Καλημέρα σε όλους!
Αφού έχω μπει πολλές φορές κ έχω διαβάσει αρκετές χρήσιμες πληροφορίες στο forum είπα να γίνω κ μέλος!
Συστήνομαι: Με λένε ..lemonita, μένω Αθήνα κ κάνω 3 χρόνια snowboard. Παλιά πήγαινα Bansko, φέτος ανέβηκα πρώτη φορά Παρνασσό με το skibus κ μπορώ να πω ότι είναι ότι πρέπει για σκ! Επίσης πριν έναν μήνα αγόρασα κ σανίδα/μπότες … κ επιβάλλεται να κάνω απόσβεση!
Ελπίζω να γνωριστούμε την Τετάρτη που έχει οριστεί συνάντηση κ να ανεβαίνουμε παρέα..