε ξέρω για εσάς, αλλά δε κουραστήκατε σε αυτή τη χώρα να ακούτε τόσες γνώμες για το καθετί μη μπορώντας να ξεχωρίσετε πόσες και ποιές είναι οι βαρύνουσες; Έχουμε γεμίσει από προπονητές Εθνικής, Πρωθυπουργούς, Τραπεζίτες κλπ. Άποψή μου. (και πληρώνω συνδρομή για να μπορώ να τη γράφω). Υ.Γ. Είχα κανά χρόνο να μπω να γράψω, τα λέμε ξανά μάλλον σε άλλο τόσο...
  9. "Το βουνό γέρνει..." Έκλαψα.
  10. Έγινε μια προσπάθεια και γράφτηκε ένας σύντομος οδηγός σχετικά με την εκδρομή στο Zell am See. Αφορά σε tips n tricks σχετικά με την περιοχή και συντομευμένη πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες από ένα σημείο. Μείνετε συντονισμένοι...
  11. Δυστυχώς άνυδρος ο φετινός χειμώνας παντού. Ακόμα και στο Kitzsteinhorn που είναι ο παγετώνας, η χιονοκάλυψη είναι κάπως περιορισμένη...
  12. Εμένα πάντως πιο πολύ για (ψιλο γιγαντιαίο) φρύδι που ξεκόλλησε μου φάνηκε, παρά για χιονοστιβάδα εξαρχής.
  13. 😲😲😲 Σχόλια: €350 (από 320) - ίσως αναμενόμενη αύξηση στο τρέχον οικονομικό κλίμα (περί το 10%) Ας αναμένουμε αντίστοιχες αυξήσεις και στα εισιτήρια... (ένα 30-35€ για ημερήσιο ή και ενιαίο κόστος ανεξαρτήτως ημέρας ίσως δεν είναι μακριά) Δυστυχώς φέτος δεν υπήρξε καμία προσφορά Early bird για την Ετήσια. Αν επαληθευτούν σενάρια παρόμοια με του ΧΚΠ, τότε αδυνατώ να δω το νόημα ύπαρξής της. Από την άλλη, σε συνδυασμό με το "Κράτηση εισιτηρίου" που εμφανίζεται στον ιστότοπο, ίσως σημαίνει ότι οδεύουμε σε εποχές ελεγχόμενου αριθμού επισκεπτών (συμβαίνει σε πολλά ΧΚ στην άλλη όχθη του Ατλαντικού). Ίσως οι ιθύνοντες νόες να έχουν κάνει σχετική οικονομοτεχνική μελέτη βιωσιμότητας με συγκεκριμένο πλήθος επισκεπτών, που θα εξασφαλίζει και το προσδοκώμενο "επίπεδο υπηρεσιών" και την αποφυγή υπερβολικής πολυκοσμίας - αμφίβολου αποτελέσματος στην Ελληνική πραγματικότητα και την ευπρόσβλητη από καιρικής άποψης λειτουργία. Θα είχε ενδιαφέρον μια σχετική συνομιλία του ΔΣ με τη δ/νση (αν και δεν προσβλέπω σε αποκλειστική ενημέρωση πριν την επίσημη ανακοίνωση του τιμοκαταλόγου - Θεός γνωρίζει πότε). το "κλίμα της χιονοδρομίας" δείχνει τα δόντια του και προ-οιωνίζει κατά τη γνώμη μου εποχές κατά τις οποίες το άθλημα δικαιούται να χαρακτηρίζεται εκ νέου "δια ολίγους". όσοι πλέον δυσκολεύονται (οικονομικά) να απολαύσουν το άθλημα στις νέες συνθήκες, ίσως έχουν μερικές τελευταίες ευκαιρίες να βγουν στο εξωτερικό μερικές ημέρες - μιας ΚΑΙ εκεί τα πράγματα ακολουθούν την οικονομική ανιούσα, τον πληθυσμιακό φόρτο αλλά και τους περιορισμούς για τη χρήση ενέργειας. Θα θυμόμαστε κουπόνια GroupOn και θα κλαίμε. Και να θυμόμαστε, υπάρχουν και σοβαρότερα προβλήματα... Υγεία και ευδαιμονία σε όλους. Υ.Γ. Ίσως του χρόνου υπάρχουν για πώληση πέδιλα σχεδόν αχρησιμοποίητα. Πληροφορίες εντός, από Απρίλιο...
  14. Βάσει του τίτλου, ο προορισμός είναι στη Βουλγαρία, άρα από Αθήνα για Σόφια.
×
×
  • Create New...