Jump to content

Sinn3r

Χρήστης Forum
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Sinn3r

  1. Απότι μου έιπες ενας γιατρός γίνεται αυτό.Αλλά απ την στιγμή που θα μπεις χειρουργείο δεν είναι πιο φρονημο να τα κάνεις όλα οπως πρεπει να τελειωνεις...;Και βέβαια μπορείς χωρίς χιαστό και με δραστηριότητες με προσοχή και πολλή γυμναστική.Αυτό όμως σε περιπτωση που έχεις δικό σου μόσχευμα...
  2. Ναι έχετε δίκιο σε αυτό.Δυστυχώς σε εμένα δεν κύλησαν έτσι τα πράγματα όσον αφορά το μόσχευμα αλλά και την αποκατάσταση.Το θέμα είναι οτι εμενα θα είναι 2ο χειρουργείο στο ίδιο πόδι και σε κομμένο τεχνητό μόσχευμα.Λόγω της μορφολογίας του αλλά και πιθανόν της λάθος θεσης του στο 1ο χειρουργειο τα πραγματα ειναι πιο περίπλοκα.Πρέπει να ανοιχτούν καινούριοι δίαυλοι μέσα στο κόκκαλο και ουσιαστικά να παρκαμφθούν οι πρώτες τρυπες-θεσεις που είχε κάτσει ο 1ος χιαστός.Τέλοςπάντων είναι πιο περίπλοκη η τεχνική και πολλή λεπτοδουλεια(Γιατροί μου τα εξηγησαν).Το θέμα είναι οτι αν είχα δικό μου μόσχευμα ισως να μην μιλούσαμε τώρα εδώ όλοι μαζι λογω του οτι ακόμα και με το ατ΄θχημα μπορεί να είχε κρατησει ο χιαστος.
  3. Βασικά ναι ο τότε γιατρός μου το είχε προτείνει σαν πιο γρήγορη αποκατάσταση.Κακώς όμως όπως αποδειχτηκε αργότερα καθώς το έψαχνα μόνος μου.Αυτό θα έπρεπε να το είχα κάνει νώριτερα βέβαια αλλά..
  4. Καλημέρα σε όλους.Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απανήσεις σας.Λοιπόν, έχω νεότερα:Επισκεύθηκα και έναν άλλον γιατρό ο οποίος μου είπε ότι όντως έχει σπασει το τεχνητό μόσχευμα και δεν μπορώ να αποφύγω την εγχείρηση γιατί έτσι και αλλίως το κομμάτι το σπασμένο πρέπει να βγεί απ το γόνατο διότι με τον καιρό θα κινείται εκεί μέσα και θα καταστρέφει διάφορα γύρω-γύρω όπως χόνδρους κλπ λόγω του ότι είναι τεχνητό,αν ήταν το δικό μου θα μπορούσα αν ήθελα να το αφήσω έτσι καθώς αποροφάτε με τον καιρό απ τον οργανισμό.Επίσης μου είπε οτι το 2ο χειρουργείο στο ίδιο γόνατο με κομμένο τεχνητό μοσχευμα χιαστού σαφώς θα είναι πιο δύσκολο αλλά μου εξήγησε επακριβώς τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει αναλόγως ποια μέθοδος ακολουθηθηκε στο 1ο χειρουργείο.Αυτα μπορουν να φανουν με μια κανονικη ακτινογραφια πριν κάνουμε οτιδήποτε.Θέλει να δει με ποιον τρόπο περασε ο 1ος γιατρός τον τεχνητό χιαστό.Όλο το χειρουργείο θα κοστίσει 3000 ευρώ + ότι καλύφθεί απ το ΙΚΑ.Επίσης παράλληλα έδωσα την μαγνητική μου σε μια φίλη φυσιοθεραπευτρια που εργάζεται σε μεγάλο φυσιοθεραπευτή στο Παγκράτι ο οποίος την είδε και της είπε ότι φαίνεται να έχω ένα οστικό οίδημα που θέλει θεραπεία καθώς και ένα ράγισμα στον χόνδρο που λεεί είναι σοβαρό και θα πρέπει πρίν οποιοδήποτε χειρουργείο να κάνω θεραπεια με υπερβαρικό οξυγόνο.Τουλαχιστον 15 συνεδρίες των 40 ευρώ.Τι να πώ βρε παιδιά,λεφτά δεν υπάρχουν συν του οτι με έχουν μπερδέψει όλα αυτά...Ο άλλος γιατρός στο ΚΑΤ που πήγα μου λέει μην κάνεις τιποτα και πάλεψε το με ασκήσεις και άκου το σώμα σου κλπ..Οι υπόλοιποι μου λένε για χειρουργεία και θεραπείες με υπερβαρικά οξυγονα κλπ..Υπάρχει κάποιος από εδώ με την δική μου περίπτωση;Να έχει υποστεί δηλαδή ρήξη πρόσθιου χιαστού 2η φορά σε χειρουργημένο γόνατο με τεχντό μόσχευμα;Και αν ναι πώς το αντιμετώπισε?Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις σας.Ευχαριστώ..
  5. Καλημέρα σε όλους.Λοιπόν επέστρεψα από εξωτερικό και ήδη κανόνισα ραντεβού και με έναν άλλον γιατρό να με δεί.Ως τώρα κάνω κάποιες ασκήσεις και με βαράκια και χωρίς. Δεν μπορώ να πώ οτι έχω ιδιαίτερο πρόβλημα.Δοκίμασα να κάνω και ελαφρύ τρέξιμο για κάποια μέτρα και ήταν οκ.Πιο πολύ ο φόβος μου είναι και οτι το νιώθω κάπως αδύναμο.Θα ψαχτώ και για κολυμβητήριο τώρα. gioand: Τι εννοείς όταν λές "Μαγνητική σε χειρουργημένο γόνατο και τεχνητό μόσχευμα πρέπει να γίνει με ειδικές τομές."; Επίσης ναι,καλά κατάλαβες,η κλινηκή εικόνα δειχνει ένα σταθερό γόνατο,και εγώ αυτό κατάλαβα. :-) Όντως η αντοχή του είναι μεγάλη αλλά υπάρχουν αλλοι παραγοντες που το καθιστούν τελικα μακροχρόνια μάλλον ακατάλληλο απ οτι καταλαβα απο σχετικο googlaρισμα..Βέβαι εγώ δεν έκανα και την καλύτερη αποκατάσταση. Το θέμα είναι οτι δεν το νιώθω όπως πρίν,άρα "κάτι" έχει γίνει μετά το πέσιμο μου.Αυτά...
  6. Σας Ευχαριστώ όλους για τις Απαντήσεις. Θελω να παρω κανα δυο γνωμες ακομα..ειμαι εξωτερικο για δουλεια Τώρα,μολις γυρισω οπωσδήποτε.Το θεμα ειναι οτι το ποδι μου ειναι αρκετα σταθερο απλα σε συνεχόμενη ορθοστασία βαραίνει..Δεν ξέρω..Δεν μπορω να εμπιστευτώ τους γιατρούς που με ειδαν...Υπαρχουν καποιες ειδικες ασκησεις που θα μου προτεινατε για ενδυναμωση?Φυσιοθεραπεία θα βοηθούσε?Κανείς απ τους 2 γιατρούς δεν μου την πρότεινε..Δεν ξέρω ειμαι αρκετα μπερδεμένος..
  7. Καλημέρα σε όλους.Καταρχήν, ονομάζομαι Αποστόλης και είμαι 32 χρονών.Δεν έχω καμία σχέση με αθλήματα χιονιού γενικότερα. Το μόνο που κάνω στο χιόνι είναι ή να το βλέπω και να χαίρομαι ή άντε λίγο χιονοπόλεμο..Παρόλα αυ΄τα πάντα μου άρεσε να παρακολουθώ αθλήματα χιονιού και ειδικά αυτό που πέφτουν από κατηφορική πίστα κάνοντας τεράστια άλματα.Γενικά θεωρώ πως θέλει μεγάλη δεξιοτεχνία και καλή γνώση και χειρσμό του σώματος.Τέλοσπάντω και για να μην πλατιάσω άλλο, βρήκα το thread απ τη αναζήτηση μου για επέμβαση χιαστού (κλασσικά)..Η ιστορία μου εν ολίγοις είναι ότι το 18 Ιαν. του 2010 κάνοντας προπόνηση Μπάσκετ στην τότε ομάδα που έπαιζα μετά από ριμπάουντ έπαθα ολική ρήξη πρόσθιου χιαστου με ρήξη του κέρατος του έσω μηνίσκου(νομίζω..) και βλάβη στου χόνδρους στο αριστερο γόνατο και το πόδι μου μπλοκαρε σε κλίση 150 μοιρών περίπου αλλά προς τα μέσα λυγιζε μεχρι τις 90.Οδήγησα από Θρακομακεδόνες μέχρι Νότια προάστια.Μετά από μικρή περιπέτεια σε γιατρούς του ΙΚΑ αποφάσισα να επισκεφτώ μεγαλοχειρούργο στην Ν.σμύρνη και μου είπε για επέμβαση.Η επέμβαση έγινε 9 Φεβ. του 2010. Και επιλέχθηκε (Απ οτι αποδείχτηκε και διάβασα κακώς) τεχνητό μόσχευμα LARS, έγινε αφαίρεση στο κέρας μηνίσκου που είχε κοπεί.Έκανα φυσιοθεραπείες(Γύρω στις 25) και μετά αφέθηκα στο έλεος μου και λόγω οικονομικών θεμάτων, να προσπαθώ μόνος μου με ασκήσεις από ένα χαρτί που μου έδωσε ο Γιατρός..Επέστρεψα στην εργασία μου μετά από περίπου 2 μηνες.Η προσπαθεια μου δεν ήταν και η σοβαρότερη,ήταν καλή γενικά, αλλά οχι διαρκής.Εκανα γυμναστηριο 3 μηνες και μετα λίγο μπανιο ελέω καλοκαιριου και μετα σταδιακα σταματησε και λόγω φορτου εργασιας.Κατα καιρους απο τοτε οποτε θυμομουν ξαναξεκινουσα παλι για κανενα 2-3μηνο και μετά πάλι τέλος,Μπασκετάκι μόνο με φίλους στο χαλαρό και για ποδόσφαιρο ούτε λόγους λόγω του οτι δεν το εμπιστευομουν απόλυτα,είχα πονάκια,διάφορα μαγκώματα κλπ.Ωσπου φέτος το καλοκαίρι που έιχαμε ένα πολύ ελαφρυ ατυχημα με ουτε 10 χλμ/ωρα με την μηχανη και την γυναικα μου πάνω σε ταξίδι στα βαλκάνια και παρ ολο που είμασταν σαν αστακοι από προστατευτικα(Χώρις ιχνος υπερβολης, Κρανος-γάντια-επιγονατιδες με επικαλαμιδες-μπουφαν μηχανης-μποτακια-ζώνη μεσης με προστατευτικα) μετα από σφήνωμα του μπροστινου τροχου σε ράγες τρενου υπό βροχη κιολας, πεσαμε με αποτέλεσμα η γυναικα μου να εχει ενα μικρο στραμπουλιγμα στο δαχτυλο του ποδιου και εγω να χτυπήσω στο εγχειρησμενο γονατο.Είχαμε καλούς φίλους μαζι και μας βοηθησαν να παμε στο ξενοδοχειο οπου εβαλα παγο.Την αλλη μερα ειχε πρηστει και πήρα αντιφλεγμονωδη γιατι ειμασταν στην 3η μερα ταξιδιου και ειχαμε αλλες 10.Γενικα κατα το ταξιδι είχα μια πολυ μικρη ασταθεια ενιοτε οχι παντα αλλα ταξιδεψα μια χαρα..Γυρισαμε λοιπον με το καλο και πηγα σε ορθοπεδικο-χειρούργο του εοπυυ(εσκασα συνολικα 60€), οπου μετα απο τις κλασσικες διαγνωστικες κινησεις-πιέσεις για να ελεγξει χιαστούς-μηνίσκους-χανδρους,και εξιστοροντας του οοοολα τα παραπανω μου ειπε οτι το ποδι μου ειναι πολυ σταθερο και μου συνεστησε ασκεσεις ισομετρηκες και 5ημερη αγωγη με αντιφλεγμονοδη.Ομως εμενα κατι δεν μου πηγαινε καλα και του ειπα να μου γραψει μαγνητικη.Πραγματι,μου έγραψε και την έκανα μετα από μια βδομάδα.Το πόρισμα ήταν: 3 ελαφρια οστικά οιδήματα,μικρή βλάβη στον μηνίσκο και πιθανή ρήξη του ίδιου χιαστού.Με το που την είδε ο γιατρος μου λεει οτι έχω πάθει ΠΑΛΙ ολική ρίξη του τεχνητου μοσχεύματος και οτι κλινικα δεν φαινεται διοτι εχει δημιουργηθει μια ινωση εκει γυρω που τον κραταει κάπως σταθερο,και φυσικα μου συνεστησε χειρουργειο.Σε εναν αλλον που πήγα στο ΚΑΤ (Πάλι 60€ λόγω του οτι πήγα απόγευμα στα εξωτερικα ιατρεια) μου ειπε οτι το πόδι μου ειναι σταθερό και γενικα να το παλέψω με ασκησεις,κολυμπι κλπ.και γενικοτερα βλεποντας και κανοντας.Τωρα μου συστησαν και εναν 3ο που θα κλεισω ραντεβού να με δει. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΡΙΕΣ: 1.Εχει κανει κανείς δευτερο χειρουργειο στον ιδιο χιαστο ειτε με τεχνητο μοσχευμα ειτε κανονικο.Αυτο που μου ειπαν και οι 2 γιατροι ειναι οτι η δευτερη επεμβαση ειναι σαφως πιο δυσκολη λόγω του οτι πρεπει ειτε ταυτοχρονα ειτε σε 2 επεμβασεις, να βγει ο κομμενος χιαστος,να κλεισει η τρυπα στο κοκκαλο απ το 1ο χειρουργειο,να εκτιμηθει η κατασταση του οστου(αν σηκωνει εκεινη την στιγμη 2η τρυπα πιο διπλα για το καινουριο χιαστο),να μπει ο καινουριος χιαστος(Αυτομοσχευμα) και μετα τα κλασσικα...αποθεραπεια κλπ.. .Ο Γιατρος του εοπυυ οταν τον ρωτησα μου ειπε οτι μπορει να το κανει σε ενα χειρουργειο και ειναι προβλημα του το πως(Εδω γελαμε με την Απάντηση ),με κόστος κοντα στ 3200€ περιπου χωρίς τις φυσιοθεραπειες. 2.Υπάρχει κάποιος να έχει παρόμοια περιπτωση με κομμενο δευτερη φορα χειρουργημενο χιαστο? Η αλήθεια είναι πως δεν με ενοχλει στο περπατημα και σε κινησεις γενικοτερα.Βεβαια το προσεχω,δεν κανω στροφικες βιαιες κινησεις,δεν ξεκιναω να τρεχω και να σταματησω αποτομα κλπ..κάνω ενδυναμωση τωρα μεχρι να δω τι θα κανω, γιατι ειμαι και σε καινουρια δουλεια (ουτε 6μηνο) και σκεφτομαι αν θα κάνω επέμβαση η οχι..Θα δω τι θα μου πει ο τριτος γιατρος και θα πραξω.Τα οικονομικα μας πολύ ζόρικα.. Αυτά...Γενικά ότι σκέψεις έχετε πιστευω θα με βοηθησουν.. Ευχαριστω προκαταβολικά μόνο και μόνο για το χρόνο που θα κατανλώσετε διαβάζοντας το πόστ μου. Να στε καλά και να προσέχετε..
×
×
  • Create New...