starchaser 3 Report post Posted March 26, 2011 Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα παρακαλω την πολυτιμη βοηθεια σας!!!! Σκεφτομαι 1 βδομαδουλα μεσα στο καλοκαιρι να παω για σκι σε καποιο χιονοδρομικο ευρωπης αν ειναι εφικτο και υπαρχουν χιονια . Θα ηθελα λοιπον τις προτασεις σας για να μπορεσω να καταληξω! Εχω σκεφτει να κοιταξω για Σουηδια η Νορβηγια. Φιλικα Ισιδωρος Quote Fear its the most difficult jump u have to pass. Share this post Link to post Share on other sites
Panos7 0 Report post Posted March 26, 2011 Και στην Αλάσκα ωραία είναι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted March 27, 2011 Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα παρακαλω την πολυτιμη βοηθεια σας!!!! Σκεφτομαι 1 βδομαδουλα μεσα στο καλοκαιρι να παω για σκι σε καποιο χιονοδρομικο ευρωπης αν ειναι εφικτο και υπαρχουν χιονια . Θα ηθελα λοιπον τις προτασεις σας για να μπορεσω να καταληξω! Εχω σκεφτει να κοιταξω για Σουηδια η Νορβηγια. Φιλικα Ισιδωρος Zermatt αν θελεις πραγματικα να περασεις τελεια καλοκαιριατικα, Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop 82 Report post Posted March 27, 2011 Zermatt κι από μένα!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
starchaser 3 Report post Posted March 27, 2011 ευχαριστω παιδες! Quote Fear its the most difficult jump u have to pass. Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted March 27, 2011 Zermatt κι από μένα!!!! Το καλύτερο παγετωνικό χιονοδρομικό που υπάρχει. Εν τούτοις, θα σου έδινα άλλη συμβουλή. Τον χειμώνα θα ξοδέψεις πολύ μικρότερο ποσό, για πολύ καλύτερο σκι. Άρα θα σου πρότεινα να κρατήσεις τα λεφτά σου για τον χειμώνα. Βέβαια η αξία του χρήματος είναι σχετική για τον καθένα.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 27, 2011 αν ρεει αφθονο, πηγαινε νεα ζηλανδια, χιλη, αργεντινη....θα λειωσεις στις πουδρες... Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
starchaser 3 Report post Posted March 27, 2011 Μακαρι να ερεε αφθονο θα κανω τρελη οικονομια αν ειναι να παω ... βεβαια τωρα το ξανασκεφτομαι ισος να εχεις δικαιο καλυτερα να μαζεψω για χειμωνα.... Quote Fear its the most difficult jump u have to pass. Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted March 27, 2011 Aν ο σκοπός του ταξιδιού είναι κυρίως το σκι τότε σαφώς είναι καλύτερο να πας χειμώνα. Το καλοκαίρι ακόμα και σε παγετώνα θα απολαύσεις κάποιες λίγες ώρες καλούσ σκι, από όσο μου έχουν πει αυτοι που το εχουν δοκιμάσει. Αν πας για βόλτα ή για δουλειά και θες να δοκιμάσεις την εμπειρία αξίζει. Αλλά δεν ειναι για χόρταση. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ratus 0 Report post Posted March 30, 2011 http://www.zermatt.ch/en/page.cfm/experien...s/summer_skiing http://www.stryn.no/sommerski/english.aspx http://translate.googleusercontent.com/tra...j1n51zRRk7Tm8Uw http://www.hintertuxergletscher.at/en/tick...ise+Sommer.html - μερικές επιλογές. Quote Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted March 30, 2011 http://translate.googleusercontent.com/tra...j1n51zRRk7Tm8Uw Eίναι για γέλια μερικές φορές η μετάφραση του Google. Αν πάτε στην ενοικίαση εξοπλισμού θα δείτε ότι νοικιάζουν και Πολωνούς!!! :LOL: :LOL: Γιατί όμως τέτοια διάκριση; Ας έγραφε Πολωνοί/ές (Εντάξει τις γυναίκες του φόρουμ δεν θα τις χαλάσει...) Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
ratus 0 Report post Posted March 31, 2011 Eίναι για γέλια μερικές φορές η μετάφραση του Google. Αν πάτε στην ενοικίαση εξοπλισμού θα δείτε ότι νοικιάζουν και Πολωνούς!!! :P Γιατί όμως τέτοια διάκριση; Ας έγραφε Πολωνοί/ές (Εντάξει τις γυναίκες του φόρουμ δεν θα τις χαλάσει...) Το "Ασανσέρ εισιτήριο" δεν σ'άρεσε; για κάποιο λόγο δεν μεταφράζει το "snowboard" Καλώς σας βρήκα, btw )) Quote Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted March 31, 2011 Το "Ασανσέρ εισιτήριο" δεν σ'άρεσε; για κάποιο λόγο δεν μεταφράζει το "snowboard" Καλώς σας βρήκα, btw )) Τουλάχιστον αυτό δε θέλει και πολύ για να το καταλάβεις. Οι Πολωνοί (=poles) όμως, θέλουν πολλή προσπάθεια.... Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted March 31, 2011 Το "Ασανσέρ εισιτήριο" δεν σ'άρεσε; για κάποιο λόγο δεν μεταφράζει το "snowboard" Καλώς σας βρήκα, btw )) Kαλώς όρισες! Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από τα νέα μέλη να μας συστηθεις! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ratus 0 Report post Posted March 31, 2011 Τουλάχιστον αυτό δε θέλει και πολύ για να το καταλάβεις. Οι Πολωνοί (=poles) όμως, θέλουν πολλή προσπάθεια.... δεκτόν)) nice move at limbo piste, btw!)) Quote Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein Share this post Link to post Share on other sites
ratus 0 Report post Posted March 31, 2011 Kαλώς όρισες! Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από τα νέα μέλη να μας συστηθεις! Thanks! Done! Quote Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein Share this post Link to post Share on other sites