Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Λοιπόν μήκος ποδιού στα 289mm. Και πλάτος στα 112mm. Κοιτάω Salomon μια και τα πέδιλα που έχω είναι τα Salomon streetracer τα οποία είναι τα πρώτα πέδιλα μου και τα αγαπάω. Τις μπότες δεν θα το έλεγα γιατί με «στεναχωρούσαν» λίγο, ήταν στο 28,5 mondo point. Ψάχνωντας βρήκα και αυτές σε προσφορά Salomon s/pro 100 οι οποίες βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη και θα μπορέσω πρώτα ο «COVID-19» να τις δοκιμάσω κιόλας. Παραθέτω φωτό από τα πέδιλα και τις μπότες.
Και πάλι ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το ύψος μου είναι 1,80 και 90κιλά.
Ps παλιά πήγαινα ίσα με 40 φορές για σκι τη σεζόν τώρα λόγω υποχρεώσεων πέντε με το ζόρι. Πάντως θα ήθελα να αρχίσω ξανά να ανεβαίνω στο βουνό πιο συχνά και με το γιο μου που έφτασε σε ηλικία για να δοκιμάσει το άθλημα.
ευχαριστω και πάλι