Jump to content

stergios

Χρήστης Forum
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Λόγο του ότι έχω κοντό πόδι (Νο 41) αλλά ψηλό κουντουπιέ και χοντρή γάμπα, πια μάρκα θα μου προτείνατε να κοιτάξω. Τώρα έχω κάτι παλιές Dalbello μπότες που δε μου στρώνουν και πολύ καλά άσε που έχουν ανοίξει λίγο ...
×
×
  • Create New...