Jump to content

Μάριος

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν μήκος ποδιού στα 289mm. Και πλάτος στα 112mm. Κοιτάω Salomon μια και τα πέδιλα που έχω είναι τα Salomon streetracer τα οποία είναι τα πρώτα πέδιλα μου και τα αγαπάω. Τις μπότες δεν θα το έλεγα γιατί με «στεναχωρούσαν» λίγο, ήταν στο 28,5 mondo point. Ψάχνωντας βρήκα και αυτές σε προσφορά Salomon s/pro 100 οι οποίες βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη και θα μπορέσω πρώτα ο «COVID-19» να τις δοκιμάσω κιόλας. Παραθέτω φωτό από τα πέδιλα και τις μπότες. Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το ύψος μου είναι 1,80 και 90κιλά. Ps παλιά πήγαινα ίσα με 40 φορές για σκι τη σεζόν τώρα λόγω υποχρεώσεων πέντε με το ζόρι. Πάντως θα ήθελα να αρχίσω ξανά να ανεβαίνω στο βουνό πιο συχνά και με το γιο μου που έφτασε σε ηλικία για να δοκιμάσει το άθλημα. ευχαριστω και πάλι
  2. Καλημέρα στην ομάδα! Θα ήθελα τη βοήθεια σας στην επιλογή μεταξύ τριών μοντέλων μπότας σκι. Το επίπεδο μου είναι καλό έως αρκετά καλό απλά με ενδιαφέρει η άνεση πρώτα και μετά η επίδοση. Οι προηγούμενες μπότες μου ήταν οι rossignol salto. τώρα είμαι ανάμεσα σε: Salomon quest access 80 salomon x access 80 salomon xpro 80 οι τιμές πάνω κάτω κυμαίνονται στα ίδια. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
×
×
  • Create New...