Jump to content

ALCATRAZ

Χρήστης Forum
  • Content Count

    2,836
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

ALCATRAZ last won the day on December 13 2021

ALCATRAZ had the most liked content!

Community Reputation

6,703 Excellent

About ALCATRAZ

  • Birthday 10/12/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://g-kandris.blogspot.gr/

Profile Information

  • Φύλο
    Male
  • Περιοχή
    «... σου το είπα μόλις, σέρνω το κουφάρι μου μεσ' στις μεγαλουπόλεις...»
  • Ενδιαφέροντα
    SKI - MTB - PHOTO

Recent Profile Visitors

9,895 profile views
  1. Μεροκάματο από τα καλά σήμερα. Ανοιξιάτικο, αγάπη μου! Τα περισσότερα υψομετρικά της σαιζόν σήμερα τα έκανα (8000+). Και κάπου εδώ, αποχερετούμε, για φέτος, τα ράουλα που γυρνάνε στο Χελμό. Μια από τις καλύτερες σαιζόν στην ιστορία του Χελμού. Φώκιες mode on, έχει πολύ ψωμί ακόμα...
  2. Θα ανηφορίσει κανείς από Αθήνα Αύριο;
  3. Αυτό ήταν... Από τη σελίδα του Χ.Κ.Κ. στο FB.
  4. ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΙ αγαπημένο!
  5. Ελπίζω, σύντομα να καταφέρω και τις δικές μου...
  6. Νομίζω πως κάνεις λάθος. Το Πέτρινο έχει α.α 10 «Πέτρινη καφετέρια». Το 26 είναι η καντίνα. Και ναι, θα πέσει γέλιο εξ' αιτίας του πέτρινου... Να πρέπει, σύμφωνα με το διαγωνισμό, οι των αναβατήρων να πρέπει να αναστηλώσουν και αυτό, πακετάκι...
  7. Από που προκύπτει ότι είναι αυθαίρετο το κτίριο της καντίνας; Από το υπόμνημα του σχεδίου, αν το βλέπω σωστά, έχει α.α. 26: Διώροφη οικοδομή 457,26m² - Υφίσταται υπ' αριθμόν 249/01 οικοδομική άδεια (Ε. ισ + Ε. ορ. = 457,26m²+261,71m² = 716,97m²). Απ' όσα γνωρίζω θα φτιαχτεί - λειτουργήσει η βεράντα επάνω.
  8. Υπάρχουν κάποια δεδομένα, στη παρούσα φάση, που με αυτά πρέπει να προχωρήσουμε. Και ας μην μας αρέσουν. Έχει εγκριθεί κονδύλι για "Βελτίωση & Εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων" (σεβαστό ποσό, μη λέμε μ@λακίες. Πέρασε, εγκρίθηκε, αυτό είναι). Για αντικατάσταση, δηλαδή, των παλαιών αναβατήρων με νέους (όπως έγινε με Παρνασσό). Ξεχνάμε, δηλαδή, βάλε ένα αναβατήρα εδώ, ένα πιο εκεί και ένα κιλό φέτα στο Αυγό... Για αντικατάσταση μιλάμε και μόνο, των 2 βασικών αναβατήρων του χιονοδρομικού -Αχιλλέας & Στύγα-, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με τους αναβατήρες. Και ναι, πρέπει να αλλάξουν. Κανένας από τους αναβατήρες προς αντικατάσταση δε μπορεί να μπεί κάπου αλλού. Δε παίρνουν άδεια - έγκριση, βάση ευρωπαϊκών κανονισμών. Χτυπά η ηλικία τους. Ξεχνάμε τα "πάρε τον παλιό Αχιλλέα από εδώ και φύτεψε τον σακάτ, σαπάν, πέρα, κείθε" κ.λπ.. Δεν έχει εγκριθεί καμία επέκταση. Να λέμε και πάλι καλά που απέκτησε "τίτλους" το υπάρχων οικόπεδο του Χ.Κ.Κ. (το 2010+). Σε αυτή τη φάση του έργου ό,τι γίνει θα γίνει μέσα σε αυτό το οικόπεδο. Ωραίο το Αυγό, ωραίος ο Σπανόλλακος, όμορφος ο Επάνω Κάμπος, θα τραβερσάρουμε & θα φωκάρουμε για να τα χαρούμε. Δε θα αλλάξει κάτι. Με τις αλλαγές από καμπίνες μόνο, καμπίνες - καρέκλες (combi) ή μόνο καρέκλες και με τη λύση που προκρίθηκε (Αχιλλέας μόνο καμπίνες, Στύγα μόνο καρέκλες) χωρά οικονομικά στο κονδύλι και μια καρέκλα απλή. Θα ακολουθήσει σχεδόν τη χάραξη της άγκυρας, αλλά πιο αριστερά και πιο ψηλά. Η άγκυρα δε χρειάζεται να ξηλωθεί. Η νέα αποβίβαση θα δίνει εύκολη πρόσβαση σε καταφύγιο και πιο ξεκούραστα στη μισή Νεφέλη (Στύγα 2). Αρά έχουμε άλλον ένα σύγχρονο αναβατήρα. Δε μας χαλά, πιστεύω. Άντε, ναι θα έχει περισσότερα σίδερα (πυλώνες) το βουνό μας. Όχι όμως κάτι τραγικό. Σε κτιριακές υποδομές δεν αλλάζει κάτι σημαντικό πάνω στο βουνό. Θα αναστηθεί το Πέτρινο στη Βαθειά Λάκκα και θα τελειώσει το κτίριο της καντίνας στη Βαθειά Λάκκα (για όποιον είχε απορία για τις σκάλες που δεν οδηγούσαν πουθενά...). Η παραγκούπολη στο Ξερόκαμπο (όπως έλεγε και ο Τσε) θα φύγει, εντάσσοντας τους χώρους αυτούς στο νέο κτίριο της αφετηρίας του νέου Αχιλλέα. Από πίστες, σε αυτή τη φάση, περιμένουμε άλλες 2 στη φάτσα της Στυγός. Η μία με χάραξη της παλιάς Ινώ - Στύγα 1 και άλλη μια ανάμεσα σε Φοίβη & Ινώ. Θα βγει άλλη μία πάνω από την επιστροφή της Θέτιδος και μια μικρότερη προς Καταφύγιο. Το βουνό θα εξακολουθεί να γέρνει (μπλε-κόκκινες προς κόκκινες πίστες με μπόλικο off piste πεδίο), όχι τόσο φιλικό προς αρχάριους. Όσοι αγαπάμε Αυγό την ίδια ταλαιπώρια θα τραβάμε, αλλά χωρίς ουρές. Η άγκυρα θα είναι εκεί και θα μας περιμένει, χωρίς ουρές. Ο μέσος Έλληνας χιονοδρόμος θα τραβά προς Στύγα, που το μπούκωμα της θα το έχει, όσες παρακαμπτήριες και να ανοίξουν... Ο επισκέπτης θα έχει ένα λόγο να δώσει το κατιτίς του για να φτάσει Βαθειά Λάκκα και να κάτσει κάπου ανθρώπινα αν πιάσει καιρός. Πραγματική θέα δε θα δει, αν δε μάθει να τσουλά. Η Στύγα δεν είναι για αυτόν, ούτε θα υπάρχει κάποιος χώρος εκεί πάνω για αυτόν. Ναι, με αυτές τις βασικές αλλαγές, το Χ.Κ.Κ. μπορεί να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο, αν γίνουν και οι άλλες μελλοντικές αλλαγές, όπως προβλέπει άλλωστε και το masterplan. Είναι το πρώτο βασικό βήμα. Αν δε χτυπήσει πάλι σε καμιά προσφυγή ο Διαγωνσιμός, γιατί... άστο ανοίγουμε άλλη κουβέντα. Μακάρι να έβλεπα, τόσα χρόνια που συζητιέται ο εκσυγχρονισμός του Χ.Κ.Κ., έστω και μια νέα άγκυρα, παράλληλα της «Ειρήνης - ½ Δάφνης», ένα συρόμενο από καταφύγιο μέχρι Αρίσταρχο. Να έβλεπα κάτι. ΚΑΤΙ. Αλλά, είπαμε, τα δεδομένα είναι αυτά. Πιστεύετε ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές; Στο παρακάτω σχέδιο (από το pdf της Περιφέρειας και που το είχε ανεβάσει πιο πάνω και ο Βασίλης, σε τμήματα) έχω με μπλε τους νέους αναβατήρες, με πορτοκαλί τις νέες πίστες και με κίτρινο τις υπάρχουσες πίστες.
  9. Και τα δικά μου 2φραγκα στο thread (το γράφει από πάνω και ο Μάκης μου), για να μην ξεχνάμε και αυτό: Η σκληρότητα στις μπότες μας πρέπει να είναι ανάλογη με την σκληρότητα των Ski. Επίσης, επειδή το «flex» δεν είναι κάποια standar, μετρήσιμη μονάδα μη τρελαίνεστε με τα νούμερα. Χοντρικά, για εμένα, υπάρχουν οι παρακάτω κατηγορίες: Μαλακές, μέτριες, σκληρές και αγωνιστικής σειράς. Ο σωματότυπος μας παίζει και αυτός σημαντικό ρόλο στην επιλογή μας. Σε έναν γεροδεμένο ψηλό δεν θα πρότεινα μαλακό set (ski & μπότες) και ας ήταν αρχάριος. Όπως και σε έναν αδύνατο κοντό δεν θα πρότεινα σκληρό set και ας ήταν έμπειρος.
  10. Συμφωνώ απόλυτα. Είναι αυτό που θέλω να πράξω και για τα παιδιά μου. Ειδικά τώρα που ξεφεύγουμε από το βασικό στάδιο εκμάθησης (η μεγάλη). Απλά, όπως προανέφερα, στα Καλάβρυτα είμαστε λίγο (πολύ...) πίσω (και) σε αυτό το θέμα.
  11. Αν δε σε ενδιαφέρει η αγωνιστική εκδοχή - εξέλιξη (Ε.Ο.Σ.) και είναι μικρός ο γιος σου, ψάξε για τους Σκίουρους. Τα μαθήματα σε group μπορεί να μην είναι τόσο αποδοτικά όσο τα ατομικά, αλλά τα παιδιά το διασκεδάζουν περισσότερο.
  12. Δε χρειάζεται να κάνω "διαφήμιση" κάποιου συγκεκριμένου καταστήματος, αλλά νομίζω ότι όλα μπορούν να σου δώσουν. Ακόμα και deal για αγορά set και αντικατάσταση του κάθε χρόνου με σχετικό αντίτιμο μπορεί να γίνει. Δε ξέρω αν είστε σε κάποια Ακαδημία -χωλαίνει λίγο αυτό το θέμα στα Καλάβρυτα-, που ίσως να έχουν τέτοια δυνατότητα, ετήσια ενοικίαση.
  13. Το έφαγε η ανακαίνιση...
  14. Απ΄ όσα γνωρίζω (;) κανένας υφιστάμενος αναβατήρας του χιονοδρομικού δεν μπορεί να μπει σε νέα χάραξη ή να χρησιμοποιηθεί ως μεταχειρισμένος σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό χιονοδρομικό. "Χτυπάνε" οι ηλικίες τους βάση των ευρωπαϊκών κανονισμών και δεν παίρνουν έγκριση. Κάτι που σημαίνει ότι, όοοοοοοταν με το καλό ξηλωθεί η «Στύγα» (πολύ παλιός αναβατήρας, που ΄το χιονοδρομικό τον είχε εγκαταστήσει μεταχειρισμένο) και ο «Αχιλλέας» (αναβατήρας του '87) πάνε, λογικά, για σκραπ. Το ίδιο ισχύει και για την άγκυρα (ίδιας χρονολογίας με τον Αχιλλέα). Άρα, ξεχνάμε το «παίρνω από εδώ τον "Χ" παλιό αναβατήρα και τον βάζο εκεί». Αν θυμάστε, το ίδιο μας είχε πει και ο Άγριος (ο Διευθυντής του Χ.Κ.Κ.) στη διαδικτυακή συζήτηση που είχαμε κάνει πέρσι, σε σχετική ερώτηση για τον αν θα μπορούσε να "εκμεταλλευτεί" σε νέα χάραξη (της «Ειρήνης») η άγκυρα. Κάπου στο forum μας (σε topic για τον υπό εξυχρονισμό του Χ.Κ.Π.) υπήρχε και ο ευρωπαϊκός κανονισμός σε pdf που δεν επέτρεπε την τοποθέτηση των παλιών αναβατήρων του σε κάποια άλλη τοποθεσία ή χιονοδρομικό. Γιατί, δυστυχώς, ο Λεωνίδας πριν τις Δημοτικές εκλογές τάχθηκε ανοιχτά -και με την ιδιότητά του, ως Διευθυντής του Χ.Κ.Κ.- υπέρ του τέως Δημάρχου. Αυτή η θέση του προεξοφλούσε το τί θα γινόταν σε περίπτωση που κέρδιζε τις εκλογές ο Παπαδόπουλος, όπως και έγινε. Τουλάχιστον υπήρξε κάποια βασική συνεργασία τους πρώτους μήνες της Δημαρχίας του Παπαδόπουλου μαζί του, αλλά και με τον Λαζουρά, που επίσπευσε τις διαδικασίες με τη γκρεμισμένη Στύγα. Πάλι καλά να λέμε... Ski πότε θα κάνω να δω...
  15. Εντυπωσιακή είναι η άγνοια κινδύνου όλων αυτών με τα αδέσποτα σανίδια... Σήμερα ζήλεψα όλους όσους μπόρεσαν και ήταν πάνω. Που θα πάει, θα κάνουν κλικ και οι δικές μας δέστρες... Αύριο έχει νυχτερινό (με αναβατήρα Δάφνη) και με event στο φωταγωγημένο snowpark.
×
×
  • Create New...