Jump to content

Mr.malakidiox

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα πριν 4 χρονια...Και τελικα πηγα εκανα και σανιδι και αποφασισα να κανω σανιδι..Κανε και τα δυο και οποιο σου αρεσει πιο πολυ κανε εκεινο..Τα φρενα και οτι μπορει να μην μπορεις να κανεις θσ το καταφερεις για αφτο το οτι δεν μπορεις να φρεναρεις με τα σκι δεν ειναι κριτηριο... Ελπιζω να Βοηθεισα εστω και λιγο..
  2. Βασικα ΓΕΙΑ σε ολους απο οσο καταλαβατε ειμαι νεος στο site.....Επειδη εχω ενα φιλο στην Βιγλα-πισοδερι μου ειπε οτι ολες οι πιστες ειναι ανοιχτες και μαλιστα απατητο YEAHHHHHHHH ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΑΝΙΔΗ>>>>>>>!!
×
×
  • Create New...