-
Content Count
1,718 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
aab last won the day on March 25
aab had the most liked content!
Community Reputation
1,367 ExcellentAbout aab
- Birthday 09/11/1964
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Φύλο
Male
-
Περιοχή
Π. Φάληρο
Recent Profile Visitors
3,489 profile views
-
https://www.documentonews.gr/article/amartoles-symvaseis-me-kondylia-tis-ee-poy-glistrisan-sto-xioni-eisaggeliki-ereyna-gia-to-galazio-parti-anatheseon/
-
Κλείνει γαλλικό χιονοδρομικό
aab replied to aab's topic in Χιονοδρομικα-Ski-Snowboard-Καιρός-Εκδρομές
Είναι ενδιαφέρον ότι εκεί πήραν την απόφαση να το κλείσουν το μαγαζί που και πιο βόρεια και πιο ψηλά είναι από τα δικά μας ενώ εδώ τα εκατομμύρια πετιώνται δεξιά κι αριστερά. -
https://www.protagon.gr/epikairotita/kosmos/alpeis-kleiston-logw-elleipsis-xioniou-megalo-xionodromiko-kentro-44343019323 Κι είναι μόνο η αρχή!
- 1 reply
-
- 2
-
Σωστά. Για το λόγο αυτό, αν έχεις στην περιοχή άτομα με εμπειρία και ικανότητες δεν εξετάζεις το εθνικό τους DNA. Κι αν τέλος πάντων έχεις τέτοιους προβληματισμούς, φρόντισε αυτοί που περνάνε το ελληνόμετρο να σέβονται το ψωμί που τρώνε. ΥΓ Αλήθεια, πόσα δίνει ο Περιστέρης σε έναν νέο μηχανικό του ΕΜΠ που προσλαμβάνει στη ΓΕΚ; Το ΧΚΠ σε έναν μετά βιας απόφοιτο λυκείου;
-
Επειδή απουσιάζει ο συγχωριανός μου από το forum, πρέπει να προσθέσω ότι ο παλιός αλλά και ο νέος Ηρακλής δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς τον μπερντέ (κτίριο-κέλυφος) στον τερματισμό. Οι πλάγιοι άνεμοι θα εκτροχιάζουν τα καρεκλάκια (αν δεν υπήρχε το κτίριο) με αποτέλεσμα συχνές διακοπές της ροής. Το ίδιο πρόβλημα θα είχε κι ο Βάκχος αλλά αυτός προστατεύεται από τον Γεροντόβραχο. Όμως, γίνονται μικρο-σφάλματα. Τα σφάλματα αυτά αυξάνουν εκθετικά όταν λειτουργεί η γραμμή 1750-τέρμα Βάκχος (και γιατί δεν ξέρουν / δεν κάθησαν να μάθουν να κάνουν τη διόρθωση "με το χέρι" οι έλληνες χειριστές κατά τους αυστριακούς κατασκευαστές) οπότε σταματάει η λειτουργία συνολικά. Όταν ανέφερα παραπάνω ότι κοστίζει η λειτουργία του αποσυμπλεκόμενου, εννοούσα ότι θέλεις και ποιο εξειδικευμένο προσωπικό που απλά δεν υπάρχει στην περιοχή γύρω απότα ΧΚ μας. Και δεν πρόκειται να υπάρξει - κάτι που είναι σαφώς σημαντικότερο σαν πρόβλημα από τη λειτουργία των ΧΚ.
-
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι αναβατήρες fixed grip και αποσυμπλεκόμενοι έχουν παρόμοια μεταφορική ικανότητα (άτομα που ανεβαίνουν στην κορυφή μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) ΑΛΛΑ ο χρόνος που περνάει ο χιονοδρόμος στη διαδρομή είναι σημαντικά μικρότερος. Αυτό συμβαίνει διότι ο fixed grip μεταφέρει περισσότερα φορεία απ' ότι ο αποσυμπλεκόμενος. Το αποτέλεσμα είναι ότι το ΣΚ στην περίπτωση του αποσυμπλεκόμενου έχεις ουρά στην αφετηρία ενώ στην άλλη τους έχεις κρεμασμένους στα καρεκλάκια. Όμως, αν δεν υπάρχει ουρά (πχ, καθημερινές), ο χιονοδρόμος είναι ΠΟΛΥ χαρούμενος. Επίσης, ο αποσυμπλεκόμενος έχει υπερ-διπλάσιο κόστος εγκατάστασης, υπέρ-τριπλάσιο κόστος συντήρησης και λειτουργίας κι απαιτεί πολύ μεγαλύτερους χώρους αφετηρίας και τερματισμού. ΥΓ Η ανωτέρω συζήτηση προφανώς έχει εφαρμογή και σε άλλα ΧΚ της επικράτειας είτε κάτω από το αυλάκι είτε πάνω.
-
Όχι ακριβώς. Στον αποσυμπλεκόμενο αναβατήρα, το φορείο βγαίνει (αποσυμπλέκεται) από το συρματόπλεγμα που κάνει τη διαδρομή αφετηρία-τερματισμός και κινείται γρήγορα. Στην αφετηρία (στον τερματισμό) το φορείο κινείται σε άλλη διαδρομή που ξεκινάει (περίπου) από εκεί που ξεκινάει το σκέπαστρο της αφετηρίας και πηγαίνει αργά. Όταν φτάσει στο τέρμα της αργής διαδρομής, συμπλέκεται ξανά με το κανονικό συρματόπλεγμα και "τρέχει" μέχρι τον τερματισμό όπου συμβαίνουν μια από τα ίδια. Σημειώνω ότι με δεδεομένα τα προβλήματα που είχε ο παλιός Ηρακλής, και θα έχει κι ο καινούργιος, απορώ γιατί δεν επελέγει η φθηνότερη / ευκολότερη λύση του συμπλεγμένου με κυλιόμενο τάπητα.
-
Ανεξαρτήτως του τι γράφει και που, τα τελευταία χρόνια η ταχύτητα του Ηρακλή ήταν σημαντικά μικρότερη γιατί το γρανάζι στην αφετηρία για την αποσυμπλοκή του φορείου προς επιβίβαση ήταν ΠΕΕ.
-
MIK, δηλαδή ο / η υπουργός πρέπει να έχει προσωπική εμπλοκή με κάθε ΧΚ, κάθε παραλία, κάθε ξενοδοχείο, κοκ; Επαρκούν οι ώρες του φυσικού του βίου; Σϊγουρα της παραμονής στο υπουργείο όχι. Πάντως, αν δουλέψεις έστω και λίγο στο δημόσιο τομέα (κι όχι απλά να συναλλάσεσαι με αυτόν) θα διαπίστωσεις ότι υπάρχει μια περίεργη κουλτούρα μη συντήρησης των υποδομών (συνήθως με τη λογική να γλιτώσουμε λεφτά) και σε τακτά χρονικά διαστήματα υπερ-επένδυσης σε είδη αχρείαστων δυνατοτήτων (συνήθως με λεφτά της ΕΕ). Κρίσιμη ερώτηση: ποια θα είναι η δυναμικότητα του νέου Ηρακλή;
-
Για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχει καμία λογική οποιαδήποτε περαιτέρω δαπάνη στον Ηρακλή αν είναι να αντικατασταθεί. Προσωπικά, θα προτιμούσα να πήγαιναν τα λεφτά σε νέα συρόμενα (Οδυσσέας, Περικλής, 10, 14, κάτι στη Σαχάρα), περισσότερα φορεία στο Βάκχο, ολοκλήρωση Ερμή, λειτουργία Αθηναϊκού. Αλλ΄αυτά δεν κάνουν εντύπωση!
-
Δεν θα υπήρχαν αν έτρωγαν μόνο οι πολύ πλούσιοι. Τεσπα, πρόσφατα είχε ο Economist ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τα αμερικανικά χιονοδρομικά. Ξεσήκωσε (συναισθηματικές) αντιδράσεις, αλλά κανείς μπορεί να το διαβάσει και να κατανοήσει που πάει το πράγμα.
-
Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήσει με Κι εννοώ μια κάποια προσπάθεια εξορθολογισμού των ΧΚ της χώρας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Κεφαλογιάννη, τα αιτούμενα κονδύλια από το ταμείο ανάκαμψης ανέρχονται σε 147,5 εκατ όταν ο π/υ ήταν 50. Θα γελάσουμε (κλάψουμε;) με τις κατανομές. Τα 20 πήγαν Ανήλιο και 3-5. Κάτι για τον Ηρακλή;
-
Μου διαφεύεγει αλλά πως θα ανεβαίνει κάποιος επισκέπτης με αποσυμπλεκόμενη καρέκλα στην κορυφή. Πότε θα αδειάσει, πότε θα γεμίσει με αυτούς που θέλουν να κατέβουν; Και χρειάζεται να αντικατασταθεί ένας αναβατήρας που δεν έχει συμπληρώσει 10 χρόνια ζωής; Υπάρχει τόση κίνηση στο Ανήλιο, όση και στα Καλάβρυτα; Τελικά, λεφτά υπάρχουν! Που είσαι συγχωριανέ;!
-
Είμαι περίεργος, ξέρει κανείς γιατί το κρατάνε ανοικτό (δεν είναι πρωαπριλιάτικο); Άνθρωπος δεν πατάει, χιόνι σούπα, κι όλα τα κακά της μοίρας του!
-
Όπως λέει κι ο ΜΙΚ, διάφοροι μύθοι. Για δες αυτό: https://www.vail.com/explore-the-resort/during-your-stay/dining.aspx Συμβουλεύω να μη δεις τις τιμές, εκτός κι αν έχεις φίλο καρδιολόγο που θέλεις να τον ενισχύσεις οικονομικά.