Vanzel

Αγορά Ορειβατικές Μπότες Και Φώκιες

Δεν χρειάζονται αλπικές δέστρες, όταν έχουμε τύπου Duke και Guardian, που προσαρμόζουν το ύψος μπροστά.

Με τα νέα συστήματα ολίσθησης, δεν εξαρτάται η απελευθέρωση από την τριβή με την μπότα στη δέστρα, γιατί μετακινείται όλη η βάση στο μπροστινό μέρος της δέστρας.

Κάνω χρόνια με Duke και για ένα χρόνο ήταν η αποκλειστική ορειβατική μου, οπότε ξέρω τα χούγια της. Έχει κάποιο θέμα με τον πάγο αλλά όχι όπως τα λέει ο Πάνος. Εμένα προσωπικά δεν με δυσκόλεψε ποτέ σε αυτό, με λίγο χτύπημα φεύγουν τα χιόνια (όλων των ειδών) και καθαρίζει ο οδηγός, αλλά Fritschi δεν είναι παρότι κι αυτή θέλει λίγο κοπάνημα στη φτέρνα με τα φρέσκα χιόνια. Οι Dynafit έχουν κι αυτές θέματα με το βάλε, βγάλε, αλλά έχουν το μικρότερο βάρος και το καλύτερο stride, που προσομειώνει το βάδισμα όσο το δυνατόν καλύτερα, αλλά στην γενική ευχρηστία και την απελευθέρωση για μένα προς το παρόν η επιλογή είναι Fritschi...

Ο zox (Στάθης) το είπε σωστά, Η Duke είναι freeride δέστρα για σύντομες σχετικά αναβάσεις και πρόσβαση σε τερέν που δεν πας με λιφτ, κοντά σε χιονοδρομικά...

• Like 2

Και επειδή κάποτε τα πράγματα ήταν διαφορετικά...

http://www.youtube.com/watch?v=JNUQmnBd8FA&feature=related

Καλα παιδια επαθα λαλα με το βιντεο που εβαλε ο Αρης.

Η δεστρα της εταιριας GEZE που φαινετε στο βιντεο ειναι η ιδια που βγαζει αρκετα εξαρτηματα καθως και κλειδαριες ασφαλειας

για κουφωματα αλουμινιου αλλά και γενικοτερα και μαλιστα διαφημιζετε σε κλαδικο περιοδικο αλουμινιου

το "aluminium magazine" ;)

Ποσο μικρος ειναι ο κοσμος ρε παιδι μου....

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Και μια νέα πρόταση στην αγορά ορειβατικής δέστρας

αυτή την φορά από την Tyrolia.

Δείτε παρακάτω το promo video

http://www.youtube.com/watch?v=WaQaRZ0nhWo&feature

• Like 2

moments

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif

Men's Dynafit Vulcan 2013 Review

534995_10151424584069092_815697128_n.jpg

Review by Lee Lau with guest heavy weight comments by Toby Salin. Photos by Sharon Bader, Lee and Toby

In my older review of the prototype version of Dynafit Vulcan alpine touring boot I said it was stiff but was lukewarm about the quality of its travel. The boot's designer told me to withold judgment till I had skied the production version; which was supposed to have a better flex pattern. Well here I am now Fede to tell you that you are right. The (production) Vulcans are among the best boots with which I have pleasured my toes. In short, they have the best touring performance - and - the best downhill performance of its class.

To recap, the Dynafit Vulcan is an alpine touring boot made by Dynafit that has tech fittings, is the top boot in their their 'Free Touring' line and therefore designed to be both about the up and down. It has a princely retail price of $1000. Weights for the 27.5 boot tested are virtually identical to the prototype and are as follows:(boot sole length 304mm)

• 1590g actual (with stock liner and tongue, identical to manufacturer claimed weight)

• Stock liner is 308g (I used an Intuition liner in the boot in size 27 – weight 220g)

• Tongue is 73g (I skied with and without the tongue)

If you want to read more about the Dynafit Vulcan and microparse every single finicky detail about the boots go here to the TGR forums discussion thread where cube dwellers fantasize about gear that makes them ski better or read on ....

Δείτε την συνέχεια του άρθρου εδώ

• Like 2

moments

...Have a nice day

before a bastard

comes and fucks

it up...

www.MessenTools.com-Frutas-skate.gifΛίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?!www.MessenTools.com-Frutas-skate.gif