Αν είναι επέκταση κάλυψης ασφαλιστικής τότε είναι must! Φαντάσου να μπλέξει κανείς εκεί με ατύχημα. Καμία ελληνική ασφαλιστική δε θα αναλάβει την ευθύνη. Πάντως είναι μόνο για αστική ευθύνη, κλοπές κλπ δε πρέπει να καλύπτουν, εκτός αν τα σκάσεις extra (θα μάθω).
Τώρα θα ήθελα να μου πείτε και κάποιο hotel που να τα παρέχει όλα και με νορμάλ τιμή. Γίατί οκ βλέπουμε φωτογραφίες στο νετ, διαβάζουμε κιόλας αλλά, αν δε το δεί κανείς απο κοντά! Επίσης να είναι κοντά σε "γόνδολα" μαγαζιά κλπ.