Ειχα πολύ καιρό να μπώ στο φορουμ του συλλόγου, αφορμή μού έδωσε η συμμετοχή μου στην εκδρομή της Ελβετίας ,κάτι πού χρόνια το ήθελα αλλά το θεωρούσα πανάκριβο. Τελικά η προσφορά του συλλόγου ήταν οντως εκπληκτική.
Ενα παράπονο μόνο γιατί τόσες κόντρες μεταξύ σας ?? αποθαρρύνει πολλούς οχι μόνο να συμμετάσχουν αλλά και απλά να διαβάσουν.
Εκδρομη = Διασκεδαση+Χαρά