panchristo 6,271 Report post Posted September 4, 2012 (edited) Η ΦΙΛΠΑ φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια από την ίδρυσή της (1972-2012). Με αυτή την ευκαιρία η Λέσχη αναβιώνει ένα από τα θρυλικώτερα circuits της Ελληνικής αυτοκίνησης, με την εκδήλωση «1ο ΤΑΤΟΪ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2012» προκειμένου τα μέλη της και οι φίλοι των κλασσικών αυτοκινήτων αλλά και το ευρύτερο κοινό, να γιορτάσουν όλοι μαζί αυτη την επέτειο. Η ΦΙΛΠΑ καλεί όλα τα Μέλη της καθώς και τα Μέλη άλλων Λεσχών να συμμετάσχουν με τα παλαιά τους αυτοκίνητα την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012 στην θρυλική πίστα του Τατοϊου όπου θα διεξαχθεί ο αγώνας σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων – FIVA. Η εκδήλωση θα αναβιώσει αναμνήσεις από θρυλικές στιγμές αγώνων δίνοντας συνέχεια και διάρκεια στις λαμπερές εικόνες που χαράχτηκαν ανεξίτηλα στην ιστορία των Ελληνικών αγώνων ταχύτητας. Διαβάστε περισσότερα... Update: Από μια ματιά που έριξα, οι συμμετοχές και στις δύο κατηγορίες (Regularity Classic & Sporting Classic) συνολικά αριθμούν κάτι περισσότερο από 160 αυτοκίνητα, οπότε το θέαμα αναμένεται πλούσιο. Για τους μη γνωρίζοντες, οι αγώνες Regularity έχουν σαν βάση συναγωνισμού την μέγιστη ακρίβεια επανάληψης ως προς τη χρονική επίδοση, ενώ οι Sporting Classic είναι πραγματικοί αγώνες ταχύτητας για παλαιά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πιστέψτε με, ειδικά στην τελευταία, οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν ελαφρί δεξί πόδι... Όσοι πιστοί προσέλθετε... Υ.Γ. Γιατί ενώ τις μικραίνω τις φωτό, αυτές δημοσιεύονται full scale? Edited September 4, 2012 by panchristo Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted September 5, 2012 Αλήθεια, εδώ μέσα είναι κανένας κάτοχος ιστορικού αυτοκινήτου; Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted September 16, 2012 Για όποιον ενδιαφέρεται, οι φωτογραφίες που τράβηξα είναι διαθέσιμες δημόσια στο προφίλ μου στο φατσοβιβλίο. Προσοχή μόνον, διότι αριθμούν περίπου 1500 (ας όψεται το burst mode των 5 καρέ - απαραίτητο για τέτοιες σκηνές) και ακόμα δεν έχω κάνει την απαραίτητη διαλογή. Για όποιον δεν βαριέται ή απλώς έχει πολλή ώρα διαθέσιμη, θα βρεί αρκετά ενδιαφέροντα πλάνα. Τα δύο άλμπουμ είναι τα ακόλουθα: Άλμπουμ 1 και Άλμπουμ 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites