Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14, 2010 In-line skates είναι αυτά; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Κώστας Πολίτης 1,296 Report post Posted January 14, 2010 In-line skates είναι αυτά; ναι... in lines είναι! και είναι super προπόνηση! p.s 100€ το μάθημα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 14, 2010 Η συνέχεια ... Εδώ ! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted January 14, 2010 indoor skiing sucks.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
carve 0 Report post Posted January 14, 2010 Επαναφερω το θέμα γιατι το YouTube Video -> ήρθε και στην Ελλάδα σωστα αυτα που γραφεις αλλα μην ξεχνας οτι το τεραιν ειναι ασφαλτος ... καλυτερα να μην πεσεις .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 14, 2010 Το πρόβλημα δεν ειναι η ασφαλτος , ουτε η πτώση. Το πρόβλημα ειναι οτι δεν μαθαίνεις σκι αν δεν κάνεις .... σκι. Και αυτά που υπόσχεται η βιομηχανία του σκι είναι μουφες. Το παραπάνω είναι απλά ένα μηχανημα για διασκέδαση , τίποτα άλλο , ο καθένας δίνει το 100αρικό όπως γουστάρει βέβαια . Αλλά να ξεχωρίσουμε τα μήλα από τα πορτοκάλια. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
carve 0 Report post Posted January 15, 2010 Το πρόβλημα δεν ειναι η ασφαλτος , ουτε η πτώση. Το πρόβλημα ειναι οτι δεν μαθαίνεις σκι αν δεν κάνεις .... σκι. Και αυτά που υπόσχεται η βιομηχανία του σκι είναι μουφες. Το παραπάνω είναι απλά ένα μηχανημα για διασκέδαση , τίποτα άλλο , ο καθένας δίνει το 100αρικό όπως γουστάρει βέβαια . Αλλά να ξεχωρίσουμε τα μήλα από τα πορτοκάλια. δεν εχεις αδικο... εγω βέβαια δεν το βλεπω ως υποκατάστατο του σκι ουτε ως μεσο εκμαθησης σκι, ουτε καν ως υποκατάστατο του γυμναστηρίου. Το βλέπω σαν ενα καλό μέσο προπόνησης-προετοιμασίας (συμπληρωμα στην υπόλοιπη προετοιμασία που γίνεται) τους καλοκαιρινούς μήνες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 15, 2010 δεν εχεις αδικο... εγω βέβαια δεν το βλεπω ως υποκατάστατο του σκι ουτε ως μεσο εκμαθησης σκι, ουτε καν ως υποκατάστατο του γυμναστηρίου. Το βλέπω σαν ενα καλό μέσο προπόνησης-προετοιμασίας (συμπληρωμα στην υπόλοιπη προετοιμασία που γίνεται) τους καλοκαιρινούς μήνες. Εχω ένα κόλλημα με την ορολογια σε οτι αφορά την προπονητική της χιονοδρομίας , την προπονητική γενικότερα , την μεθοδολογία προπόνησης, διδασκαλίας και της φιλοσοφίας που απορρέει κτλ , τομείς οι οποίοι σφάζονται στην ουσία στο παραπάνω διαφημιστικό άρθρο. Οσοι έχουν παρακολουθήσει τις απόψεις μου το ξέρουν αυτό ΚΑΙ δεν με παρεξηγούν όταν γίνομαι επιθετικός. Σε ένα άνθρωπο που δεν είναι εξοικειωμένος εννοιολογικά με την προπονηση, την άσκηση και άλλους όρους σχετικούς με την φυσική κατάσταση , οι έννοιες "προπονηση" και "προετοιμασία" γίνονται πα-ρα-πλα-νη-τι-κές , όταν δεν αντιστοιχούν σε ουσιαστική εφαρμογή. (παρόλο που εγώ καταλαβαίνω τι θέλουν να πουν ... ) Ετσι λοιπον ,το παραπάνω μηχανήμα δεν είναι μέσο προπονησης , είναι μέσο ψυχαγωγίας και για την ψυχαγωγία ως γνωστών περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Δεν θα μας τρελάνουν τώρα με τις πατέντες τους, σαν κάτι διφημήσεις σε παρακμιακά κανάλια με μηχανήματα που υπόσχονται το φονικό ένστικτο του τζακ νόρις , τους μασαζοκορσεδες , και τις κρέμες τις ενυδατικές ! Γιατί κάπως έτσι μας χώνεται ο τύπος για το υπερ-μηχανημα εκμάθησης του σκι ... ελα ελα , για να μαζευόμαστε ! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites