spider 2,124 Report post Posted December 13, 2008 Χρονια πολλα Καββαδια και porfirio. Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 13, 2008 Χρόνια πολλά Βασίλη... τις καλυτερες ευχές μου... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted December 13, 2008 Γειά σου Βασίλη....χρόνια πολλά και πολύ καλά. Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted December 13, 2008 Eυχαριστώ παρα πολύ παιδιά. Αντε και να το γιορτασουμε όλοι μαζί στα χιόνιαααααααα....... Φιλικά Σπυρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
ΝΙΚΟΣ 45 Report post Posted December 13, 2008 Χρόνια πολλά κ από μένα στους εορτάζοντες Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaka 1 Report post Posted December 13, 2008 Ωπ τι γινετε ρε παιδια? πολλοι ειμαστε τελικα εδω μεσα. Σπυρος (ο καινουργιος)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 13, 2008 Πολυχρονος φιλε και νασαι παντα καλα Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 13, 2008 xρονια πολλα και σε σενα λοιπον καινουργιε Σπυρε Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
TEOXALANDRI 239 Report post Posted December 13, 2008 Bill πολύχρωμος... και ότι ποθείς να το βρεις... (όλιγον καθυστερημένα...) Τεο... Quote O Βαθειάς Λάκκας που έγινε Βαθειά Μ@λ@κ@ς Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια πολλά φιλενάδα να είσαι πάντα καλά να σε χαιρόμαστε και να περάσουμε ενα super χιονοδρομικό χειμώνα!!!.....((60€ και οι δυο να τ'αφήσω...???(χαχαχα ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Barbie 3 Report post Posted December 15, 2008 Καλή μου φιλεναδίτσα, Χρόνια σου Πολλά!!! Πολύχρονη και τρισευτυχισμένη!!!!!! με πολλές υπέροχες στιγμές στη ζωή σου, αλλά με πολλές πάρα πάρα πάρα πολλές καταβάσεις!!!!!!!!!! Να σε χαιρόμαστε!!!!!!!!!!!! 60€ και οι δυο να τ'αφήσω...???(χαχαχα :P ) ή ένα gps δώρο?????????? -Β- Quote φτου ξελευτερία στους αστακούς... οοουυυππππςςςς...ξέχασα να δέσω τις μπότες μου!!! μετά τους αστακούς, σειρά έχουν τα Κ...αρχαριάκια!!!! ZZZZZZZZZZZZUUUUUPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 15, 2008 Χρονια Πολλα κ καλα Ρουλα ..με πολλα πολλα χιονια Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Evan 0 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια Πολλά! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια πολλά Ρουλα Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια πολλά! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια πολλά και καλά Ρούλα!!! Ότι επιθυμείς, καλά να περνάς, με πολλά χιόνια!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted December 15, 2008 Χρονια σου πολλα καλε,πολυχρονη με πολυ υγεια!!!!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
vperle 1,172 Report post Posted December 15, 2008 Ευχαριστω πολυ παιδια για τις ευχες και ναστε ολοι καλα .Τελικα τα πρωτα 50 χρονια ειναι δυσκολα μετα ειτε χιονισει ειτε οχι δεν το πολυκαταλαβαινεις Για παραδειγμα στη φωτογραφια στο δυτικο τμημα των Λευκων ορεων, πριν απο τρεις μερες, ενω νομιζεις οτι ειναι χιονισμενο τοπιο ειναι απλως εμφανισεις γυψων. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted December 15, 2008 χρονια πολλά Ρουλα και Ανθή παντα γελαστές.. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 15, 2008 Χιονια πολλά και καλά συνάδελφε. Με πλατύ χαμόγελο και λιγότερες έγνοιες! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted December 15, 2008 Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τις ευχές! Χρόνια πολλά Ανθή ...(60€ και οι δυο να τ'αφήσω...???(χαχαχα ) ...ή ένα gps δώρο?????????? 60 και οι δύο και το gps δώρο, ok ...συμβιβάζομαι , αλλά το gps το βλέπω πρώτα να με σκοτώνει και μετά να αυτοκτονεί Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
moonsoda 27 Report post Posted December 15, 2008 Αρχικά σκέφτηκα να πω σκέτο migliori auguri και στις δύο κοπέλες, αλλά εδώ μέσα έχουμε πάρα πολλά πονηρά μυαλά και είναι και κοριτσάκια ακόμα , οπότε απλά σας στέλνω ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ… Quote Πόσες μέρες snbrd έκανες φέτος..... Ποοοοοοσο?? ΧΑχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑ Share this post Link to post Share on other sites
icedim 0 Report post Posted December 15, 2008 Χρονια Πολλα Ρουλα με υγεια! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvlah 2 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια Πολλά και καλά Ρούλα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
estenough 96 Report post Posted December 15, 2008 Χρόνια πολλά!! Quote Share this post Link to post Share on other sites