Jump to content

ERMIS

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Αν είναι επέκταση κάλυψης ασφαλιστικής τότε είναι must! Φαντάσου να μπλέξει κανείς εκεί με ατύχημα. Καμία ελληνική ασφαλιστική δε θα αναλάβει την ευθύνη. Πάντως είναι μόνο για αστική ευθύνη, κλοπές κλπ δε πρέπει να καλύπτουν, εκτός αν τα σκάσεις extra (θα μάθω). Τώρα θα ήθελα να μου πείτε και κάποιο hotel που να τα παρέχει όλα και με νορμάλ τιμή. Γίατί οκ βλέπουμε φωτογραφίες στο νετ, διαβάζουμε κιόλας αλλά, αν δε το δεί κανείς απο κοντά! Επίσης να είναι κοντά σε "γόνδολα" μαγαζιά κλπ.
  2. Θα ήθελα πληροφορίες για το τί χρειάζομαι για να πάω με το αυτοκίνητο bansko. (πράσινη κάρτα? πού βγαίνει?) Το αυτοκίνητο είναι σε 2 ονόματα (και το δικό μου μέσα) και έχω καινούρια άδεια ΕΟΚ. Επίσης είναι ασφαλές απο άποψη κλοπής, φθορών κλπ. κατάσταση δρόμου στο bansko? Γιατί διαβάζω οτι το αφήνουν πολλοί στα σύνορα? Αν έχετε να μου προτείνετε ακόμα και καλό πρακτορείο Αθήνα στείλτε pm.! Ευχαριστώ και καλος σας βρήκα!
×
×
  • Create New...