Jump to content

baggelis_gr

Χρήστης Forum
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About baggelis_gr

  • Birthday 09/06/1985

Contact Methods

  • ICQ
    257494209

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    Ioannina
  1. καλως ηρθες κ απο μενα
  2. @ viva sky, χάρηκα εάν και δεν το περίμενα πότε να μου κάνει κάποιος μια πρόταση για δουλεία μέσα από το internet. Έχω ζήση πανό από 15 χρονιά γερμάνια (Osnabr?ck) και γνωρίζω πάρα πολύ καλά την γερμανική νοοτροπία. Αν και μου αρέσει που κάποτε αποφασίσαμε να γυρίσουμε στην πατρίδα, αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα. Η νοοτροπία του *ελληνα* και με συγχωρείς που το λέω αυτό, δεν μπορώ να την συνηθίσω εύκολα.... Καταφέραμε και εμείς λοιπόν, για να γυρίσω στο θέμα της δουλείας, μέσα σε μικρο χρονικό διάστημα να ανοίξουμε μια επιχείριση, εφόσον ο πατέρας μου είχε καλές γνωριμίες στην γερμάνια. Είμαι σίγουρος πως θα ήμουν καταλλήλως για την δουλεία που αναφέρεις , παρόλο που δεν έχω ασχοληθεί με Umweltschutz Technologie ect. Σέβομαι την πρόταση σου, ώμος καταλαβαίνεις πως δεν θα άφηνα την δουλίτσα που σε λίγα χρονιά θα πρέπει την αναλάβω εγώ! Σου εύχομαι ότι καλύτερο για την δουλεία σου, γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να βρεις κατάλληλα άτομα............. Ελπίζω να τα πούμε κ μια μέρα από κοντά, στην εκδρομή για βασιλιτσα vielleicht baggelis
  3. Σας ευχάριστο πάρα πολύ. θα τα πούμε κ από κοντά στην βασιλιτσα ! κάλο βράδυ σε όλους btw. τι εννοείς +1 s/ber ?
  4. τελικά το φιλαράκι που λεγα μαι δεν θα έρθει. και που ακριβός μπορώ να κάνω την εγγραφή ?
  5. aaaa μάλιστα το βρήκα... σε ευχάριστο πάρα πολύ! @snowcat https://addons.mozilla.org/de/firefox/addon/3439 download , εγκατάσταση και τέλος
  6. Γραφτικα κ εγω λοιπον, ειμαι 23 απο τα ομορφα γιαννενα. Το forum ανακαλυψα στο goooooogle Sorry για τα λαθυ που κανω, εχω ζησει 15 χρονια γερμανια και ψαχνο να βρο τα γραμματα στο keyboard! δυσκολο πραγμα . πεθενω για snowboard ομος αναγκαζομαι να φευγο για γερμανια ι αυστρια επιδη ι πιστες εδω στην ελλαδα ειναι παρα πολυ μικρες. κατα ταλα δουλευω με τον πατερα μου (εμπορια λυπαντικων, ελλαστικων κ μπαταριες αυτοκινιτου κτλ.) τι αλλο, αυτα. καλο δραδυ σε ολους
×
×
  • Create New...