Jump to content
MakisM

Monitor Calibration

Recommended Posts

Με τα γεραματα, αποφασισα να παρω καινουριο (μεγαλυτερο... απο 22 σε 27 ιντσες) για να μπορω να διαβαζω το φορουμ... :whistling: (Λεμε τωρα... :hehe: )

 

Επειδη ενα απο τα κυριωτερα χομπυ μου ειναι η φωτογραφια, αποφασισα να παρω και ενα colorimeter, για να καλιμπραρω το καινουριο monitor.

 

Ειναι το Ι1 Display Pro της X-Rite.

 

Εφτασε σημερα... Στα γρηγορα εκανα ενα καλιμπραρισμα το παλιο monitor (πιθανον να το ξανακανω, οταν... διαβασω το manual :ph34r: ).

 

Απο εμπειριες αλλων ηξερα οτι θα περιμενω ενα πιο χαμηλοφωτισμενο αποτελεσμα.

 

Το εισεπραξα.

 

Απ' ο,τι καταλαβα, εχασα περιπου την μιση ενταση φωτισμου γιατι ειχα ενισχυσει το μπλε και χαμηλωσει το κοκκινο/πρασινο. Κατι αντιστοιχο του να βαζεις λουλακι στην μπουγαδα των λευκων, αν το προλαβατε οι παλιοι. Το λευκο ειναι λιγο πιο κρεμ απ' ο,τι περιμενα, αλλα ειπαμε... ειχα φουσκωσει το μπλε.

 

Στο δια ταυτα...

 

Ο τσιπικος monitor που εχω, δεν καταφερνει να αποδωσει ουτε ολο το sRGB (με διακεκομενη στο διαγραμμα).

 

post-614-0-59465500-1508993159_thumb.png

 

Ο,τι πληρωσεις παιρνεις.

 

Στα θετικα του πραγματος:

 

Πηγα σε κατι απαιτητικες φωτογραφιες (κατι τριανταφυλα, οπου πασχει η Canon στα κοκινα). Ξεχωριζω πολυ καλυτερη λεπτομερεια, και το κυριωτερο, δεν εχω διαφορες στο αποτελεσμα αν ξεκινησω απο αλλο input profile (με διαφορετικη διαχειρηση βεβαια για το καθε προφιλ).

 

Παντα ειχα το φοβο οτι με το post-processing μπορει να κατασκευαζω αλλους χρωματισμους απο αυτους που βλεπω στο monitor.

 

Αυτο το μαραφετι εχει $300. Αξιζε τον κοπο?

 

Για μενα ναι. Αλλα δεν ειναι ολοι ψωνισμενοι με την φωτογραφια οσο εγω. Η διαφορα απο το πως ειχα σεταρει εγω το monitor με υποκειμενικα κριτηρια, και πως σεταριστηκε απο το calibration ειναι αξιοσημειωτη.

 

Το επομενο βημα:

 

Να βαλω τον εκτυπωτη να χρησιμοποιησει το ιδιο προφιλ και να δουμε τι διαφορες θα εχει (αν εχει) απο τα χρωματα στο monitor.

 

Αφου βεβαιωθω οτι εμαθα να χρησιμοποιω το μαραφετι σωστα, μετα θα βγαλω το καινουριο monitor απο το κουτι και θα δουμε.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι το ίδιο συμαντικό ζητήμα όσο και η διαδικασία της λήψης. Η επεξεργασία.(και μετά η εκτύπωση) Ο Ανσελ Ανταμς κατα ανάλογο τρόπο είχε γράψει τρια βιβλια στην ζωή του, η φωτοφραφική μηχανή , το αρνητικό (εδω είμαστε εμείς στο παρόν θέμα ) και η εκτύπωση Εχω φάει και γω τα λυσακά μου και δυσκολεύομαι να φανταστώ οτι οι φωτογραφίες μου σε μονιτορ του μέσου όρου δείχνουν αλλα ντάλων από αυτό που εγω βλέπω στο δικό μου. Είμαι και εμονικός με το ζήτημα δεν ειναι απλά ενδιαφέρον......κυρίως βεβαια με ενδιαφέρει σε βαθμό ζωής ή θανάτου η σχέση εικόνας της οθόνης προς εκτύπωση και ειδικά μεγάλων κάδρων. Το χρώμα.

 

Πολύ ωραίο θέμα , ευχαριστούμε!!!!

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω το ίδιο colorimeter και είναι πολύ καλό. Χρησιμοποιησες το software της X-rite ή το DisplayCal? Δεν νομίζω πάντως ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το profile της οθόνης στον εκτυπωτή. Για να καλιμπραρεις τον εκτυπωτή θα χρειαστείς ενα πολύ πιο ακριβό spectrophotometer, οπου θα τυπωσεις καποια test patches, θα το βάλεις να τα μετρήσει και στη συνέχεια θα δημιουργηθεί ένα ICC profile για τον συγκεκριμένο συνδυασμό εκτυπωτή/χαρτιου/μελανιού. Μετά θα κανεις soft proof τις φωτογραφίες με το profile αυτό.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιάννη σε βρίσκω σωστό και ενημερωμένο επί του θέματος.

Των γραφικών τεχνών και ΄συ;

 

Μάκημ, δεν χρειάζεται να μπεις σε τέτοιες διαδικασίες.

Είναι πολύ σημαντικό, και σου αρκεί σε αυτή τη φάση,

που έχεις καλιμπραρισμένο μόνιτορ.

Αρκεί να έχεις και τον σωστό φωτισμό

στο δωμάτιο που δουλεύεις.

 

Ζήτα το icc profile του minilab από το κατάστημα που συνήθως τυπώνεις τις φωτογραφίες σου

έτσι ώστε να το βάλεις στο photoshop σου και να βλέπεις το τι θα πάρεις τυπωμένο.

Στον οικιακό εκτυπωτή σου, αρκέσου στο να τον έχεις καλιμπραρισμένο

μέσα από τα δικά του διαγνωστικά και με τα δικά του αυθεντικά μελάνια,

αν θες να έχει σωστή διαχείριση χρωμάτων

(και αυτός για να τυπώσει σε δικά του icc πατάει

βασισμένα στα μελάνια του).

 

Υ.Γ: τι μου θυμίσατε να ξέρατε...

λιθογραφικά δοκίμια, το βαλιτσάκι της gretagmacbeth

για το calibration των monitors και το σπεκτροφοτόμετρο,

χρωματικές μπάρες & μετρήσεις και και και... αναμνήσεις.

Και μόλις χθες κοίταγα για κανένα μεταχείρο Epson 4800.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από το χόμπυ μου με τη φωτογραφία, μπήκα λίγο πιο βαθιά στο χώρο της εικόνας. Κι εγω παντως σε minilab τυπωνω, χρησιμοποιωντας τα ICC profile τους.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετα απο αρκετο διαβασμα, εχω φτασει στο σημειο να πιστευω οτι ο ΗΡ 8600 που εχω σπιτι δεν μπορει να καλιμπραριστει, περαν του Γαμμα στο ιστογραμμα.

Το Bay Ρhoto Lab που χρησιμοποιω για εκτυπωσεις 30x45 (σε αυτο το μεγεθος κατεληξα για το σπιτι) μια χαρα δειχνει, αλλα δεν μου κοστιζει και τιποτα να παρω το προφιλ τους.

 

Edit:

 

YΓ 1: Δεστε ενα παραδειγμα. Το τριανταφυλλο ειναι ζορι για την Canon γιατι ενισχυει πολυ τα κοκινα.

 

Οταν εφηρμοζα το κανονικο work flow εβγαινε κατι πολυ κοντα στη δευτερη φωτογραφια, που ειναι φτιαγμενη με calibrated monitor οσον αφορα το τελικο προιον στο Darktable (κατι σαν το Lightrom για Linux).

 

Οταν ομως το αποθηκευα σαν jpeg, εβλεπα το αποτελεσμα της πρωτης φωτογραφιας.

 

post-614-0-20755200-1509040413_thumb.jpg

 

post-614-0-48758000-1509040378_thumb.jpg

 

Τωρα, βλεπω τη δευτερη φωτογραφια και στο Darktable και στο jpeg. Υποθετω οτι αυτο συμβαινει γιατι το file browser πιθανον να μην χρησιμοποιουσε προφιλ για να διορθωσει την φωτογραφια. Ενω τωρα στο Darktable εχω sRGB απο ακρου εις ακρον. (Αυτο πιθανον να μην ειναι σωστο, ισως να πρεπει να φτιαξω κατι σχετικο με το προφιλ του monitor. Δεν ξερω... Καμμια συμβουλη οι επαϊοντες? :D ).

 

ΥΓ 2: Γιαννη, το DisplayCal χρησιμοποιησα, γιατι η X-Rite δεν εχει software για Linux

 

YG 3: Μολις βρω καιρο (!) θα το τρεξω με το software της X-Rite στο Μac της κυρας που εχει ακριβως το ιδιο monitor (οταν ψωνισα το desktop απο την Dell to 11, κατα λαθος μου εστειλαν 2 monitors. Οταν τους πηρα τηλεφωνο να τους επιστρεψω τον ενα, μου ειπαν 'δεν βαριεσαι... χαλαλι σου'... :yahoo: ...και τον πασαρα στην κυρα!...

Edited by MakisM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά τον βλέπω αυτόν. Έπεσα σήμερα επάνω του στο youtube κοιτώντας κάτι άλλο (δεν συμβαίνει ποτε...).

 

 

 

Αυτό ειναι το γκατζετάκι του.

 

https://www.amazon.com/Datacolor-Spyder5ELITE-Designed-Professional-Photographers/dp/B00UBSL3L6/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&linkCode=sl1&tag=phlearnpost-20&linkId=7a0f634c397ceebe4e0246fb8ef3b8e4

 

Ευχρηστο, μπαμ-μπαμ το μοστράρεις στην οθόνη, "έφυγες" (ε, δεν μπορούμε να γίνουμε και σε αυτο ειδικοί, πρέπει κάποια πράγματα να τα κάνουν αυτοματισμοί :P )

 

Τι γνώμη έχετε; ή μας λέει πατάτες;

 

Μάκη του δικό σου τετοιο ειναι;

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάκη, στο Darktable οριζεις εσύ τι profile να χρησιμοποιεί; Κανονικά θέλει το profile του monitor, αλλά αν έχεις ορίσει sRGB, ίσως να δείχνει καλά, γιατί μπορεί το profile της οθόνης να είναι κοντά στο sRGB.

 

Εγώ για file browser χρησιμοποιώ το XnView MP, που έχει δυνατότητα να κρίσεις profile.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος τι σημαινει 'τι profile χρησιμοποιει...

 

Υπαρχει το input profile (ετοιμα ειναι sRGB, Adobe RGB, Rec709, Rec2020 ισως και αλλα, δεν θυμαμαι και τωρα δεν ειμαι στο Linux). Η καμερα που παραγει το RAW εχει επιλογες sRGB, Adobe RGB. To εχω στο sRGB ξεροντας οτι χανω λιγο, αλλα δεν εχω να τραβιεμαι με το τι γινεται clipped στην επεξεργασια. Στην τελικη, το αποτελεσμα ειναι .jpg (εκτος αν φτιαχνω .tif) οποτε sRGB θα καταληξεις, θελεις δεν θελεις.

 

Υπαρχει το output profile (με τις ιδιες επιλογες). Φανταζομαι καπου εχει επιλογη να χωσω το δικο μου monitor profile αλλα δεδομενου του ποσο κοντα ειναι στο sRGB δεν φανταζομαι να δω μεγαλες διαφορες.

 

Στο GIMP εκανα την αλλαγη, δεν ειδα καμμια διαφορα.

 

Θα το κοιταξω μολις ξαναμπω στο Linux και θα σας πω.

 

EDIT: Μπηκα στο Linux και το εψαξα λιγο. Το Darktable για color management χρησιμοποιει ενα System Service (colord) για να ρωτησει αν υπαρχει καλιμπραρισμενο προφιλ, και αν υπαρχει το χρησιμοποιει για το display. Απο κει και περα, αν το RAW file ειναι sRGB, ετσι θα το φερει μεσα, για output μπορεις να δωσεις ο,τι προφιλ θελεις, αλλα εγω δεν εχω κατι δικο μου για τον εκτυπωτη, οποτε το αφηνω sRGB για ιντερνετικη χρηση.

 

Εχω το ερωτημα αν πρεπει να επιλεξω για την καμερα sRGB η Adobe RGB. Δεν νομιζω οτι τουλαχιστον σε τουτο το monitor θα δω διαφορα, γιατι το sRGB, που αν δεν κανω λαθος ειναι υποσυνολο του Adobe RGB το καλυπτει κουλα (οπως βλεπετε στο πρωτο ποστ αυτου του νηματος).

Edited by MakisM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η επιλογή sRGB/Adobe RGB στη μηχανή αφορά το JPEG μόνο( ίσως και το embedded JPEG preview του RAW). Το RAW αρχείο καθαυτό δεν έχει profile.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η επιλογή sRGB/Adobe RGB στη μηχανή αφορά το JPEG μόνο( ίσως και το embedded JPEG preview του RAW). Το RAW αρχείο καθαυτό δεν έχει profile.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Aν και καθημενος, ορθως ομιλησες!...

 

EDIT 1: To Darktable χρησιμοποιει το monitor profile που χρησιμοποιει και ο monitor εκεινη τη στιγμη. Για input profile απο RAW χρησιμοποιει camera specific color matrices (Standard or enhanced, η enhanced ειναι λιγο πιο vivid)

 

Πες μου τη γνωμη σου,

 

α) σχετικα με την επιλογη sRGB η Adobe RGB. Το δευτερο εχει μεγαλυτερο ευρος/επιφανεια, αλλα η εξτρα επιφανεια ειναι περαν των δυνατοτητων του monitor το οποιο ειναι πολυ κοντα στο sRGB (ετσι νομιζω τουλαχιστον, δεν εχω ξαναδει συγκριση σαν αυτη του πρωτου μου ποστ).

 

β) Οι εκτυπωτες (Lab quality) εχουν μεγαλυτερο ευρος απο το sRGB ωστε να χρειαζεται το Adobe RGB?

 

H απαντηση σε αυτα τα δυο ερωτηματα θα καθορισει ποιο input/output profile θα χρησιμοποιησω.

 

EDIT 2: Οπως εγραψα με μπλε, οταν δουλευω RAW (παντα δηλαδη, εκτος αν ειναι σκαναρισμενα jpg/tif) τοτε το input profile ειναι enhanced color matrix για μενα. Το output profile εφτιαξα δυο jpg με sRGB/Adobe RGB αντιστοιχα και δεν διακρινω αισθητη διαφορα. Ισως και δεν πρεπει να βλεπω, δεδομενου οτι το monitor profile ειναι πολυ κοντα στο sRGB.

 

Ακουω γνωμες

Edited by MakisM

Share this post


Link to post
Share on other sites

α) Μπορει καποια χρωματα να μην φαινονται στην οθονη που ειναι κοντα στο sRGB, αλλα να φανουν στην εκτυπωση.

 

β) Οι εκτυπωτες εχουν μεγαλυτερο/διαφορετικο ευρος απο το sRGB, αλλα χρειαζονται το δικο τους profile, οχι Adobe RGB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Adobe RGB υπερκαλυπτει το profile του εκτυπωτη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνηθως ναι. Παρεπιπτοντως ριξε μια ματια και σε αυτο το thread https://forums.adobe.com/thread/2119166

Θα σε βοηθησει να ξεκαθαρισεις λιγο την κατασταση με το color management, ειναι μπλεξιμο το ατιμο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Adobe RGB υπερκαλυπτει το profile του εκτυπωτη?

Κανένας εκτυπωτής, καμία εκτύπωση δεν πιάνει τη γκάμα του RGB.

Το RGB είναι χρωματικό μοντέλο που προσδιορίζει ακτινοβολία.

Σε αυτό, το λευκό είναι η πλήρης ακτινοβολία και στα 3 κανάλια.

Το μαύρο, η απουσία ακτινοβολίας.

Για να έχουμε εκτύπωση οι τιμές του rgb μετατρέπονται σε άλλο χρωματικό μοντέλο.

Στην εκτύπωση το λευκό είναι το εκάστοτε λευκό του χαρτιού. Το μαύρο προκύπτει από το μέγιστο επιτρεπτό μελάνι που αντέχει ο καθε τύπος χαρτιού. Δεν αναφέρομαι μόνο στο cmyk τυπογραφίας, που αυτό που μπορεί να αποδώσει είναι πολύ περιορισμένο σε σύγκριση με την γκάμα του rgb, αλλά και σε εκτυπωτές με πολλά περισσότερα μελάνια.

Τώρα για τα lab αύριο, αφού έχω πάρει μερικές πληροφορίες που Θέλω.

Edited by ALCATRAZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνηθως ναι. Παρεπιπτοντως ριξε μια ματια και σε αυτο το thread https://forums.adobe.com/thread/2119166

Θα σε βοηθησει να ξεκαθαρισεις λιγο την κατασταση με το color management, ειναι μπλεξιμο το ατιμο!

Νταξ, κι αυτοι μπερδεμενοι ειναι...

 

Στην τελικη:

 

α) Το προγραμμα (Darktable/Photoshop κλπ) ξερει που να παει να ρωτησει το συστημα ποιο icc profile εχει ο monitor και μετα το χρησιμοποιει.

 

β) Το Darktable τουλαχιστον, αν το αρχικο αρχειο ειναι RAW, εχει (colorimetric?) matrix για καθε καμερα μια πιο γραμμικη (standard) και μια πιο ζωηρη (enhanced)

 

γ) Αν το αρχειο ειναι φωτογραφια (.jpg, .tiff,) η ακομα και γραφικο, το προγραμμα σου δινει την ευκαιρια ειτε να χρησιμοποιησεις το embedded icc (το δοκιμασα) ειτε να προσδιορισεις profile απο μια σειρα επιλογες (sRGB, Linear, rec 709 και αλλα.

 

 

Κανένας εκτυπωτής, καμία εκτύπωση δεν πιάνει τη γκάμα του RGB.

Το RGB είναι χρωματικό μοντέλο που προσδιορίζει ακτινοβολία.

Σε αυτό, το λευκό είναι η πλήρης ακτινοβολία και στα 3 κανάλια.

Το μαύρο, η απουσία ακτινοβολίας.

Για να έχουμε εκτύπωση οι τιμές του rgb μετατρέπονται σε άλλο χρωματικό μοντέλο.

Στην εκτύπωση το λευκό είναι το εκάστοτε λευκό του χαρτιού. Το μαύρο προκύπτει από το μέγιστο επιτρεπτό μελάνι που αντέχει ο καθε τύπος χαρτιού. Δεν αναφέρομαι μόνο στο cmyk τυπογραφίας, που αυτό που μπορεί να αποδώσει είναι πολύ περιορισμένο σε σύγκριση με την γκάμα του rgb, αλλά και σε εκτυπωτές με πολλά περισσότερα μελάνια.

Τώρα για τα lab αύριο, αφού έχω πάρει μερικές πληροφορίες που Θέλω.

 

δ) Οπως πολυ ωραια εξηγησε ο Alcatraz, οταν παμε απο monitor σε χαρτι τα πραγματα αλλαζουν λιγο. Στο monitor οταν κανουμε το calibrationprofiling, το συστημα/calibration program/DisplayCAL (αφου ισορροπησεις το χρωμα/brightness μεσω του colorimeter (calibration)) λεει στο monitor, αυτο ειναι το λευκο (255,255,255) το μαυρο, το κοκινο, το πρασινο, το μπλε και μετα και ενδιαμεσα χρωματα. Σε καθε χρωματικο δειγμα, παιρνει μια χρωματικη μετρηση και καταληγει να φτιαξει το profile ενα operator μεταβασης απο το ψηφιακο (το ασπρο ειναι (255,255,255) στο αναλογικο (αυτο που ονομαζει ασπρο ο monitor).

 

Aντιστοιχα, στον εκτυπωτη, το ασπρο ειναι το ασπρο του χαρτιου. Το glossy photopaper ειναι πολυ πιο ασπρο απο το χαρτι γενικης εκτυπωσης, που ειναι συνηθως πιο ασπρο απο το made from recycled paper... Η διαδικασια ειναι περιπου η ιδια, εκτυπωνεις μια σειρα απο χρωματικα δειγματα των οποιων ξερεις την ψηφιακη τιμη (το ασπρο ειναι το χαρτι, το μαυρο ειναι ο,τι πιο μαυριδερο μπορει να εκτυπωσει (τωρα καταλαβαινουμε γιατι δεν εκτυπωνει σε RGB αλλα σε CMYK (το Κ (μαυρο), ειναι δωτο και ειναι τοσο μαυρο, οσο το μελανι του εκτυπωτη).

 

Δυστυχως, τι Ι1|Display Pro που ψωνισα ειναι colorimeter και οχι spectrophotometer, οποτε δεν μπορω να διαβασω τα εκτυπωμενα δειγματα και να φτιαψω icc profile για τον εκτυπωτη. Φροντισε ομως η ΗΡ (ξεροντας οτι το output profile (συνηθως) ειναι sRGB) να φτιαξει ενα εσωτερικο profile που να πλησιαζει την γκαμα του sRGB για να μην βγαινουν τα χρωματα, αλλα αντι αλλων.

 

ε) Το Darktable/Photoshop εχει την δυνατοτητα proofing δηλαδη να δεις πως το αρχειο που στελνεις στον εκτυπωτη θα δειχνει, εφαρμοζοντας σε αυτο το icc profile του εκτυπωτη. Προς το παρον, ουτε του ΗΡ το icc profile δεν βρηκα...

 

Ο δικος μου τελικος σκοπος ειναι να καλιμπραρω το κυκλωμα scanner/monitor/printer οσο καλυτερα μπορω. εχω καποιες ιδεες for setting black and white point on the scanner.

 

Ιδεες? Παρατηρησεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιποοον....

 

Εχω ενα καλιμπραρισμενο στοχο για grayscale απο την X-Rite. Τον χρησιμοποιω για να κανονισω custom White Balance οταν φωτογραφιζω με τεχνητο φωτισμο. (Τραβας μια φωτογραφια το στοχο και λες στην καμερα να χρησιμοποιησει αυτη την φωτογραφια (αποθηκευμενη στην καρτα SD) για να φτιαξει custom white balance. Ετσι εξαφανιζονται οι κιτρινιλες της λαμπας πυρακτωσης για παραδειγμα.

 

Τον εβαλα στο scanner και με το σταγονομετρο πηρα δειγματα για μαυρο, ασπρο και γκρι στο προγραμμα scanning (x-Sane). Με αυτο τον τροπο βαζεις το ασπρο στα 255,255,255 και το μαυρο στο μηδεν. Τογκρι πεφτει πολυ κοντα στο 128,128,128.

 

Δειτε τα αποτελεσματα πριν το καλιμπραρισμα

 

post-614-0-78499600-1509637602_thumb.jpeg

 

και μετα

 

post-614-0-17369300-1509637638_thumb.jpeg

 

Βεβαια στην πραξη, αυτο θα ειναι ενα χοντρικο καλιμπραρισμα (ουσιαστικα καλιμπραρω τη λαμπα του scanner).

 

Το white point της οποιας φωτογραφιας, εξαρταται απο το χαρτι εκτυπωσης... και αντε να βρεις το μαυρο... η το γκρι. Αλλα τουλαχιστον η λαμπα εχει το σωστο grayscale, που ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Εε συγγνωμη.. χιονιζει..
    • Rafting στο Λούσιο - Κυριακή 26 Μαϊου 2024 Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας καλεί τα μέλη και τους φίλους του την Κυριακή 26 Μαϊου και ώρα 11:00 στην Ανοιξιάτική μας εξόρμηση στην Αρκαδία. Σε συνεργασία με την Trekking Hellas Arcadia θα κάνουμε Rafting στα πανέμορφα νερά του Λούσιου. Κόστος συμμετοχής 50€, προκαταβολή 20€ έως και 4 Μαϊου.  Σημείο συνάντησης, βάση trekking hellas Αρκαδίας, Βλαχορράπτης  https://maps.app.goo.gl/XkX9kXCkbEYDfmRX8 Διάρκεια  4 ώρες. Εξοπλισμό που θα χρειαστείτε:  Αθλητικά παπουτσια που θα βραχούν Μαγιό. Πετσέτα. Λεπτομέρειες θα βρείτε στο site:  https://trekking.gr/el/activity/rafting-lousios-alfeios Απαραίτητη Δήλωση συμμετοχής,  τηλεφωνικά/viber: 6976101568 Ισιδώρα Σουμάνη & Δημήτρης Καρυστηναίος 6937009885, ή  email στο snowclub@snowclub.gr Τελευταία ημέρα δήλωσης συμμετοχής το Μ.Σάββατο 4 Μαϊου. Σας περιμένουμε όλους!!!!! Η γραμματέας Ισιδώρα Σουμάνη - 6976101568
    • Tα μέλη και οι φίλοι του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας, θα πραγματοποιήσουν συνάντηση την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 από τις 21:00 και μετά στο Piu-Verde.  Η γραμματέας Ισιδώρα Σουμάνη Tηλέφωνο επικοινωνίας 6976101568   
    • την Ακρόπολη των ΧΚ της Ελλάδας 🤪
    • Αν δεν υφίσταται ΧΚ, τι θα επισκέπτονται οι επισκέπτες; 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,314
    • Total Posts
      460,819
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,630
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    bongdainfottbd
    Joined
×
×
  • Create New...