Jump to content
Sign in to follow this  
Ant1Tsan

Αρχάριος Αγορά Εξοπλισμού

Recommended Posts

Καλώς σας βρήκα ,

Είμαι αρχάριος έχοντας κάνει μόνο 2 φορές και θέλω να αγοράσω φούλ εξοπλισμό με σκοπό να πάω όσες περισσότερες φορές μου επιτρέψει ο καιρός φέτος.

Έκανα μια έρευνα σε 3 μαγαζιά στην Αθήνα αλλά ο καθένας μου προτείνει προφανώς ότι έχει στο μαγαζί του με αποτέλεσμα να μην έχω καταλάβει ακόμα τι πρεπει να διαλέξω.

Είμαι 1.80 97-100 κιλά νούμερο αθλητικό 46 με φαρδύ κουντεπιέ.

Απο μπότες αλλος μου πρότεινε 60αρα επειδή ειμαι αρχαριος αλλός 90 και αλλος 120 λόγω βαρους.

πεδιλα αλλος 1.60 στενά αλλός 1.70 hybrid με 80 πλατος τα οποια θα κρατησω και μετα.

πραγματικά δεν εχω ιδεα τι να κανω...

Μια βοηθεια θα την εκτιμούσα

• Like 3

Καλώς σας βρήκα ,

Είμαι αρχάριος έχοντας κάνει μόνο 2 φορές και θέλω να αγοράσω φούλ εξοπλισμό με σκοπό να πάω όσες περισσότερες φορές μου επιτρέψει ο καιρός φέτος.

Έκανα μια έρευνα σε 3 μαγαζιά στην Αθήνα αλλά ο καθένας μου προτείνει προφανώς ότι έχει στο μαγαζί του με αποτέλεσμα να μην έχω καταλάβει ακόμα τι πρεπει να διαλέξω.

Είμαι 1.80 97-100 κιλά νούμερο αθλητικό 46 με φαρδύ κουντεπιέ.

Απο μπότες αλλος μου πρότεινε 60αρα επειδή ειμαι αρχαριος αλλός 90 και αλλος 120 λόγω βαρους.

πεδιλα αλλος 1.60 στενά αλλός 1.70 hybrid με 80 πλατος τα οποια θα κρατησω και μετα.

πραγματικά δεν εχω ιδεα τι να κανω...

Μια βοηθεια θα την εκτιμούσα

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΜΕΤΡΙΟΥ ΣΚΙΕΡ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΗ...

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕΙ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ( ΕΛΑΧΙΣΤΑ) ΑΛΛΑ ΔΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΡΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΑ...

ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΔΙΛΑ ΜΑΞΙΜΟΥΜ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ ΔΛΔ ΑΠΟ 1,70 Κ ΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΠΟΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 80 ΜΕ 90 ΦΛΕΞ ΓΑΙ ΑΡΧΗ ΛΟΓΩ ΚΙΛΩΝ

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ Κ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΕΙ Κ ΠΕΡΑ ΠΙΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΣΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΤΙΜΕΣ...