makalu 10 Report post Posted December 6, 2004 Τα σκι (όπως κ ολοι οι ‘ειδικοι’ αθλητικοι κ μη εξοπλισμοι) απλα φευγουν απο άλλο counter/διαδρομο, για του λογους που σωστα περιγραφει ο Οδυσσέας κ απο αλλο διαδρομο θα τα παραλαβουμε στο Μοναχο... Στους σακους με τα σκι/μπατον, καλο είναι να βαλετε καποια εσωρουχα κ γενικοτερα ρουχα που δεν σας απασχολει να τσαλακωθουν σε σημεια όπως: δεστρες, tips των σκι κτλ, ώστε να τα προστατεψετε από πιθανα χτυπηματα. Αν κ υποτιθεται οτι ‘ειδικος’ εξοπλισμος εχει την τυχη καλυτερης περιποιησης…(κοινως, δεν τα πετανε όπως τις βαλιτσες…) Το προβλημα βαρους είναι οντως υπαρκτο! :? Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
mihalis 4 Report post Posted December 7, 2004 Από ότι πληροφορήθηκα πριν από λίγο, από κάποιον υπεύθυνο τις Aegean Μου ανέφερε ότι υπάρχει μια σύγχυση με το όλο θέμα του εξοπλισμού σκι και το υπέρβαρο. Μου είπε ακόμη πως για να είμαστε σίγουροι τη από όλα από αυτά που έχουν αναφερθεί θα ισχύσει καλό θα ήταν να στείλουμε ένα fax σαν σύλλογος στο οποίο να αναφέρονται τα ονοματεπώνυμα αυτόν που θα ταξιδέψουν, από πιο αεροδρόμιο , ο αριθμός τον εξοπλισμών και να ζητηθεί να κάνουν κάτι καλύτερο από ότι προβλέπετε. Ξέχασα να αναφέρω ότι η υπεύθυνη στα γκρουπ τις Aegean είναι μέλος του συλλόγου . Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 3, 2008 Ανεβασα ξανά ένα θέμα για checking των απαραίτητων για το ταξίδι μας. Ειναι απο την πρωτη επική εκδρομή του συλλογου στο solden το 2004. Συμαζεψα αυτά που γράφηκαν σε αυτό το θέμα, αν εχετε να προσθέσετε κι αλλα κάντε το... Α.ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ ΑΜΦΙΕΣΗ :1/ΣΑΛΟΠΕΤΑ ΜΕ ΜΟΝΩΣΗ.ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΑ ΙΣΟΘΕΡΜΙΚΟ ΚΟΛΑΝ ΧΟΝΤΡΗΣ ΠΛΕΞΗΣ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ LOWE ALPINE) ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ SHELL.ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΙΣΟΘΕΡΜΙΚΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ.ΑΠΛΩΣ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΑΛΟΠΕΤΑ ΜΕ ΜΟΝΩΣΗ , ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΜΕ LIGHTWEIGHT. 2/TZAΚΕΤ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΜΒΡΑΝΗ (ΔΕΝ ΥΠΕΙΣΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΘΕΙ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ). 3/1-2 FLEECE ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΜΕΣΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. 4/ΙΣΟΘΕΡΜΙΚΟ TOP ΧΟΝΤΡΗΣ ΠΛΕΞΕΩΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΚΕΤ ΕΑΝ Δ ΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ. 5/ ΜΠΑΛΑΚΛΑΒΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟ) BUFF ΜΕ ENΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ FLEECE (MΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ALPAMAYO). 6/KAΛΤΣΕΣ ΓΙΑ ΧΟΝΤΡΟ ΚΡΥΟ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΟΙ SNOWSPORT ΤΗΣ BRIDGEDALE). 7/ΓΑΝΤΙΑ (ΣΕ ΧΟΥΦΤΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΝΑ ΓΑΝΤΙ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ Η MARMOT ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟ PISTE GLOVE H TO WORK GLOVE, KAI TA ΔΥΟ ΚΟΡΥΦΕΣ !), ΣΚΟΥΦΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ. 8/ΟΙ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟΥΛΙΑΡΗΔΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥΠΟΥΛΕΝΙΑ ΒΕΣΤΑ (ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ). Β.MISCELLANEUS 1/ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΟ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ LEAPSTICK. 2/MAΣΚΑ Η ΓΥΑΛΙΑ ΜΕ ΔΕΙΚΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ 3-4 , Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΩΤΟΧΡΩΜΙΚΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ. 3/ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΟΛΕΣ ΜΕ ΚΑΡΦΙΑ (ΤΗΣ TEVA, ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ALPAMAYO, EIΝΑΙ ΠΑΜΦΘΗΝΕΣ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΕ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΙΘΑΝΟ ΚΑΙ ΟΔΥΝΗΡΟ ΠΕΣΙΜΟ ΣΕ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΡΕΠΑΛΗ ΣΕ ΜΠΑΡ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΕΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ) 4/ΑΝΤΙ ΓΙΑ ENERGY BAR ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΠΑΣΤΕΛΑΚΙΑ (ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ, ΜΕΤΑΒΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΜΕΣΑ).ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΛΟΥΜΙΔΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ. 5/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΝΑΣ ΣΑΚΟΣ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 1-2 ΛΙΤΡΩΝ (ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΥΨΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΑΝ ΠΑΡΕΤΕ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ ΝΕΡΑΚΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ MOUNTAIN RESTAURANT , ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΟ ΣΚΑΛΠ). 6/ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΛΟΥ (ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ). 7/ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΒΙΤΑΜΙΝΟΥΧΟ ΣΚΕΥΑΣΜΑ (ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ). 8/ΛΕΦΤΑ (ΛΙΓΑ , ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΞΑΝΟΙΧΤΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΣΕ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ!ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΕ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΙΔΗ.ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ!). 9/ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΤΕΣ APRES SKI ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΕΔΙΛΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΕΔΙΛΑ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΙΣΤΑΣ ΑΝΤΑΠΤΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΩΚΙΕΣ ΜΠΑΤΟΝ ΜΠΟΤΕΣ ΚΑΜΕΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΝΕΡΟ ΑΝΤΙΛΙΑΚΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΑΛΟΠΕΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΣΚΟΥΡΑ ΓΥΑΛΙΑ ΥΛΙΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΣΚΑ ΜΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ΦΑΚΟ ΣΚΟΥΦΟ FULL FACE ΣΚΟΥΦΟ ΑΠΛΟ LIPOSAN ΓΑΝΤΙΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΚΡΥΜΑΝΙΚΗ 7 ΣΩΒΡΑΚΑ 7 ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΑΠΛΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ 7 ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ SNOWCLUB ΦΟΡΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΑΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ OTIΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΕΡΙΤΤΟ Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Angel1234 0 Report post Posted January 3, 2008 Πιο οικονομικο ειναι η αγορα VHF με αρκετα μεγαλη εμβελεια.Δεν θελουμε mobile t.v για καποιες μερες(ετσι καταλαβαινω τις διακοπες).Εγω παω 19-26 στο ιδιο μερος οποτε θα περιμενω με αγωνια τα νεα σας. Αγγελος Quote Share this post Link to post Share on other sites
medos 0 Report post Posted January 4, 2008 :!: ΠΡΟΣΟΧΗ :!: Όσοι έχουν στην κατοχή τους ραδιοερασιτεχνικούς ασύρματους , να ξέρουν ότι απαγορεύεται αυστηρώς η χρήση τους χωρίς άδεια. Εάν επιχειρήσετε να τους πάρετε μαζί σας, οι πιθανότητες είναι να μην πάτε καν στην εκδρομή αλλά βόλτα στο τμήμα του αεροδρομίου και μετά στο δικαστήριο για τα περεταίρω. καλημερα και καλη χρονια. Οταν λες "ραδιοερασιτεχνικούς ασύρματους" ενοεις τα γνωστα PMR? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted January 4, 2008 Oχι τα γνωστα PMR! Ομως ολα τα τουρμπισμενα, προγραμματιζομενα, VHF/UHF και ο,τιδηποτε αλλο δεν ειναι PMR, μπορει να καταληξεις στο γκισντανι που λεει και ο ChrismrLappas. Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
medos 0 Report post Posted January 4, 2008 Oχι τα γνωστα PMR! Ομως ολα τα τουρμπισμενα, προγραμματιζομενα, VHF/UHF και ο,τιδηποτε αλλο δεν ειναι PMR, μπορει να καταληξεις στο γκισντανι που λεει και ο ChrismrLappas. Φιλικα ΜακηςΜ thanks Μακης Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 16, 2008 Κατόπιν απαίτησης του φιλοθεάμωνος κοινου και δεδομένου των εκδρομών που αρχίζουν να κάνουν τα μέλη μας και εξαιτίας της barbie ανεβαίνει ενα μηνυμα της πρώτης εκδρομής εξωτερικού στο ηρωικό Σολδονον... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted October 27, 2008 σωστό timing για το Σολδονον Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
nanad 101 Report post Posted October 29, 2009 Πάμε πάλι να διαβάσουμε το πρώτο τοπικ για εκδρομή εξωτερικού. Φιλικά Ν. Quote ...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω... Share this post Link to post Share on other sites