Καλημέρα, είμαι ο Βασίλης από την Καβάλα που τα τελευταία 4 χρόνια λόγο δουλειάς μένω στην Αθήνα (Νέα Σμύρνη).
Πριν από λίγες μέρες ψάχνοντας στο internet έπεσα πάνω στο site σας και διαβάζοντας κάποια από τα topic διαπίστωσα ότι κουβαλάμε την ίδια τρέλα για τα χειμερινά αθλήματα. :)
Έχω ασχοληθεί με το σκι από πολύ μικρός (περίπου στα 9 ξεκίνησα) και φέτος είπα να ασχοληθώ με το snowboard.
Καλές εξορμήσεις σε όλους.