Jump to content

winston37x

Χρήστης Forum
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. περίπου στα 900 ευρώ με δέστρες
  2. γειά σας παιδιά, σκέφτομαι να αγοράσω σκι stockli αξίζουν τα χρήματα τους?
  3. κάπνιζα winston και ήμουν 36 συνεχίζω να καπνίζω και είμαι 37, το χ λόγο συνωνημίας σε κάποια άλλο forum
  4. Οπως αναφέρω και στην επικεφαλίδα του μυνήματος, στα χρόνια που κάνω σκι,δεν μπορω να ευχαριστηθώ το αγαπημένο μου σπορ εξαιτίας τους. Κάνοντας με νοικιάρικες μποτες σκι για αρκετό καιρό αποφασίζω να αγοράσω τις δικές μου το 2004 και επιλέγω τις tecnica (δεν θυμάμαι μοντέλο-κίτρινες-) με την θερμική διαμόρφωση στο μποτάκι ,από την πρωτη μέρα στο βουνό στην αρχή μούδιασμα και μετά πόνος στα δάκτυλα και στην πατούσα χαρακτηριστικά μετα από την δεύτερη- τρίτη κατευασια για να συνέλθω έπερεπε να βγάλω τελείως την μπότα απο τα πόδια μου , μετά απο δυο εβδομάδες επισκέπτηκα bootfitter στην Αυστρία ο οποιως επιβεβαίωσε το σωστό νούμερο μου έφτιαξε custom πάτους και δίαφορες επεμβάσεις στην μπότα, το αποτέλεσμα τίποτα έτσι ανταλλασω σε άλλο κατάστημα τις technika με κάποιες άλλες πολύ πιο φτηνές , με τις οποίες ο πόνος ήταν κάτι λιγότερο. Το 2005 πήρα τις Νordica gts νομίζω 10 με το οποίες το πρόβλημα συνεχίζεται . παιδιά please help
×
×
  • Create New...