Jump to content

Ανδρέας

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ανδρέας last won the day on February 16 2024

Ανδρέας had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral
  1. Για σκι πήγαμε καθημερινές. Τρεις μέρες από 50 ευρώ το λιφτ. Τρένο και λεωφορείο Μιλάνο sauze d'oulx 20 ευρώ πάνε και 20 έλα (με στάση Τορίνο -ξεκούραστο ταξίδι) Εξοπλισμός advanced στο sauze d'oulx 25 ευρώ την μέρα άρα 75 στο τριήμερο. Διαμονή 3 βράδια 300 ευρώ δίκλινο με πρωινό σε καλό ξενοδοχείο (είχε κάτι προσφορές στη σελίδα του ξενοδοχείου). Σύνολο 415 ευρώ για τρεις μέρες σκι συν τα αεροπορικά μιλάνο αθήνα, που ήταν πάνε έλα 120 ευρώ. Εγώ πήγα περισσότερες μέρες Μιλάνο για να πάω και 4 μέρες για σκι κάπου στις Άλπεις ανάλογα με τις συνθήκες, που θα επικρατούσαν. Τα έκλεισα όλα δύο μέρες πριν πάω. Εξοπλισμός νοικιάστηκε επί τόπου, κάρτα καθημερινά για να βλέπω τον καιρό. Έχω πάει πολλές φορές σε ελληνικά χιονοδρομικά και ενώ κάποιες φορές ήταν ωραία άλλες φορές για οικονομία δούλευαν οι μισές πίστες!!!
  2. Καλησπέρα και από εμένα στην όμορφη ομάδα. Την προηγούμενη βδομάδα ήμουν Via Lattea 50 ευρώ κάρτα για όλο το χιονοδρομικό και 3,5 ευρώ ασφάλεια. Δεν είχε πολύ χιόνι αλλά με το τεχνητό το βούνο ήταν τζάμι και όσο ανέβαινες πιο πάνω τοσο το καλύτερο. Ουρές ελάχιστες, ζήτημα να περίμενα 3 λεπτά σε κάποιο λιφτ. Κάναμε τρεις μέρες σκι. Πήγα εκεί χωρίς να χρειαστεί να έχω αυτοκίνητο. Τρένο ΜΙλάνο -Τορίνο - Τορίνο - Oulx και μετά λεωφορείο. Κάθε φορά, που κάνω σκι στο εξωτερικό κκαταλαβαίνω ποσο δεν αξίζουν τα ελληνικά χιονοδρομικά Στα καλάβρυτα ζητάν πλέον 30 ευρώ. Για ποιο ακριβώς λόγο; πήγαν πετάξαν τα λεφτά και βάλαν 10θεσια καμπίνα για μια ελάχιστη απόσταση. Το χιονοδρομικό όμως δεν έχει τεχνητή χιόνωση και έτσι ΄τωρα έχουν την καμπίνα να την βλέπουν αλλά από χιόνι τίποτα. Παρνασσός άλλη τραγωδία με πανάκριβο εισιτήριο και πραγματικά μέτριες πίστες. Υπάρχει απλά λόγω της ΑΘήνας. Και όταν λέμε να πάς για σκι δεν εννοούμε να κάνεις καθε μερες 3-5 ώρες με το αμάξι πάνε έλα και να ξυπνάς χαράματα. Να πας σας ανθρωπος να σηκωνεσαι να ανεβαινεις πιστες και να γυρνας το απογευμα να ξεκουραζεσαι. Εκτός αν μένεις κάπου κοντα. Τα ελληνικά χιονοδρομικά είναι σκέτη θλίψη γιατι οι επενδυσεις, που κανουν είναι παντελώς λάθος και οι κάρτες πλέον ειναι πανακριβες σε σχέση με αυτό, που προσφερουν. Οπως και η διαμονή στα γύρω μέρη ειναι πανάκριβη. Αν κλείσει φτηνό αεροπορικό θεωρώ ότι το value for money για αλπεις για κάποιον, που έχει να διαθεσει 4-5 μερες ειναι ασύγκριτο. Προσωπικά απλά είχα κλεισει τα εισιτηρια για το Μιλανο και τρεις μερες πριν ειδα τον καιρο ειδα τα χιονοδρομικα και διάλεξα μια απο τις δεκάδες επιλογες, που είχα. Τώρα ΣΚ λέω για Καλάβρυτα αλλά μόνο με μια πίστα ανοιχτή και ένα διθέσιο, που κανει 15 λεπτα να σε ανεβασει τι νοημα εχει; Και ξεχωρίζω τα καλάβρυτα ως χιονοδρομικό αλλά δυστυχώς κάνουν λάθος επενδυσεις. Καλάβρυτα - Βασιλίτσα και το αδικημένο Φαλακρό για μένα στην Ελλάδα αλλά χωρίς επενδυσεις και τεχνητο χιονι δεν μπορεις να σταθεις πια
×
×
  • Create New...