Jump to content
Χρήστος Λάππας

Το Στάδιο Του Αρχάριου Σκοπευτή

Recommended Posts

Λογω της ραβδωσης; Αν ισχύει αυτό, αν κάποιος ρίχνει με το αριστερό πως θα πιέσει το frame του όπλου που ρίχνει ο Χρήστος;


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχως οι αριστεροχειρες σε δεξιοστροφη ραβδωση εχουν μειονεκτημα.

Γι αυτο καποιες εταιρειες κατασκευης τα τελευταια χρονια, για να διορθωσουν αυτη την ανισοτητα,

κατασκευαζουν και κανες με αριστεροστροφη ραβδωση για σκοπευτικα πιστολια.

Υπαρχει βεβαια και το αμφιδεξιο που δεινει την επιλογη στο σκοπευτη να γυρισει αν θελει στα δεξια το διακοπτη σταθεροποιησης κλειστρου και απελευθερωσης γεμιστηρας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατανοώ απόλυτα τι λες, αλλά εξακολουθώ να διαφωνώ.

Πριν 20 χρόνια, είχα κι εγώ οριζόντια απόκλιση και μου έδειξαν την πίεση στο frame για έλεγχο του όπλου. Στην πορεία και μετά τις συμβουλές πολλών grand masters διαπίστωσα πως δεν χρειάζεται.

πχ Jerry Miculek, δε χρειάζεται συστάσεις, ρίχνει ριπές με περίστροφο. Είναι βαριά η προφορά του Τεξανού, αλλά το λέει στο 10:18

Edited by Pant

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατανοώ απόλυτα τι λες, αλλά εξακολουθώ να διαφωνώ.

Πριν 20 χρόνια μου, είχα κι εγώ οριζόντια απόκλιση και μου έδειξαν την πίεση στο frame για έλεγχο του όπλου. Στην πορεία και μετά τις συμβουλές πολλών grand masters διαπίστωσα πως δεν χρειάζεται.

πχ Jerry Miculek, δε χρειάζεται συστάσεις, ρίχνει ριπές με περίστροφο. Είναι βαριά η προφορά του Τεξανού, αλλά το λέει στο 10:18

Ε.. οχι και βαρεια... Ακουγεται σαν να εχει τελειωσει τουλαχιστον Λυκειο, για να μην πω Πανεπιστημιο. Υπαρχουν Τεξανοι(ες) που προσποιουμαι οτι βαριακουω για να το επαναλαβουν καθαρα. Κι εχω ζησει μια ζωη εδω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε ναι, το ίδιο ισχύει κι εδώ. Μια και πέρασες από δω, εσύ τι προτιμάς, single ή double action? :)


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Θελει περισσοτερη πιεση στον αντιχειρα του αριστερου χεριου μιας και ο Χρηστος ειναι δεξιοχειρας.

Παει μπουνια...κατα το Πασχα θα τον βαλω και σε σταδιο πρακτικης...τωρα εχει ski...

Από τι απόσταση είναι αυτές οι βολές και τι γενιάς είναι to Glock 34 που έριξες? Είχε σκοπευτικά τριτίου ή τα deafult? Ρωτάω γιατί όλα αυτά μπορεί να παίζουν κάποιο ρόλο στο που φεύγουν οι βολές. Η συγκέντρωσή σου πάντως φαίνεται πολύ καλή...

Share this post


Link to post
Share on other sites

4ης γενιάς, και αν θυμάμαι καλά, έχει το default σκοπευτικό πάνω.

Εφόσον έχει τα default σκοπευτικά, λογικά θα είναι ευθυγραμμισμένα. Τα 4ης γενιάς έχουν κάποιες ασυμμετρίες στη σκανδάλη, δηλαδή ενώ είναι στην αρχή μαλακή, στη συνέχεια σκληραίνει απότομα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει το σκοπευτή να πατάει τη σκανδάλη με τοποθετημένη την πρώτη φάλαγγα του δείκτη ελαφρώς ή πολύ πλάγια και όχι κάθετα. Νομίζω ότι εάν ήταν θέμα grip, η συγκέντρωσή σου θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Εγώ όταν είχα θέμα grip (πίεζα προς τα κάτω) πολλές βολές μου έφευγαν ακόμα και εκτός στόχου. Ίσως να είναι κάτι πιο μικρότερο από grip. Προτείνω να κοιτάξεις και το θέμα του πατήματος της σκανδάλης, να το συζητήσεις με τον εκπαιδευτή σου (αυτός άλλωστε είναι ο ειδικός) και να δοκιμάσεις να ρίξεις με ένα άλλο όπλο για να δεις και εκεί τι παίζει (π.χ. δοκίμασε με ένα walther)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα χτεσινά ήταν με το Walther Q5 match και ήταν ελαφρως χειρότερα. Το ενδιαφέρον είναι ότι με διαφορετικά όπλα έχω διαφορετικά λάθη. Με το Glock ρίχνω σταθερά αριστερά από τον στόχο, ενώ με το Walther σταθερά ψηλά:

 

98908d2ec1de04b3e0baf2194a59442b.jpg

 

Γενικά παντως θεωρώ ότι τα καλύτερα μου γκρουπ τα κάνω είτε με CZ είτε με το 34.

 

Θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω το καινούργιο Walther Q5 Match SF που δείχνει υπερτούμπανο και λογικα λόγω βάρους θα «γράφει» καλύτερα, γιατί τον Ιούνιο θα φτάσει η στιγμή να αποφασίσω ποιο θα είναι το δικό μου...

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι εάν ήταν θέμα grip και με το walther πάλι αριστέρα θα σου έφευγαν οι βολές, κάτι που όμως δεν συμβαίνει. Αν θέλεις δοκίμασε κάτι την επόμενη φορά... Πες στον εκπαιδευτή να σου βάλει μερικά άσφαιρα μέσα στο γεμιστήρα, χωρίς εσύ να δεις ποια είναι και να κάτσει στη συνέχεια να σε παρατηρήσει. Σκοπός της άσκησης είναι να δει εάν κάνεις κάποια μικροκίνηση λίγα κλάσματα πριν πυροβολήσεις. Αυτό όμως φαίνεται μόνο εάν εσύ πιστεύεις ότι θα πυροβολήσεις γι αυτό και δεν πρέπει να ξέρεις που στο γεμιστήρα βρίσκονται τα άσφαιρα. Έτσι θα καταλάβεις ακριβώς τι γίνεται...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα πόσα μέτρα ο στόχος;

Με 1911 έχεις ρίξει;

Edited by Pant

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρά είναι οι βολές σου. Οταν πάρεις το δικό σου και ρίχνεις συνεχώς μ΄αυτό θα είναι καλύτερα.

1911 δε σημαίνει απαραίτητα .40.

Αν υπάρξει ευκαιρία, ρίξε με 9αρι 1911 bull barrel.

  • Like 2

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pant, τo 1911 που εχει ριξει ο Χρηστος ειναι 45αρι.

 

@Χρηστος Λαππας, ενας απο την ομαδα παιζει με bull barrel, με πρωτη ευκαιρια θα το δοκιμασεις.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bull, φοβερο αλλά πανάκριβο....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ κρύο σήμερα στο σκοπευτήριο κα ελάχιστος κόσμος. Ευκαιρία λοιπόν για παιχνίδι! 10 βολές, 5 hits με Glock 34. Μου φαίνεται με αυτό ρίχνω καλύτερα από όλα!

 

3946a4250218898bc1b928763f3ccfdd.jpg


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ κρύο σήμερα ... 10 βολές, 5 hits με Glock 34. Μου φαίνεται με αυτό ρίχνω καλύτερα από όλα!

 

Στα 10 μέτρα...και με χέρια κόκαλα από το κρύο...μην το ξεχνάς... :yes

Edited by snowholic
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ' αράσει το Glock παρά τη σκανδάλη με τη λαστιχένια αίσθηση και διαδρομή Παγκράτι-Κολιάτσου :)


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είσαι ο μόνος. Οταν ρίχνεις έτσι με ελαφρύ όπλο και δύσκολη σκανδάλη, έχεις καλό εκπαιδευτή και είσαι σε καλό δρόμο :)

  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...