Σημερα απο τιs 9 εως και τις 4 χαρηκαμε πουδρα!!! Ο ουρανος απιστευτος και αερας 0.Ιδανικες συνθηκες για τελεια ride..Αρχικα τρομαξαμε καπςσ λογω του οτι ανοιχτος στα Καλαβρυτα ηταν μονο ο Αχιλλεας και το κατω πιατακι επειδη ειχαν αργησει να τα ξεπαγωσουνε και ετσι ΦΡΙΚΑΡΑΜΕ λιγο βλεποντας ολο το βουνο χιονισμενο και γνωριζοντας οτι θα συμβιβαζομαςταν μονο με αυτες τις πιστες.Συντομα ομως ανοιξε η Αρτεμης(σσ¨¨για τα Καλαβρυτα γραφω)και ..ζησαμε εμεις ΚΑΛΑκαι εμεις παλι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! Ειχε πολυ λιγο κοσμο ....χι χι χι και πολυ καλο χιονι, βεβαια η Στιγα κλειστη λογς πιθανης χιονοστιβαδας ...αααχ! και χωναμε ακαταπαυστα μεχρις οτου καηκαν τα ποδαρακια μας.@###!Αυτο το ξερει ο καλος μου φιλος και ""συγκαταβατης"".Σ....ς .Φαγαμε και τρελλες τουμπες που και αυτες τις ευχαριστηθηκαμε..αμεεεε!!..ομωσ ΤΟΟ GOOD TO BE TRUE( οπως ειπε και ο συγκαταβατης μου)..γυρνωντας πετυχαμε μπλοκο αγροτων και αναγκαστηκαμε να ανεβουμε παλι Καλαβρυτα και να γυρισουμε Πατρα μεσω Χαλανδριτσα με αποτελεσμα να φθασουμε σπιτι με τον αμοιρο τον οδηγο ,να προςπαθει να αποφυγει καθε λακουβα η μαλλον καθε ΚΡΑΤΗΡΑ και πιθανη πτωση μετεωριτη απο το πουθενα, κατα τις 8 το βραδυ!!!Αυτα για ςημερινα οργια ..ειμαι dead..νυχταααα!!!χπςςςςς...ζζζζζζζ...