@ viva sky,
χάρηκα εάν και δεν το περίμενα πότε να μου κάνει κάποιος μια πρόταση για δουλεία μέσα από το internet. Έχω ζήση πανό από 15 χρονιά γερμάνια (Osnabr?ck)
και γνωρίζω πάρα πολύ καλά την γερμανική νοοτροπία.
Αν και μου αρέσει που κάποτε αποφασίσαμε να γυρίσουμε στην πατρίδα, αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα.
Η νοοτροπία του *ελληνα* και με συγχωρείς που το λέω αυτό, δεν μπορώ να την συνηθίσω εύκολα....
Καταφέραμε και εμείς λοιπόν, για να γυρίσω στο θέμα της δουλείας, μέσα σε μικρο χρονικό διάστημα να ανοίξουμε μια επιχείριση, εφόσον ο πατέρας μου είχε καλές γνωριμίες στην γερμάνια.
Είμαι σίγουρος πως θα ήμουν καταλλήλως για την δουλεία που αναφέρεις , παρόλο που δεν έχω ασχοληθεί με Umweltschutz Technologie ect.
Σέβομαι την πρόταση σου, ώμος καταλαβαίνεις πως δεν θα άφηνα την δουλίτσα που σε λίγα χρονιά θα πρέπει την αναλάβω εγώ!
Σου εύχομαι ότι καλύτερο για την δουλεία σου, γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να βρεις κατάλληλα άτομα.............
Ελπίζω να τα πούμε κ μια μέρα από κοντά, στην εκδρομή για βασιλιτσα vielleicht
baggelis