Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
starchaser

Καλοκαιρινο Σκι

Recommended Posts

Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα παρακαλω την πολυτιμη βοηθεια σας!!!!

Σκεφτομαι 1 βδομαδουλα μεσα στο καλοκαιρι να παω για σκι σε καποιο χιονοδρομικο ευρωπης αν ειναι εφικτο και υπαρχουν χιονια :lol: .

Θα ηθελα λοιπον τις προτασεις σας για να μπορεσω να καταληξω!

Εχω σκεφτει να κοιταξω για Σουηδια η Νορβηγια.

 

Φιλικα Ισιδωρος


Fear its the most difficult jump u have to pass.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αγαπητοι φιλοι θα ηθελα παρακαλω την πολυτιμη βοηθεια σας!!!!

Σκεφτομαι 1 βδομαδουλα μεσα στο καλοκαιρι να παω για σκι σε καποιο χιονοδρομικο ευρωπης αν ειναι εφικτο και υπαρχουν χιονια :lol: .

Θα ηθελα λοιπον τις προτασεις σας για να μπορεσω να καταληξω!

Εχω σκεφτει να κοιταξω για Σουηδια η Νορβηγια.

 

Φιλικα Ισιδωρος

Zermatt αν θελεις πραγματικα να περασεις τελεια καλοκαιριατικα, :D


Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zermatt κι από μένα!!!!

Το καλύτερο παγετωνικό χιονοδρομικό που υπάρχει.

Εν τούτοις, θα σου έδινα άλλη συμβουλή. Τον χειμώνα θα ξοδέψεις πολύ μικρότερο ποσό, για πολύ καλύτερο σκι. Άρα θα σου πρότεινα να κρατήσεις τα λεφτά σου για τον χειμώνα. Βέβαια η αξία του χρήματος είναι σχετική για τον καθένα....


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν ρεει αφθονο, πηγαινε νεα ζηλανδια, χιλη, αργεντινη....θα λειωσεις στις πουδρες...


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακαρι να ερεε αφθονο θα κανω τρελη οικονομια αν ειναι να παω ...

βεβαια τωρα το ξανασκεφτομαι ισος να εχεις δικαιο καλυτερα να μαζεψω για χειμωνα....


Fear its the most difficult jump u have to pass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν ο σκοπός του ταξιδιού είναι κυρίως το σκι τότε σαφώς είναι καλύτερο να πας χειμώνα. Το καλοκαίρι ακόμα και σε παγετώνα θα απολαύσεις κάποιες λίγες ώρες καλούσ σκι, από όσο μου έχουν πει αυτοι που το εχουν δοκιμάσει. Αν πας για βόλτα ή για δουλειά και θες να δοκιμάσεις την εμπειρία αξίζει. Αλλά δεν ειναι για χόρταση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Eίναι για γέλια μερικές φορές η μετάφραση του Google. Αν πάτε στην ενοικίαση εξοπλισμού θα δείτε ότι νοικιάζουν και Πολωνούς!!! :lol: :LOL: :lol: :LOL:

 

Γιατί όμως τέτοια διάκριση; Ας έγραφε Πολωνοί/ές

 

(Εντάξει τις γυναίκες του φόρουμ δεν θα τις χαλάσει...)


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eίναι για γέλια μερικές φορές η μετάφραση του Google. Αν πάτε στην ενοικίαση εξοπλισμού θα δείτε ότι νοικιάζουν και Πολωνούς!!! <_<:angry::P :P

 

Γιατί όμως τέτοια διάκριση; Ας έγραφε Πολωνοί/ές

 

(Εντάξει τις γυναίκες του φόρουμ δεν θα τις χαλάσει...)

 

Το "Ασανσέρ εισιτήριο" δεν σ'άρεσε; ;)

για κάποιο λόγο δεν μεταφράζει το "snowboard" ;)

 

Καλώς σας βρήκα, btw ))


Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το "Ασανσέρ εισιτήριο" δεν σ'άρεσε; <_<

για κάποιο λόγο δεν μεταφράζει το "snowboard" :angry:

 

Καλώς σας βρήκα, btw ))

 

Τουλάχιστον αυτό δε θέλει και πολύ για να το καταλάβεις. Οι Πολωνοί (=poles) όμως, θέλουν πολλή προσπάθεια....


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το "Ασανσέρ εισιτήριο" δεν σ'άρεσε; ;)

για κάποιο λόγο δεν μεταφράζει το "snowboard" ;)

 

Καλώς σας βρήκα, btw ))

 

Kαλώς όρισες! Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από τα νέα μέλη να μας συστηθεις! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τουλάχιστον αυτό δε θέλει και πολύ για να το καταλάβεις. Οι Πολωνοί (=poles) όμως, θέλουν πολλή προσπάθεια....

 

δεκτόν)) nice move at limbo piste, btw!))


Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kαλώς όρισες! Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα από τα νέα μέλη να μας συστηθεις! <_<

 

Thanks! Done!


Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving. © Albert Einstein

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...