Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Δωστε οδηγιες βημα προς βημα πως επιτυγχανεις το να βλεπεις το καναλι για μηνα ή για χρονο πριν αρψισουν οι ολουμπιακοι αγωνες !!!

Please :unworthy:


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 € είναι τον μήνα για ΕΝΑΝ μήνα.

30€ είναι η ετήσια συνδρομή οπότε έτσι βγαίνει στα 2,5€.

,Με τους κωδικούς φίλου βλέπω κ εγώ χωρίς περιορισμούς. Μπορεί κ άλλοι. Αρα Πάμε στα 15€ τον χρόνο εάν κάποιος θέλει να το μοιραστεί με άλλον.

Δεν παίζει στον browser των LG smart τηλεοράσεων.

 

edit: Μόλις διάβασα ότι για τον μήνα Φεβρουάριο λόγω Ολυμπιακών Αγώνων τρέχει προσφορά στο 1 € ο μήνας αυτός.

https://www.eurosport.com/all-sports/eurosport-player-terms-and-conditions_sto6507048/story.shtml

Edited by savo
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά , επειδή βλέπω πόσους καίει το θέμα, μήπως να κάναμε μια μαζική διαμαρτυρία στην Cosmote ως σύλλογος ; Αυτοί θεωρούν ότι βλέπουμε μόνο μπάλα, ε ,λοιπόν δεν είναι έτσι ! Όσο για την προσφορά, είναι 1 ευρώ για τον πρώτο μήνα, μετά ανεβαίνει και νομίζω ισχύει για κατοίκους Μ.Βρετανίας. Πάντως είναι ενδεικτικό του τί ζούμε σε αυτή τη χώρα το ότι ούτε ένα συνδρομητικό δεν λειτουργεί σωστά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο ΟΤΕ παλεύει να το πάρει πίσω ξέχωρα απο τα discovery.

Και έχω.την εντύπωση ότι το πακέτο θα χαιρετήσει σύντομα και την γόβα.

 

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δε κανω λαθος οι χειμερινοι ολυμπιακοι θα μεταδοθουν και απο τα κρατικά κανάλια.


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δε κανω λαθος οι χειμερινοι ολυμπιακοι θα μεταδοθουν και απο τα κρατικά κανάλια.

 

 

Λυπάμαι που θα το πω, δεν τους κόβω να ενδιαφέρονται για χειμερινά αθλήματα πολλά χρόνια τώρα, αλήθεια ποιός θυμάται την ΕΡΤ να δείχνει την κατάβαση του Κίτζμπουελ κάπου στις αρχές του '80...!! Θα δείξουν το καλλιτεχνικό πατινάζ αυτό είναι σίγουρο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αγώνας έχει διακοπεί λόγω πτώσης μίας αμερικανίδας αθλήτριας.

 

Μόλις έμαθα ότι χθες μία άλλη αθλήτρια είχε πτώση με ρίξη χιαστών και κάταγμα κνήμης και περόνης!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο αγώνας έχει διακοπεί λόγω πτώσης μίας αμερικανίδας αθλήτριας.

 

Μόλις έμαθα ότι χθες μία άλλη αθλήτρια είχε πτώση με ρίξη χιαστών και κάταγμα κνήμης και περόνης!!!!!!

Και που να δεις την πτώση της....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλοι έχει ξεκινήσει το παγκόσμιο Κύπελλο

Ήδη τωρα δείχνει το esp1 GS ανδρών kranjska gora και το δεύτερο σκέλος στις 13:00.Επίσης σε λιγάκι ξεκινάει το SG γυναικών Crans Montana esp1

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα αλπικο συνθετο γυναικων Crans Montana, στις 13:00 slalom ανδρων KransjkaGora και 14:30 δευτερο σκελος γυναικων.Ολα esp1

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρα τα οποια μικρα λαθακια του,ο Hirscher τα διορθωνε αμεσως !Ειναι μεγαλο ταλεντο και αυτο μαζι με την επιμονη του ,τον κανει μεγαλο αθλητη !!!

 

Edited by leonidastria
  • Like 3

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αυτο το ΠΣΚ εχουμε:

ΠΑΡ 11:15 GS γυναικων στο Oftershwang Γερμανια και 14:45 το δευτερο σκελος.

ΣΑΒ 10:15 SL γυναικων και 13:30 το δευτερο

11:30 Downhill ανδρων στο Kvitfjell Νορβηγια.

ΚΥΡ 11:15 SG ανδρων.

Ολα στο ESP1

Και παμε για το τελειωμα την αλλη εβδομαδα στο Are στη Σουηδια...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρε Στάθη, με σώζεις.

 

Δεν κάνω που δεν κάνω σκι, τουλάχιστον να δω κανέναν αγώνα..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι επίσημα η Mikaela Overall Winner για δεύτερη χρονιά in a row (ελληνιστί: στη σειρά). Αυτή κι ο Kircher είναι για την Atomic ό,τι οι Federer και Nadal για την Nike...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φθασαμε στο τελος...τελευταιοι αγωνες στο Are της Σουηδιας και το προγραμμα εχει ως εξης για οσους εχουμε το χρονο να παρακολουθησουμε το κλεισιμο της σεζον

ΤΕΤ: Downhill 11:00 men 12:45 ladies

ΠΕΜ: SG 11:15 ladies 12:45 men[esp2]

ΠΑΡ: Team event 16;45

ΣΑΤ: GS men 10:30 και 13:30

SL ladies 11;30 και 14:15

ΚΥΡ: GS ladies 10;30 και 13:45

SL men 11:30 και 14:15

 

post-5472-0-39090800-1520969775_thumb.jpg

 

 

 

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

OVERALL:

AUT.png
AUT
1620

 

 

USA.png
USA
1773

 

 

 

DOWNHILL:

SUI.png
SUI
682
ITA.png
ITA
509

 

 

 

SUPER G:

NOR.png
NOR
400
LIE.png
LIE
461

 

 

 

GIANT SLALOM:

AUT.png
AUT
720
GER.png
GER
582

 

 

 

SLALOM:

AUT.png
AUT
874
USA.png
USA
980

 

 

 

COMBINED:

ITA.png
ITA
140
SUI.png
SUI
150

 

 

post-5472-0-19940000-1521452052_thumb.jpg

 

και του χρονου...

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με αφορμή την έναρξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου λείπει από το φόρουμ η ενημέρωση που είχαμε από αυτό το νήμα ή και με μικρά pop-ups που υπενθυμίζουν τις ώρες έναρξης του κάθε αγωνίσματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...