dimitrismits
Χρήστης Forum-
Content Count
8 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by dimitrismits
-
καλημερα σε ολα τα παιδια!πρωτο ποστ στο φορουμ απο εμενα μιας και ειμαι ολοκαινουργιος στην φαση! θελω να ρωτησω οποιον μπορει να μου πει ΑΝ γινονται μαθηματα καιτ στην παραλια του σχοινια! εχω εξοχικο κοντα και τους βλεπω συχνα να κανουν οποτε υπεθεσα οτι κατι θα υπαρχει! εχω ηδη δει σε καποια σαιτ αλλα δεν εχω ιδεα ουτε πως τα κανονιζω ουτε τι φαση παιζει... ευχαριστω προκαταβολικα!
-
το θεμα ειναι που θα βρω τετοια εποχη καλη σαλομον στο νουμερο μου??? σκευτομουν μηπως παρω ενα καλουτσικο σετακι της burton μποτα και δεστρα (boot moto,binding freestyle) με ενα 300 ευρο και τα δυο απο ενα μαγαζακι εδω κοντα. ρωτησα το πρωι και στην ελληνικη φλογα (salomon) που ειναι ο αντιπροσωπος και μου ειπαν μονο για το μοντελο malamute στο νουμερο μου και δεστρες κατι οτι να ναι! θα ηθελα παρα πολυ την dialogue boot της salomon και την chief δεστρα στο νουμερο μου αλλα που τετοια τυχη στο τελος της σεζον....
-
εχουτε να μου προτεινεται καποιο αξιεπαινο μοντελο δεστρα και μποτας να παρω μια γευση??? ι ολοκαινουργια 45 μποτα ειναι η salomon f20 και ειναι πραγματικα διαμαντι απο αποψη ''βολικου" για πειτε μου!
-
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΕΤΣΙ??? ;( ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΠΛΟ ΠΑΤΟ,ΔΙΠΛΗ ΚΑΛΤΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΩΣ ΚΑΤΙ? ΤΙΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΤΙΣ ''ΣΚΟΤΩΣΩ'' ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΩ ΦΟΡΕΣΕΙ ΠΟΤΕ.... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ 43 ΜΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΣΤΡΑ MEDIUM ΣΩΣΤΑ?
-
ΚΑΛΗΣΜΠΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΦΑΑ ! ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ FREESTYLE/SNOWBOARD ΕΙΧΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑΚΙ. ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΩ. ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΟΛΑ ΟΚ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ (SALOMON OFFICIAL 158) ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ 45 (UK 11) KAI ΕΓΩ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΦΟΡΑΩ ΜΑΧ 43. (ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΣ) Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ! ΑΓΟΡΑΖΩ ΔΕΣΤΡΕΣ LARGE Η ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΛΛΕΣ ΜΠΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΤΡΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ MEDIUM??? (ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ 45 ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΕΧΤΡΕΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ....
