Γειά σε όλους τους λάτρεις του βουνού κ ιδιαίτερα του χιονιού.
Με λένε Χρήστο κ είμαι γυμναστής.Λάτρης του βουνού απο πάντα
ανακατεύομαι με κάθε είδους σπορ, ειδικά τα υπαίθρια όπως αναρίχηση,
ορειβασία, rafting κ οτι άλλο κάτσει.Δουλεύω σαν προπονητής χιονοδρομίας
στο χ.κ. Πισοδερίου (Βίγλα).Ααααυτά τα λίγα.Καλό χειμώνα σε όλους μας.