Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Χρήστος Μ.

Ηχορύπανση απο καμπαναριό και καταγγελία.

Recommended Posts

Επειδή υπάρχουν άνθρπωποι εδω στο φορουμ σοβαροί και καταρτισμένοι με τα νομικά , έτσι θέτω γενικά και αόριστα το εξής: Θέλω να κάνω καταγγελία για την ηλεκτρονική καμπάνα που βρίσκεται απέναντι από το σπιτι μου. Μιλάω πολύ σοβαρά - μην σοδομίσεται το thread (αν και όχι άδικα) . Χτυπάει ΚΑΘΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ , ΟΛΗ ΜΕΡΑ , ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ !!!!

 

Τις κυριακές δε , χτυπάει από τις 7 εως τις 8.30 ανα 20 λεπτά περίπου για ένα ολοκληρο λεπτό. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. Υπάρχει κάποιος πολιτισμένος και νόμιμος τρόπος να κινηθώ νομικά με κάποια καταγγελία σε κάποια υπηρεσία; Να πάρω την αστυνομία ; που να πάρω; ....


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

να παρεις ωτασπίδες :angry:

 

υπογραφές μαζέψατε?

 

το σταυρό σου τον κάνεις ή τσάμπα χτυπάει η καμπάνα?

 

αντίχριστε τι σου φταιει το καμπανάκι... εγκάθετε κομουνιστή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε συ δεν εχω τιποτα με την εκκλησια , ας χτυπάνε την καμπανα με τον παραδοσιακό τρόπο ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ !!!! Οχι καθε μισή ώρα και ΨΥΧΑΝΑΓΚΣΤΗΚΑ !

 

...καταλαβαίνω πως αν ο θεός αποφάσιζε να κατέβει σήμερα στην γη να σώσει ΞΑΝΑ τον πλανήτη θα χρησιμοποιουσε την τεχνολογία (SMS, ηλεκτρονικές καμπάνες , αυτοκίνητο κτλ κτλ ) αλλά ρε γαμώτο όχι έτσι !!!!!

 

Είναι μαρτύριο , μιλάω σοβαρά - υπογραφές δεν ξέρω αν μπορώ να μαζέψω , θα είχε νόημα;

 

Δεν κάνω πλακα φίλοι, υποφέρουμε.


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έλεος....... !!!


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατι ρε Melo έλεος;

 

σοβαρά μπορώ να κάνω καταγγελία για αυτο τον πράγμα;

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

στον παπα το εχεις πει??αν ναι τι λεει??

αστυνομια θα ελεγα και αν εχεις κανα φιλο δικηγορο πρε μια συμβουλη


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον παπά να τον πλησιάσω , αλλά δεν βλέπω να βγάινει κάτι - και τι να του πω δηλαδή "χαμηλωσέτο" να ξεκουραστούμε και εμείς λιγο;

 

Βασικά θα αρχήσω απο την αστυνομία και βλέπουμε , οτι άλλη πρόταση πείτε γιατί έχουμε φρίξει εδώ πέρα...


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γιατι ρε Melo έλεος;

 

Χωρίς να θέλω να κοντραριστώ. Σκέψου αν το μόνο πρόβλημα ηχορύπανσης στην περιοχή σου, είναι μόνο η καμπάνα της εκκλησίας. Δλδ αν έμενες δίπλα στον ηλεκτρικό θα έψαχνες να κάνεις μήνυση για τα τραίνα που περνάνε?

Αν μου έλεγες ότι ο γείτονάς σου ο κάγκουρας, σου βάζει μεσημεριάτικα τον Τερλέγκα στην διαπασών, ΝΑΙ , εκεί πέρα θα σήκωνε συζήτηση. Με αυτό όμως εγώ το θεωρώ υπερβολή !!!


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίταξε εδώ που μένω όντως γύρω μου έχει απολυτη ησυχία γιατι ειναι εξοχή μεζί με άλλα 500 σπιτια περιπου -

 

το παράδειγμα τώρα του ηλεκτρικού είναι ευστοχο αλλά είναι fazzy logic, δηλαδή εγώ στην περιοχή μου δεν έχω ηλεκτρικό απέναντι να περνάει , αλλά έχω ένα καμπαναριο. .... !!!

 

Τώρα βέβαια αμφιβάλω αν τα decibel του ηλεκτρικού είναι παραπάνω από αυτά ενός ηλεκτρονικού καμπαναριού. Επρεπε να μενεις διπλα σε ένα από αυτα για να καταλάβεις, επιπλέον από οσο ψάχνω ο συνηγορος του πολίτη έχει δικαιώσει πολίτη σε παρόμοιο πρόβλημα στην Κρήτη ,αλλά δεν μου έχει γίνει ξεκάθαρο με ποιον τρόπο έκανε την καταγγελία.

 

Δεν έχω σκοπο να θιξω κάποια θρησευτική πεποιθηση , αλλά ο θόρυβος αυτός έχει διαταράξει την οικογενειακή μας ησυχία και ηρεμία . Είανι πολύ δυνατά πιστεψέ με ...


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest afrodite

Κατι το οποιο επαναλαμβανεται συνεχως κατα τη διαρκεια της ημέρας δε παύει να είναι εκνευριστικο. Δεν ειναι οτι χτυπαει μια φορα την ημερα αλλα σου λεει καθε μιση ωρα ΟΛΗ μερα 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα νευρα κροσια δηλαδη.

:angry::(;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει , δεν χρειάζεται να μπουμε στην λογική του παραλόγου για την χρησιμοτητα ενός τέτοιου καμπαναριού. Δηλαδή τι πιο κοινό , έχουμε στα σπιτια μας 100 ρολογια , ηλεκτορνικά , τοίχου, τι βι , ραδιωφωνο , κινητο τηλέφωνο , υπολογιστης και και και ....

 

Γιατι πρέπει να έχω ένα ηλεκτρικό καμπαναριό των 100 decibel να μου λέει την ώρα ; την στιγμή μάλιστα που πριν 10 χρονια εδώ που μένω ΔΕΝ υπήρχε τετοιο πράγμα και ο παπας τέλος πάντων τις κυριακές κτυπούσε μια φορά την καμπανα με την τροιχιά για λιγα δευτερόλεπτα και αυτό ήταν ....

 

...πως έχουμε ξεπέσει έτσι ρε γαμώτο; ????

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστο η επομενη λυση ειναι σαμποταζ

ενα που μου ηρθε στο μυαλο μολις τωρα ειναι να ανεβεις στο καμπαναριο και να τυλιξεις μια μπλουζα ας πουμε η ενα πανι γυρω απο το σιδερο που βρισκεται μεσα στην καμπανα και την χτυπαει ;)

μεχρι να το βρει ο παπας θα ησυχασετε καμια βδομαδα

θα ακουγεται κουφια:angry::(


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ομως melo εγω εφαγα για 2db προστιμο πανω απο το οριο μου εντος ωραριου λειτουργίας, παρολο που η γειτονια εχει θορυβο 14db πανω απο εμένα...

 

σαφώς και μπορει να βρει το δικιο του ο Fid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

α καλά , το τι έχω φαντασιωθεί για δολιοφθορά ΔΕΝ λέγεται.... αλλά έχε χάρη που δεν μπορώ να φερθώ σαν απολιτιστο ζώο αλλιως θα είχα ξεμπερδέψει...


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρηστο η επομενη λυση ειναι σαμποταζ

ενα που μου ηρθε στο μυαλο μολις τωρα ειναι να ανεβεις στο καμπαναριο και να τυλιξεις μια μπλουζα ας πουμε η ενα πανι γυρω απο το σιδερο που βρισκεται μεσα στην καμπανα και την χτυπαει ;)

μεχρι να το βρει ο παπας θα ησυχασετε καμια βδομαδα

θα ακουγεται κουφια:angry::(

 

Καλύτερο:

 

Παρεμβολή στον μηχανισμό και να τη χτυπάει εκείνος με τηλεκοντρόλ.

 

Τουλάχιστον θα χει την ικανοποίηση ότι κάνει εκείνος κρόσια τα νεύρα του παπα.

 

Ουπς, το σοδόμισα το πόστ ε? Σόρρυ.

 

Τώρα που το σκέφτομαι, μερικές τρύπες στην καμπάνα και βγαίνει άχρηστη γενικώς.


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
:angry: ε εντάξει , αμα δεν βρούμε ουσιαστική λύση/κινηση ας γίνει θρεντ ψυχοθεραπείας. Σοδομείστε ελεύθερα !!!!! Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρε τηλεφωνο και στη μητρόπολη παντως να μιλησεις με τους απο πάνω του Παπά της ενορίας σας...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παίδια μην τρελαθούμε!!! Η καμπάνα της εκκλησίας χτυπάει συγκεκριμένες ώρες πάντοτε, που δεν είναι ώρες κοινής ησυχίας (Τώρα αν το καμπαναριό είναι και ρολόι, τότε σύμφωνα με την κάθε ώρα θα κάνει και το ανάλογο χτύπο) και επιπλέον βαράει και τις ώρες που γίνονται γάμοι βαφτίσια κηδείες κλπ. και πάλι εντός λογικού ωραρίου. Έτσι γίνεται παντού και σε όλα τα χωριά και πόλης της Ελλάδος.

 

Ps: Αφρό, την Κυριακή πριν πάμε για σκι, θα σε πάω για εξομολόγηση για τις αμαρτίες σου, μετά κοινωνία (αν σε αφήσει ο παπάς λόγο των αμαρτιών σου) μετά αντυδωρακι, και στο τέλος αν είσαι καλό κορίτσι ΟΔΥΣΣΕΑ για καρβάρισμα. :angry:

Edited by Melo

meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε συ ,τρύπες και μπλούζες στην καμπάνα τώρα....! :angry:

Γιατί δεν πας να την ξηλώσεις.....??

Να βρεις τα καλώδια από τον μηχανισμό και να τα κόψεις....?

Ή να την συνδέσεις με το ραδιόφωνο στην συχνότητα της εκκλησίας.Έτσι θα αλλάξει και το κλασσικό ντιν-νταν. :(

Θα ξεμπερδέψεις μια και καλή... ;):P


moments

 

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

 

 

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον.1) Μιλας με τον Παπα και προσπαθησεις να τον πεισεις οτι υπαρχει προβλημα...(Τσαμπα το σαλιο σου θα χαλασεις)

2)Μαζευεις κ κανεναν αλλο γειτονα που ενοχλειται κ αυτος κ ξαναπας στο Παπα.(Αποτελεσμα το ιδιο)

3)Απευθυνεσαι στην επισκοπη της περιοχης σου.(Αποτελεσμα το ιδιο)

4)Απευθυνεσαι στην Αστυνομια...οταν χτυπαει σε ωρες κοινης ησυχιας....(Εχεις δικιο αλλα τι μπορουμε να κανουμε....)

5)Πας στον εισαγγελεα της περιοχης σου..οπου αναφερεις το προβλημα..κ σου δινει παραγγελια ωστε να καλεσεις πλεον νομιμα

τον ιερεα..η διοικουσα επιτροπη του ναου στην Αστυνομια για τα παραπονα....(κατι μπορει να γινει....)

6) πλακωνεις τις καταγγελιες κ τις μηνυσεις στο υγειονομικο..(δυστυχως στις 3 δε κλεινουν το ναο ουτε για 10 μερες..... :angry::(;) )

0πως καταλαβες περα απο τη πλακα...ειναι περιεγη η κατασταση....αλλα αν το προσπαθησεις θα δικαιωθεις..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Melo εισαι λάθος... και οι ωρες ΜΗ κοινης ησυχίας έχουν όρια θορύβου! αλλιώς να ερθω με το αλυσοπριονο 8 ωρες κατω απο το σπίτι σου το ΣΚ να περάσεις θαυμα...

 

Φιδελιε

http://www.ecocrete.gr/index.php?option=co...8&Itemid=85

 

 

Καταγγελία στο ΥΠΕΧΩΔΕ και θα ερθουν με ντεσιμπελομετρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ, ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΕΞΑΠΟΔΏΔΕΣ, ΚΑΙ ΝΤΙΓΚΙΝΤΑΚΙΔΕΣ !!!! ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ !!!

 

1540.jpg


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα νομοτυπο τροπο ζητησε ο ανθρωπος,

κι εσεις του λετε για δολοιοφθορες...ειναι που ειναι

τα νευρα του κροσια...δεν θελει και πολυ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κακόμοιρε Χρήστο τι έπαθες. Λοιπόν το μηχάνημα που χτυπάει την καμπάνα είναι στο ιερό. Θα μπεις μέσα και θα του ρίξεις μια καλή με ενα σφυρί και να είσαι σίγουρος οτι θα ησυχάσεις για κάμποσες ημέρες... :lol:

 

αν τα διαβάσει ολα αυτα ο Δημήτρης θα παει σίγουρα για εγχείρηση κοίλης :D


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...