ΣΤΧ 2,372 Report post Posted November 14, 2006 Την Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2006 στις 11:00 πμ ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας διοργανώνει Σεμινάριο Συντήρησης και Επισκευής Εξοπλισμού. Είναι και μια καλή ευκαιρία για συνάντηση με όσο περισσότερα μέλη και φίλους της χιονοδρομίας και του συλλόγου μας. Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί στο Ψυχικό, στην οδό Στρατηγού Καλλάρη 13, στη διασταύρωση με την οδό Κωστή Παλαμά (γωνία) (Παλιό Δημαρχείο). Προσοχή: Έχουμε αλλάξει αίθουσα σε σχέση με την πρώτη ανακοίνωση του σεμιναρίου λόγω ανωτέρας βίας. Στη Λεωφ. Κηφισίας όπως έρχεστε προς Αθήνα, ~1000m πρίν φτάσετε στον κόμβο της Κατεχάκη, στρίβετε δεξιά προς Ψυχικό (Φάρος Ψυχικού με τον ΑΒ Βασιλόπουλο απέναντι). Στα 80m, πριν την πλατεία Βασ. Γεωργίου Β', στρίβετε δεξιά. Στη διχάλα που θα συναντήσετε μετά από λίγο, κάνετε υποχρεωτικά αριστερά. Σε περίπου 200m συναντάτε κάθετη την οδό Κωστή Παλαμά, όπου στρίβετε δεξιά και σε λίγο στο αριστερό σας χέρι θα συναντήσετε το Παλιό Δημαρχείο. Θα έχουμε στήσει πανώ του Συλλόγου για να το βρείτε εύκολα... map.bmp Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted November 17, 2006 Το επαναφέρω στην επιφάνεια, καθώς έπρεπε να αλλάξουμε τον τόπο διεξαγωγής του σεμιναρίου της Κυριακής... Παρακαλώ διαβάστε και δείτε και συνημμένο χάρτη..... Στην ίδια περιοχή είναι....θα έρθουμε να σας ψάξουμε και θα σας βρούμε !!!! Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted November 18, 2006 Την Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2006 στις 11:00 πμ ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας διοργανώνει Σεμινάριο Συντήρησης και Επισκευής Εξοπλισμού. Είναι και μια καλή ευκαιρία για συνάντηση με όσο περισσότερα μέλη και φίλους της χιονοδρομίας και του συλλόγου μας. Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί στο Ψυχικό, στην οδό Στρατηγού Καλλάρη 13, στη διασταύρωση με την οδό Κωστή Παλαμά (γωνία - Παλαιό Δημαρχείο). Στη Λεωφ. Κηφισίας όπως έρχεστε προς Αθήνα, ~1000m πρίν φτάσετε στον κόμβο της Κατεχάκη, στρίβετε δεξιά προς Ψυχικό (Φάρος Ψυχικού με τον ΑΒ Βασιλόπουλο απέναντι). Στα 80m, πριν την πλατεία Βασ. Γεωργίου Β', στρίβετε δεξιά. Στη διχάλα που θα συναντήσετε μετά από λίγο, κάνετε υποχρεωτικά αριστερά. Σε περίπου 200m συναντάτε κάθετη την οδό Κωστή Παλαμά, όπου στρίβετε δεξιά και σε λίγο στο αριστερό σας χέρι θα συναντήσετε το Παλιό Δημαρχείο. Θα έχουμε στήσει πανώ του Συλλόγου για να το βρείτε πιο εύκολα... Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted November 20, 2006 Να ευχαριστήσουμε όσους καλούς φίλους του συλλόγου μας παρακολούθησαν το χθεσινό σεμινάριο συντήρησης και επισκευής εξοπλισμού. Μία εκδήλωση που διεξήχθη χάρη στην προετοιμασία και παρουσία του Γραμματέα μας κ.Ιάσονα Κατσαρού. Ιδιαιτέρως όμως οφείλουμε να ευχαριστήσουμε την κ.Ελένη Μελισαροπούλου για την καταλυτική της παρουσία και βοήθεια στις εκδηλώσεις του συλλόγου μας. Share this post Link to post Share on other sites