Καλημέρα σε όλους.Καταρχήν, ονομάζομαι Αποστόλης και είμαι 32 χρονών.Δεν έχω καμία σχέση με αθλήματα χιονιού γενικότερα. Το μόνο που κάνω στο χιόνι είναι ή να το βλέπω και να χαίρομαι ή άντε λίγο χιονοπόλεμο..Παρόλα αυ΄τα πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ αθλήματα χιονιού και ειδικά αυτό που πέφτουν από κατηφορική πίστα κάνοντας τεράστια άλματα.Γενικά θεωρώ πως θέλει μεγάλη δεξιοτεχνία και καλή γνώση και χειρσμό του σώματος.Τέλοσπάντω και για να μην πλατιάσω άλλο, βρήκα το thread απ τη αναζήτηση μου για επέμβαση χιαστού (κλασσικά)..Η ιστορία μου εν ολίγοις είναι ότι το 18 Ιαν. του 2010 κάνοντας προπόνηση Μπάσκετ στην τότε ομάδα που έπαιζα μετά από ριμπάουντ έπαθα ολική ρήξη πρόσθιου χιαστου με ρήξη του κέρατος του έσω μηνίσκου(νομίζω..) και βλάβη στου χόνδρους στο αριστερο γόνατο και το πόδι μου μπλοκαρε σε κλίση 150 μοιρών περίπου αλλά προς τα μέσα λυγιζε μεχρι τις 90.Οδήγησα από Θρακομακεδόνες μέχρι Νότια προάστια.Μετά από μικρή περιπέτεια σε γιατρούς του ΙΚΑ αποφάσισα να επισκεφτώ μεγαλοχειρούργο στην Ν.σμύρνη και μου είπε για επέμβαση.Η επέμβαση έγινε 9 Φεβ. του 2010. Και επιλέχθηκε (Απ οτι αποδείχτηκε και διάβασα κακώς) τεχνητό μόσχευμα LARS, έγινε αφαίρεση στο κέρας μηνίσκου που είχε κοπεί.Έκανα φυσιοθεραπείες(Γύρω στις 25) και μετά αφέθηκα στο έλεος μου και λόγω οικονομικών θεμάτων, να προσπαθώ μόνος μου με ασκήσεις από ένα χαρτί που μου έδωσε ο Γιατρός..Επέστρεψα στην εργασία μου μετά από περίπου 2 μηνες.Η προσπαθεια μου δεν ήταν και η σοβαρότερη,ήταν καλή γενικά, αλλά οχι διαρκής.Εκανα γυμναστηριο 3 μηνες και μετα λίγο μπανιο ελέω καλοκαιριου και μετα σταδιακα σταματησε και λόγω φορτου εργασιας.Κατα καιρους απο τοτε οποτε θυμομουν ξαναξεκινουσα παλι για κανενα 2-3μηνο και μετά πάλι τέλος,Μπασκετάκι μόνο με φίλους στο χαλαρό και για ποδόσφαιρο ούτε λόγους λόγω του οτι δεν το εμπιστευομουν απόλυτα,είχα πονάκια,διάφορα μαγκώματα κλπ.Ωσπου φέτος το καλοκαίρι που έιχαμε ένα πολύ ελαφρυ ατυχημα με ουτε 10 χλμ/ωρα με την μηχανη και την γυναικα μου πάνω σε ταξίδι στα βαλκάνια και παρ ολο που είμασταν σαν αστακοι από προστατευτικα(Χώρις ιχνος υπερβολης, Κρανος-γάντια-επιγονατιδες με επικαλαμιδες-μπουφαν μηχανης-μποτακια-ζώνη μεσης με προστατευτικα) μετα από σφήνωμα του μπροστινου τροχου σε ράγες τρενου υπό βροχη κιολας, πεσαμε με αποτέλεσμα η γυναικα μου να εχει ενα μικρο στραμπουλιγμα στο δαχτυλο του ποδιου και εγω να χτυπήσω στο εγχειρησμενο γονατο.Είχαμε καλούς φίλους μαζι και μας βοηθησαν να παμε στο ξενοδοχειο οπου εβαλα παγο.Την αλλη μερα ειχε πρηστει και πήρα αντιφλεγμονωδη γιατι ειμασταν στην 3η μερα ταξιδιου και ειχαμε αλλες 10.Γενικα κατα το ταξιδι είχα μια πολυ μικρη ασταθεια ενιοτε οχι παντα αλλα ταξιδεψα μια χαρα..Γυρισαμε λοιπον με το καλο και πηγα σε ορθοπεδικο-χειρούργο του εοπυυ(εσκασα συνολικα 60€), οπου μετα απο τις κλασσικες διαγνωστικες κινησεις-πιέσεις για να ελεγξει χιαστούς-μηνίσκους-χανδρους,και εξιστοροντας του οοοολα τα παραπανω μου ειπε οτι το ποδι μου ειναι πολυ σταθερο και μου συνεστησε ασκεσεις ισομετρηκες και 5ημερη αγωγη με αντιφλεγμονοδη.Ομως εμενα κατι δεν μου πηγαινε καλα και του ειπα να μου γραψει μαγνητικη.Πραγματι,μου έγραψε και την έκανα μετα από μια βδομάδα.Το πόρισμα ήταν: 3 ελαφρια οστικά οιδήματα,μικρή βλάβη στον μηνίσκο και πιθανή ρήξη του ίδιου χιαστού.Με το που την είδε ο γιατρος μου λεει οτι έχω πάθει ΠΑΛΙ ολική ρίξη του τεχνητου μοσχεύματος και οτι κλινικα δεν φαινεται διοτι εχει δημιουργηθει μια ινωση εκει γυρω που τον κραταει κάπως σταθερο,και φυσικα μου συνεστησε χειρουργειο.Σε εναν αλλον που πήγα στο ΚΑΤ (Πάλι 60€ λόγω του οτι πήγα απόγευμα στα εξωτερικα ιατρεια) μου ειπε οτι το πόδι μου ειναι σταθερό και γενικα να το παλέψω με ασκησεις,κολυμπι κλπ.και γενικοτερα βλεποντας και κανοντας.Τωρα μου συστησαν και εναν 3ο που θα κλεισω ραντεβού να με δει.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΡΙΕΣ:
1.Εχει κανει κανείς δευτερο χειρουργειο στον ιδιο χιαστο ειτε με τεχνητο μοσχευμα ειτε κανονικο.Αυτο που μου ειπαν και οι 2 γιατροι ειναι οτι η δευτερη επεμβαση ειναι σαφως πιο δυσκολη λόγω του οτι πρεπει ειτε ταυτοχρονα ειτε σε 2 επεμβασεις, να βγει ο κομμενος χιαστος,να κλεισει η τρυπα στο κοκκαλο απ το 1ο χειρουργειο,να εκτιμηθει η κατασταση του οστου(αν σηκωνει εκεινη την στιγμη 2η τρυπα πιο διπλα για το καινουριο χιαστο),να μπει ο καινουριος χιαστος(Αυτομοσχευμα) και μετα τα κλασσικα...αποθεραπεια κλπ.. .Ο Γιατρος του εοπυυ οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι μπορει να το κανει σε ενα χειρουργειο και ειναι προβλημα του το πως(Εδω γελαμε με την Απάντηση ),με κόστος κοντα στ 3200€ περιπου χωρίς τις φυσιοθεραπειες.
2.Υπάρχει κάποιος να έχει παρόμοια περιπτωση με κομμενο δευτερη φορα χειρουργημενο χιαστο? Η αλήθεια είναι πως δεν με ενοχλει στο περπατημα και σε κινησεις γενικοτερα.Βεβαια το προσεχω,δεν κανω στροφικες βιαιες κινησεις,δεν ξεκιναω να τρεχω και να σταματησω αποτομα κλπ..κάνω ενδυναμωση τωρα μεχρι να δω τι θα κανω, γιατι ειμαι και σε καινουρια δουλεια (ουτε 6μηνο) και σκεφτομαι αν θα κάνω επέμβαση η οχι..Θα δω τι θα μου πει ο τριτος γιατρος και θα πραξω.Τα οικονομικα μας πολύ ζόρικα..
Αυτά...Γενικά ότι σκέψεις έχετε πιστευω θα με βοηθησουν.. Ευχαριστω προκαταβολικά μόνο και μόνο για το χρόνο που θα κατανλώσετε διαβάζοντας το πόστ μου.
Να στε καλά και να προσέχετε..