Myrto78 0 Report post Posted March 24, 2009 Για να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου... Μήπως θα ανέβει κανείς Παρασκευή (27) πρωί? Τη Δευτέρα τελικά δεν βρέθηκε κανείς και πήγα με το λεωφορείο, αλλά αυτό το ξύπνημα 4:15... Η πουδρίτσα που με περίμενε άξιζε πάντως! Αν έχει κανείς χώρο στο αυτοκίνητο, θα του είμαι ευγνώμων (και θα συνεισφέρω στη βενζίνη)... :-) Μυρτώ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted March 26, 2009 κατάλαβα... πάλι με κλαουδάτο με βλέπω αύριο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 26, 2009 ισως να ειμαι και εγω απανω αλλα φευγω απο Χαλκιδα Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites