snowprince
Χρήστης Forum-
Content Count
8 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralContact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Περιοχή
PEIRAIAS
-
Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι; Μην είναι τ΄ άσπαρτα ψηλά βουνά; Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει; Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά; ………… Όλα πατρίδα μας! κι αυτά κι εκείνα, και κάτι πού `χουμε μες την καρδιά και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά! Αυτό το παιδικό ποιηματάκι του Ι. Πολέμη είναι τελικά περισσότερο συμφιλιωμένο με την Ελλάδα σαν τόπο και γεωγραφία, από ότι οι περισσότεροι Νεοέλληνες. Το λυπηρό όμως είναι ότι αυτό το παιδικό ποιηματάκι δεν έμαθαν ποτέ και οι περισσότεροι ασχολούμενοι με τον Χειμερινό Τουρισμό. Διαβάζω τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις όλων αυτών των ανθρώπων εδώ μέσα και φυσικά με άλλες συμφωνώ και με άλλες διαφωνώ. Όμως διαπιστώνω ένα κοινό παρονομαστή σε όλα αυτά: ότι υπάρχουν άνθρωποι που κατανοούν ότι η πατρίδα μας δεν είναι μόνο γραφικά νησάκια με αμμουδερές παραλίες. Ούτε κοσμοπολίτικα νησιωτικά θέρετρα με θαλαμηγούς. Υπάρχουν άνθρωποι, στην πλειοψηφία τους είναι νέοι και λατρεύουν την επαφή με την φύση, είναι συμφιλιωμένοι με όλες τις εποχές του χρόνου και δεν θεωρούν ότι Ελλάδα είναι μόνο: λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου. Τελικά το ζητούμενο είναι ένα: Πότε ο Έλληνας θα συμφιλιωθεί με την πατρίδα του; Για τους περισσότερους από εμάς, ο χειμώνας δεν είναι μια εποχή του χρόνου, είναι μία «κακή» εποχή του χρόνου. Τα χιόνια στα βουνά είναι ένα αναγκαίο κακό. Έτσι, ποια τύχη μπορεί να έχουν όλες αυτές οι προτάσεις στα ώτα των «ιθυνόντων» του Χειμερινού Τουρισμού, όταν και αυτοί (Έλληνες δεν είναι, αντιμετωπίζουν το 80% της Ελληνικής Επικράτειας και το ¼ του ελληνικού εποχιακού έτους με την ξεπερασμένη εξίσωση: χειμώνας = χιόνια = κρύο; Επομένως, για ποια συζήτηση μέτρων και προτάσεων ενοούμε; Όταν το αφιλόξενο περιβάλλον της Κεντρικής Ευρώπης, έγινε το πιο μοδάτο και ακριβοπληρωμένο είδος διακοπών του κόσμου, εμείς εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε το Χειμερινό Τουρισμό με την αντίληψη: αφού δεν έχουμε τον ίδιο χειμώνα με την Ελβετία, γιατί να ασχολούμαστε με τον χειμερινό τουρισμό; Φυσικά και δεν έχουμε ούτε τον ίδιο χειμώνα, ούτε τα αντίστοιχα βουνά, ούτε το ίδιο θερμοκρασιακό προφίλ με την Κεντρική Ευρώπη. Αλλά μήπως σε μία ορεινή και αγροτικά υποβαθμισμένη περιοχή ένας Χειμερινός Τουρισμός, έστω και μεσα στα ελληνικά πλαίσια του ήπιου και σύντομου μεσογειακού χειμώνα, θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τόπο από ότι τα κάποια αγροτικά σχέδια επιδότησης… μονοκαλλιεργειών; Και βέβαια χρήματα η ΕΕ δόξα τω Θεώ δίνει, αλλά ποιος να τα απορροφήσει! Φυσικά, η παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος και σχεδιασμού για τον Χειμερινό Τουρισμό έχει αντίκτυπο και στο τμήμα του πληθυσμού που ασχολείται – τύποις – με αυτόν: Μοναδικός τους στόχος να τσιμπήσουν με μορφή αρπαχτής καμία εκατοστή Ευρώ την ημέρα το δίκλινο στα τριήμερα, να σε υποχρεώσουν να πληρώσεις και την Παρασκευή το βράδυ αν θέλεις να πας μόνο για Σαββατοκύριακο, να πληρώσεις το σαγανάκι στην ταβέρνα (φορμαέλα το λένε τώρα sic!) 7 ευρώ και την τυρόπιτα άλλα τόσα στο σαλέ του χιονοδρομικού! Πώς θα καταλάβουν λοιπόν οι «σχετικοί» ιθύνοντες προτάσεις όπως: προβολή Χειμερινού Τουρισμού, προβολή όλων των δραστηριοτήτων Χειμερινού Τουρισμού (δεν είναι μόνο το σκι που σε κάνει να θέλεις να πας διακοπές το χειμώνα σε ένα βουνό, αλλά είναι και η ορεινή πεζοπορία και η αναρρίχηση), η βελτίωση υποδομής χιονοδρομικών, η αυτοδιαχείριση χιονοδρομικών, η δημιουργία νέων χιονοδρομικών, η ενοποίηση χιονοδρομικών πεδίων, ο διορισμός διοικήσεων χιονοδρομικών με κριτήρια επιχειρησιακά (Αλήθεια κάποιοι ...μπάρμπα-Δήμαρχοι που ασχολούνται με τα χιονοδρομικά των χωριών τους πότε τελείωσαν Σχολές Τουριστικών Επιχειρήσεων. Και βέβαια, βλακώδεις αιτιάσεις ότι το κλίμα αλλάζει, άρα δεν συντρέχει λόγος για επενδύσεις στον χειμερινό τουρισμό μόνο σε χώρες σαν την Ελλάδα θα έβρισκαν υποστηρικτές. Λες και αν αλλάξει το κλίμα σε θερμότερο μετά από 30 χρόνια, το να έχεις ένα οργανωμένο σύστημα κίνησης επισκεπτών με λιφτ και τελεφερικ σε ένα βουνό θα ήταν ζημιογόνος δραστηριότητα (αλήθεια, έχει πάει κανείς τους καλοκαίρι στο Λίβανο, να δει πόσοι επισκέπτες βολτάρουν με τα λιφτ και τα τελεφερικ πάνω από τις κακοτράχαλες πλαγιές του βουνού. Στη βάση αυτή θεωρώ αμφίβολο όχι μόνο το να αποδεχτεί η Πολιτεία κάποιες από τις παραπάνω προτάσεις, αλλά νομίζω με μεγάλη λύπη ότι δεν κατανοούν ούτε καν την ανάγκη έστω για συζήτηση για το θέμα αυτό! Στο τέλος – τέλος , η απάντησή τους θα είναι τόσο ναϊφ και απλοϊκή όσο το: αφού πάτε για χιόνια και καμιά Κυριακή, τι άλλο θέλετε; ΠΡΟΤΑΣΗ: ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ! ΤΙ ΛΕΤΕ; ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΛΙΓΟ;
-
Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι; Μην είναι τ΄ άσπαρτα ψηλά βουνά; Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει; Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά; ………… Όλα πατρίδα μας! κι αυτά κι εκείνα, και κάτι πού `χουμε μες την καρδιά και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά! Αυτό το παιδικό ποιηματάκι του Ι. Πολέμη είναι τελικά περισσότερο συμφιλιωμένο με την Ελλάδα σαν τόπο και γεωγραφία, από ότι οι περισσότεροι Νεοέλληνες. Το λυπηρό όμως είναι ότι αυτό το παιδικό ποιηματάκι δεν έμαθαν ποτέ και οι περισσότεροι ασχολούμενοι με τον Χειμερινό Τουρισμό. Διαβάζω τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις όλων αυτών των ανθρώπων εδώ μέσα και φυσικά με άλλες συμφωνώ και με άλλες διαφωνώ. Όμως διαπιστώνω ένα κοινό παρονομαστή σε όλα αυτά: ότι υπάρχουν άνθρωποι που κατανοούν ότι η πατρίδα μας δεν είναι μόνο γραφικά νησάκια με αμμουδερές παραλίες. Ούτε κοσμοπολίτικα νησιωτικά θέρετρα με θαλαμηγούς. Υπάρχουν άνθρωποι, στην πλειοψηφία τους είναι νέοι και λατρεύουν την επαφή με την φύση, είναι συμφιλιωμένοι με όλες τις εποχές του χρόνου και δεν θεωρούν ότι Ελλάδα είναι μόνο: λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου. Τελικά το ζητούμενο είναι ένα: Πότε ο Έλληνας θα συμφιλιωθεί με την πατρίδα του; Για τους περισσότερους από εμάς, ο χειμώνας δεν είναι μια εποχή του χρόνου, είναι μία «κακή» εποχή του χρόνου. Τα χιόνια στα βουνά είναι ένα αναγκαίο κακό. Έτσι, ποια τύχη μπορεί να έχουν όλες αυτές οι προτάσεις στα ώτα των «ιθυνόντων» του Χειμερινού Τουρισμού, όταν και αυτοί (Έλληνες δεν είναι, αντιμετωπίζουν το 80% της Ελληνικής Επικράτειας και το ¼ του ελληνικού εποχιακού έτους με την ξεπερασμένη εξίσωση: χειμώνας = χιόνια = κρύο; Επομένως, για ποια συζήτηση μέτρων και προτάσεων ενοούμε; Όταν το αφιλόξενο περιβάλλον της Κεντρικής Ευρώπης, έγινε το πιο μοδάτο και ακριβοπληρωμένο είδος διακοπών του κόσμου, εμείς εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε το Χειμερινό Τουρισμό με την αντίληψη: αφού δεν έχουμε τον ίδιο χειμώνα με την Ελβετία, γιατί να ασχολούμαστε με τον χειμερινό τουρισμό; Φυσικά και δεν έχουμε ούτε τον ίδιο χειμώνα, ούτε τα αντίστοιχα βουνά, ούτε το ίδιο θερμοκρασιακό προφίλ με την Κεντρική Ευρώπη. Αλλά μήπως σε μία ορεινή και αγροτικά υποβαθμισμένη περιοχή ένας Χειμερινός Τουρισμός, έστω και μεσα στα ελληνικά πλαίσια του ήπιου και σύντομου μεσογειακού χειμώνα, θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ανάπτυξη τον τόπο από ότι τα κάποια αγροτικά σχέδια επιδότησης… μονοκαλλιεργειών; Και βέβαια χρήματα η ΕΕ δόξα τω Θεώ δίνει, αλλά ποιος να τα απορροφήσει! Φυσικά, η παντελής έλλειψη ενδιαφέροντος και σχεδιασμού για τον Χειμερινό Τουρισμό έχει αντίκτυπο και στο τμήμα του πληθυσμού που ασχολείται – τύποις – με αυτόν: Μοναδικός τους στόχος να τσιμπήσουν με μορφή αρπαχτής καμία εκατοστή Ευρώ την ημέρα το δίκλινο στα τριήμερα, να σε υποχρεώσουν να πληρώσεις και την Παρασκευή το βράδυ αν θέλεις να πας μόνο για Σαββατοκύριακο, να πληρώσεις το σαγανάκι στην ταβέρνα (φορμαέλα το λένε τώρα sic!) 7 ευρώ και την τυρόπιτα άλλα τόσα στο σαλέ του χιονοδρομικού! Πώς θα καταλάβουν λοιπόν οι «σχετικοί» ιθύνοντες προτάσεις όπως: προβολή Χειμερινού Τουρισμού, προβολή όλων των δραστηριοτήτων Χειμερινού Τουρισμού (δεν είναι μόνο το σκι που σε κάνει να θέλεις να πας διακοπές το χειμώνα σε ένα βουνό, αλλά είναι και η ορεινή πεζοπορία και η αναρρίχηση), η βελτίωση υποδομής χιονοδρομικών, η αυτοδιαχείριση χιονοδρομικών, η δημιουργία νέων χιονοδρομικών, η ενοποίηση χιονοδρομικών πεδίων, ο διορισμός διοικήσεων χιονοδρομικών με κριτήρια επιχειρησιακά (Αλήθεια κάποιοι ...μπάρμπα-Δήμαρχοι που ασχολούνται με τα χιονοδρομικά των χωριών τους πότε τελείωσαν Σχολές Τουριστικών Επιχειρήσεων. Και βέβαια, βλακώδεις αιτιάσεις ότι το κλίμα αλλάζει, άρα δεν συντρέχει λόγος για επενδύσεις στον χειμερινό τουρισμό μόνο σε χώρες σαν την Ελλάδα θα έβρισκαν υποστηρικτές. Λες και αν αλλάξει το κλίμα σε θερμότερο μετά από 30 χρόνια, το να έχεις ένα οργανωμένο σύστημα κίνησης επισκεπτών με λιφτ και τελεφερικ σε ένα βουνό θα ήταν ζημιογόνος δραστηριότητα (αλήθεια, έχει πάει κανείς τους καλοκαίρι στο Λίβανο, να δει πόσοι επισκέπτες βολτάρουν με τα λιφτ και τα τελεφερικ πάνω από τις κακοτράχαλες πλαγιές του βουνού. Στη βάση αυτή θεωρώ αμφίβολο όχι μόνο το να αποδεχτεί η Πολιτεία κάποιες από τις παραπάνω προτάσεις, αλλά νομίζω με μεγάλη λύπη ότι δεν κατανοούν ούτε καν την ανάγκη έστω για συζήτηση για το θέμα αυτό! Στο τέλος – τέλος , η απάντησή τους θα είναι τόσο ναϊφ και απλοϊκή όσο το: αφού πάτε για χιόνια και καμιά Κυριακή, τι άλλο θέλετε; ΠΡΟΤΑΣΗ: ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ! ΤΙ ΛΕΤΕ; ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΛΙΓΟ;
-
ΠOΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ;
snowprince replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ's topic in Ski - Snowboard: Το άθλημα
Kanw ski 22 xronakia! Nomizw oti einai ena apo ta athlimata, pou kai kathe mera na kaneis, panta exeis na matheis kati. Einai apo ta pio dimiourgika kai egkefalika athlimata. Pisteuw oti eimai sto 8 se oti afora ta bumps. Den masaw me tipota (exw blepeis fysiki katastasi :twisted: ) Omws, (fuck) pou na breis poudra stin Athina konta syxna! ara exw na mathw akoma polla! E, mexri ta pou skopeuw na stamatisw to sport exw afisei merika aneksereunita kolpa! Bye! Kales Katabaseis! -
Tha eimai apo 12 mexri 18 Martiou sto St. Anton am Arlberg (konta sto Lech kai Zürs, Östereich) kai psaxnw parea kalous skier. An brisketai kaneis tin idia periodo kata ekei meria, as apantisei.... Kales Katabaseis se olous Filika Snowprince
-
Geia se olous! Psaxnw parea gia ski sto Chamonix! Exw paei arketes fores kai kserw kala tin perioxi! Opoios endiaferetai, exw kai protasi gia Hotel klp Proteinw thn periodo apo 19 ews 26 Martiou (gia na exei kai mia argia mesa!) Osoi pistoi tou ski....proselthete snowprince P.S. Anoixtos kai se kathe alli protasi gia ski sto ekswteriko.
