Jump to content

Sportage

Χρήστης Forum
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by Sportage

  1. δυστυχώς με τις τιμές που υπάρχουν στα ετήσια νορμάλ σερβις των αυτοκινήτων που δουλεύουν με υγραέριο τελικά δεν συμφέρει να βάζεις υγραέριο - με 10.000 χλμ ετήσια η διαφορά κέρδους βενζίνης υγραερίου είναι στα 250€ - αν αφαιρέσουμε 100€ που θέλει για το ετήσιο νορμάλ σερβις το κέρδος πέφτει στα 150€ ετησίως και αν ξεκινήσουν οι αντικαταστάσεις και οι επικσευές των επι μέρους υλικών του υγραερίου όπως σωλήνες-μπεκιέρες-πνεύμονες-δεξαμενές και το κόστος για την βεβαίωση για το ΚΤΕΟ τότε δυστυχώς το ετήσιο κόστος με υγραεριοκίνηση ανεβαίνει πάνω από το ετήσιο κόστος λειτουργίας του αυτοκινήτου με βενζίνη - πολύ λυπηρό!!!!
×
×
  • Create New...