vaggelis 2,070 Report post Posted July 23, 2020 Και μετά από τόσα χρόνια είναι απόλαυση ...κυνηγώντας τον bond στα χιόνια .. ( και το 2 για τους Αυστριοκοαναθρεμενους https://youtu.be/RaEU_A405zA) 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted July 23, 2020 και εδω το κυνηγανε,,ενα σκι με την ησυχια του δεν μπορει να κανει ο καημενος.Τρωει και μια χιονοστιβαδα στη μαπα, ο γκαντεμης 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted July 23, 2020 Στο ρολο του 'κακου' Blofeld, ο Τελης Σαβαλας!... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,433 Report post Posted July 29, 2020 (edited) Ενίοτε κάνει και bobsleigh https://www.youtube.com/watch?v=CJUaCxfC_Ow Edited July 29, 2020 by aab 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites