Και εγω ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα πριν 4 χρονια...Και τελικα πηγα εκανα και σανιδι και αποφασισα να κανω σανιδι..Κανε και τα δυο και οποιο σου αρεσει πιο πολυ κανε εκεινο..Τα φρενα και οτι μπορει να μην μπορεις να κανεις θσ το καταφερεις για αφτο το οτι δεν μπορεις να φρεναρεις με τα σκι δεν ειναι κριτηριο...
Ελπιζω να Βοηθεισα εστω και λιγο..