Είμαι η Μαρία.... Καινούργια στα βουνά. Είμαι μαθητευόμενη σνοουμπορντού και ενθουσιασμένη με το άθλημα.... Από μικρή ζήλευα όσους ανέβαιναν στο βουνό και τελικά τα κατάφερα και εγώ με την παρότρυνση του αγοριού μου .... Μελέτης (Melo) ....... (όλοι κάνουμε λάθη) !!! Πιστεύω ότι θα με ανέχεστε και μένα εν καιρό... Καλή σεζόν να έχουμε