skimad 665 Report post Posted March 6, 2009 Λοιπόν, το "αλλάξτε γιατί σε λίγο θα είστε παλιομοδίτες" δεν στέκει! Και χρονολογικά να το πάρουμε το σκι είναι από το 1890 (περίπου), ενώ το sb από το 1970. Βασικά στην Ευρώπη δεν πηγαίνω για sb, αλλά για διασκέδαση, ψώνια και γενικά για πιο free καταστάσεις. Όσο για το freestyle σκι, εμένα μου μοιάζει πιο πολύ για freestyle sb! Οι πιο πολλοί σκιέρ αναζητάνε τρόπο διαφυγής από το παλιό και πάνε σε κάτι πιο καινούργιο. Ποστάρω ένα link, εάν δεν γίνει επιτρεπτό παρακαλώ να το κάνουν delete οι MODS! P.S: Μπορείτε να κρίνετε μόνοι σας με τι προσπαθούν να μοιάσουν οι σκιέρ! δεν προσπαθουν να μοιασουν σε κανενααυτο ειναι το κατι αλλο φιλε μου το λινκ σου τα λεει ολα τελειωνω εδω την κουβεντα να δω αλλη μια φορα αυτο το βιντεακι Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites