mars7740 0 Report post Posted March 6, 2012 Γεια σας, μετά από αρκετό καιρό που κάνω σκι με νοικιάρικο εξοπλισμό αποφάσισα να προχωρήσω πρώτα σε αγορά μπότας και ύστερα στα υπόλοιπα. Σήμερα πήγα και δοκίμασα κάποια ζευγάρια ωστόσο αυτό που μου ερχότανε γάντι ήταν το lange concept 70. Είμαι θεωρώ αρχάριος προς μέτριος, κατεβαίνω αρκετά καλά τις μπλέ και με καμια τούμπα τις κόκκινες. Το flex της συγκεκριμένης μπότας είναι 70 θεωρείτε ότι είναι καλό για το επίπεδο μου ή να κοιτάξω κάτι πιο σκληρό? Ευχαριστώ και περιμένω συμβουλές... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted March 6, 2012 Yψος βάρος; Quote Share this post Link to post Share on other sites
mars7740 0 Report post Posted March 6, 2012 Σωστά ξέχασα, είμαι 1,73, 69 κιλά. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted March 6, 2012 Νομίζω ότι μια χαρά είναι το 70, για την ώρα. όταν το ξεπεράσεις θα το καταλάβεις, θα την λυγίζεις τόσο πολύ πάνω στην στροφή που θα νιώθεις ότι δεν σε κρατάει. Όπως το περιγράφεις όμως, για την ώρα απέχεις από αυτό. Το flex 70 θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο να ανέβεις επίπεδο από μια πιο σκληρή μπότα. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
mars7740 0 Report post Posted March 7, 2012 Ευχαριστώ πολύ Χρήστο, οπότε θα προχωρήσω άφοβα στην αγορά της... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mars7740 0 Report post Posted March 7, 2012 Sorry πάλι αλλά υπάρχει πιθανότητα να έχω πρόβλημα αργότερα με την επιλογή των πεδίλων εξ'αιτίας του χαμηλού flex? Εννοώ να έχω περιορισμένες επιλογές ή δεν υπάρχει πρόβλημα? Επίσης όταν με το καλό θα μάθω να carvarω σωστά τότε θα με κρατάει η συγκεκριμένη μπότα (σε μάυρι πίστα ας πούμε?) ή θα πρέπει να αλλαχτεί κατευθείαν (το απεύχομαι). Ευχαριστώ!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 7, 2012 κατευθειαν δεν θ αλλαξεις αλλα οταν θα εισαι στο επιπεδο να κατεβαινεις μια μαυρη πιστα με γκαζια τοτε σιγουρα θα θελεις μια ποιο σκληρη μποτα....απλα αν την παρεις απο τωρα δεν θα σε βολεψει οντας αρχαριος....αλλα μην ανχωνεσαι θελεις ακομα γι αυτο το επιπεδο....παρε τωρα την 70αρα και 3-4 χρονια θα τη χορτασεις!!! Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
mars7740 0 Report post Posted March 7, 2012 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας τελικά ύστερα από αρκετές δοκιμές κατέληξα σε lange blaster 80 ελπίζω να μην έκανα βλακεία που πείρα με 80 flex. Anyway θα το δείξει η νεκροψία το σ.κ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted March 7, 2012 Πάντως είναι καλό το ότι έκανες αρκετές δοκιμές και τελικά πήρες μπότα που σου κάθεται σίγουρα άψογα.Τώρα δε νομίζω ότι αυτή η διαφορά στο flex είναι απαγορευτική. Με γεια και περιμένουμε το πρώτο test drive! Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
takaros 3 Report post Posted October 13, 2012 Παντως ξεκινα με το μαλακό να ανοιξουν στο ποδι μετα τις πρωτες 2-3 φορες, να τις συνηθίσεις και μετα πιασε τις κοκκινες. Quote Share this post Link to post Share on other sites