Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
panchristo

1Ο Τατοϊ Circuit Φιλπα 2012 (Για Να Θυμούνται Οι Παλαιοί Και Να Μαθαίνουν Οι Νέοι...)

Recommended Posts

Η ΦΙΛΠΑ φέτος γιορτάζει τα 40 χρόνια από την ίδρυσή της (1972-2012). Με αυτή την ευκαιρία η Λέσχη αναβιώνει ένα από τα θρυλικώτερα circuits της Ελληνικής αυτοκίνησης, με την εκδήλωση «1ο ΤΑΤΟΪ CIRCUIT ΦΙΛΠΑ 2012» προκειμένου τα μέλη της και οι φίλοι των κλασσικών αυτοκινήτων αλλά και το ευρύτερο κοινό, να γιορτάσουν όλοι μαζί αυτη την επέτειο.

 

_1958-.__Jag_XK140.jpgAfissaki_TELIKO_3__moto_NEW.jpg

 

Η ΦΙΛΠΑ καλεί όλα τα Μέλη της καθώς και τα Μέλη άλλων Λεσχών να συμμετάσχουν με τα παλαιά τους αυτοκίνητα την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012 στην θρυλική πίστα του Τατοϊου όπου θα διεξαχθεί ο αγώνας σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων – FIVA. Η εκδήλωση θα αναβιώσει αναμνήσεις από θρυλικές στιγμές αγώνων δίνοντας συνέχεια και διάρκεια στις λαμπερές εικόνες που χαράχτηκαν ανεξίτηλα στην ιστορία των Ελληνικών αγώνων ταχύτητας.

 

Διαβάστε περισσότερα...

 

Update: Από μια ματιά που έριξα, οι συμμετοχές και στις δύο κατηγορίες (Regularity Classic & Sporting Classic) συνολικά αριθμούν κάτι περισσότερο από 160 αυτοκίνητα, οπότε το θέαμα αναμένεται πλούσιο.

Για τους μη γνωρίζοντες, οι αγώνες Regularity έχουν σαν βάση συναγωνισμού την μέγιστη ακρίβεια επανάληψης ως προς τη χρονική επίδοση, ενώ οι Sporting Classic είναι πραγματικοί αγώνες ταχύτητας για παλαιά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Πιστέψτε με, ειδικά στην τελευταία, οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν ελαφρί δεξί πόδι...

 

Όσοι πιστοί προσέλθετε...

 

 

 

Υ.Γ. Γιατί ενώ τις μικραίνω τις φωτό, αυτές δημοσιεύονται full scale?

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλήθεια, εδώ μέσα είναι κανένας κάτοχος ιστορικού αυτοκινήτου;


Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρεται, οι φωτογραφίες που τράβηξα είναι διαθέσιμες δημόσια στο προφίλ μου στο φατσοβιβλίο.

 

Προσοχή μόνον, διότι αριθμούν περίπου 1500 (ας όψεται το burst mode των 5 καρέ - απαραίτητο για τέτοιες σκηνές) και ακόμα δεν έχω κάνει την απαραίτητη διαλογή.

 

Για όποιον δεν βαριέται ή απλώς έχει πολλή ώρα διαθέσιμη, θα βρεί αρκετά ενδιαφέροντα πλάνα.

Τα δύο άλμπουμ είναι τα ακόλουθα:

Άλμπουμ 1 και Άλμπουμ 2


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. alpha_delta
      alpha_delta
      (45 years old)
    2. dust
      dust
      (42 years old)
    3. Lenny01
      Lenny01
      (48 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,798
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...