Jump to content

serakdoom

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Περιοχή
    grinchland
  • Ενδιαφέροντα
    T,C,M,S,P,M,S,PETS!!!...and .....bla bla bla.
  1. Σημερα απο τιs 9 εως και τις 4 χαρηκαμε πουδρα!!! Ο ουρανος απιστευτος και αερας 0.Ιδανικες συνθηκες για τελεια ride..Αρχικα τρομαξαμε καπςσ λογω του οτι ανοιχτος στα Καλαβρυτα ηταν μονο ο Αχιλλεας και το κατω πιατακι επειδη ειχαν αργησει να τα ξεπαγωσουνε και ετσι ΦΡΙΚΑΡΑΜΕ λιγο βλεποντας ολο το βουνο χιονισμενο και γνωριζοντας οτι θα συμβιβαζομαςταν μονο με αυτες τις πιστες.Συντομα ομως ανοιξε η Αρτεμης(σσ¨¨για τα Καλαβρυτα γραφω)και ..ζησαμε εμεις ΚΑΛΑκαι εμεις παλι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! Ειχε πολυ λιγο κοσμο ....χι χι χι και πολυ καλο χιονι, βεβαια η Στιγα κλειστη λογς πιθανης χιονοστιβαδας ...αααχ! και χωναμε ακαταπαυστα μεχρις οτου καηκαν τα ποδαρακια μας.@###!Αυτο το ξερει ο καλος μου φιλος και ""συγκαταβατης"".Σ....ς .Φαγαμε και τρελλες τουμπες που και αυτες τις ευχαριστηθηκαμε..αμεεεε!!..ομωσ ΤΟΟ GOOD TO BE TRUE( οπως ειπε και ο συγκαταβατης μου)..γυρνωντας πετυχαμε μπλοκο αγροτων και αναγκαστηκαμε να ανεβουμε παλι Καλαβρυτα και να γυρισουμε Πατρα μεσω Χαλανδριτσα με αποτελεσμα να φθασουμε σπιτι με τον αμοιρο τον οδηγο ,να προςπαθει να αποφυγει καθε λακουβα η μαλλον καθε ΚΡΑΤΗΡΑ και πιθανη πτωση μετεωριτη απο το πουθενα, κατα τις 8 το βραδυ!!!Αυτα για ςημερινα οργια ..ειμαι dead..νυχταααα!!!χπςςςςς...ζζζζζζζ...
  2. Arxika thelw na ekfrasw thn ekplixi mou gia thn dhmiourgia autou tou neou syllogou kai na fwnaxw GOOOO FOR IT !!!!Ta panta deixnoun oti tha xaraksete poreia ston pago..kai toulaxiston kapoios tha drasei energa kai oxi apo to spiti tou araxtos sth zesth tou kanape tou,alla tha vgei na zhsei to bouno kai na niwsei ti pragmatika auto pmorei na mas prosferei kai ti emeis mporoume na kanoume gia na to apokthsoume kai na to feroume sth veltisth morfh tou!Elpizw oti oloi sas dipsate gia kati tetoio,... h alliws GOUSTARETE,ennowntas xionodromika eurwpaikwn diastasewn h gia na mhn thelw kai polla..toulaxistonna ta proseggizoun!..Toulaxiston oi perissoteroi apo esas an oxi oloi gnwrizete pws vazoun ta mpaton sto edafos h pws streivete xwris na kollane oi kogxes..h prospatheite na mathete...den eiste ypeythynoi gia to pws tha ta perasw egw h esy sto vouno..kai h mish Ellada xwris kan na kserete ta vasika...grrrrrr!!!!!@@##(you know what i meaaaan...)kai ayto me xaropoiei poly!...ayta gia arxh...me kalei to GAV GAV...snif!..a kai ayroio vouno KALAVRYTA AN KAI THA TEITHETAI SHMEIO SAMPOTAZZZZ! :twisted:
×
×
  • Create New...