xriba 0 Report post Posted February 26, 2009 Καλημέρα, είμαι ο Βασίλης από την Καβάλα που τα τελευταία 4 χρόνια λόγο δουλειάς μένω στην Αθήνα (Νέα Σμύρνη). Πριν από λίγες μέρες ψάχνοντας στο internet έπεσα πάνω στο site σας και διαβάζοντας κάποια από τα topic διαπίστωσα ότι κουβαλάμε την ίδια τρέλα για τα χειμερινά αθλήματα. :) Έχω ασχοληθεί με το σκι από πολύ μικρός (περίπου στα 9 ξεκίνησα) και φέτος είπα να ασχοληθώ με το snowboard. Καλές εξορμήσεις σε όλους. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 26, 2009 καλως ηρθες αδερφε αλλα παραστρατεις τι το θελεις το σανιδι; Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
tsinikou110 0 Report post Posted February 26, 2009 Καλημέρα, είμαι ο Βασίλης από την Καβάλα που τα τελευταία 4 χρόνια λόγο δουλειάς μένω στην Αθήνα (Νέα Σμύρνη). Πριν από λίγες μέρες ψάχνοντας στο internet έπεσα πάνω στο site σας και διαβάζοντας κάποια από τα topic διαπίστωσα ότι κουβαλάμε την ίδια τρέλα για τα χειμερινά αθλήματα. :P Έχω ασχοληθεί με το σκι από πολύ μικρός (περίπου στα 9 ξεκίνησα) και φέτος είπα να ασχοληθώ με το snowboard. Καλές εξορμήσεις σε όλους. Καλησπέρα βασίλη! Είμαι η Δήμητρα. Εγώ κάνω σκί 5 χρόνια αλλα τα 2 τελευταία πηγαίνω όλο κ πιο συχνά. Μένω Λαρισα αλλα μέχρι 27 Μαρτίου θα είμαι Αθήνα. Άντε, καλές καταβάσεις. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitsaras 230 Report post Posted February 26, 2009 ... Έχω ασχοληθεί με το σκι από πολύ μικρός (περίπου στα 9 ξεκίνησα) και φέτος είπα να ασχοληθώ με το snowboard. Κακώς,πολύ κακώς αλλά τέλος πάντων,θα σου κάνουμε τη χάρη, να σε καλωσορίσουμε! Quote Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας Share this post Link to post Share on other sites
pest 0 Report post Posted February 26, 2009 Έτσι μπράβο γιατί να έχεις 2 σανίδες αφού μπορείς και με μία Καλώς ήρθες Quote Share this post Link to post Share on other sites