Guest Report post Posted January 14, 2004 SL 9 ATOMIC σε το μηκος πρέπει να τα παρω για 1, ύψος και 85κιλά βάρος?Είμαι σχεικά νέος στο άθλημα -είναι δύσκολα πέδιλα ΄? Quote Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted January 14, 2004 180 υψος, 79kgr και τα εχω 1.70cm. απίθανο πεδιλο---βαρύ και ‘τηλεκατευθυνόμενο’. Καλο surfing και στο απάτητο—περιέργως λογω βάρους! Πολύ μικρό radius (11m) αν σου αρεσουν τα short-turns είναι φανταστικό….καλουτσικο για carving! Very happy γενικότερα. Κωστής Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
serJ 2 Report post Posted March 11, 2004 180 υψος, 79kgr και τα εχω 1.70cm. απίθανο πεδιλο---βαρύ και ‘τηλεκατευθυνόμενο’. Καλο surfing και στο απάτητο—περιέργως λογω βάρους! Πολύ μικρό radius (11m) αν σου αρεσουν τα short-turns είναι φανταστικό….καλουτσικο για carving! Very happy γενικότερα. Κωστής Θα ήθελα να σε ρωτήσω που εχεις ρυθμισμένες τις δεστρες σου και κατά πόσο τα θεωρείς γρήγορα πέδιλα ή όχι. Τα πήρα πρίν 2 εβδομαδες και ξετρελάθηκα με την σταθερότητά τους. Ευχαριστώ Γιάννης Quote Slowly the Much Oil !!! Share this post Link to post Share on other sites
makalu 10 Report post Posted March 11, 2004 Για χαρά Γιάννη, Οι δεστρες είναι ρυθμισμενες στο all-round 7,5 din (μου βγαινουν τουλαχιστον 2-3 φορες την ημέρα! ) και δεν μπορω να πω oτι είναι ιδιαιτερα γρήγορα τα πεδιλα---ισως λόγω μήκους, αλλα είναι σταθερά του κερατά και επισης πολυ αμεσα και με ιδιαιτερα σαφές sidecut! Με αλλα λογια στριβουν σαν ‘διαβήτες’. :wink: Κωστής Quote Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική! Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!! Share this post Link to post Share on other sites
serJ 2 Report post Posted March 12, 2004 Κώστα καλησπερα. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση στο ερώτημά μου αλλά και για τις τόσο πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές που διαβάζω κατά καιρούς στο forum. Είναι πράγματι πολύ καλό εσείς οι εμπειρότεροι σκιές (και όχι μόνο) να βοηθάτε με την κατάθεση της γνώσης και της πειρας σας, όλους εμάς τους (σχετικά) νέους σκιερ που αγαπάμε το άθλημα και την περιπέτεια στο βουνο. Να είσαι καλά και περιμένουμε ενημέρωση και παραληπόμενα από τη συγκέντρωση στο Πήλιο. Ευχαριστώ και πάλι. Quote Slowly the Much Oil !!! Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Report post Posted January 9, 2006 Παιδια δοκιμασα τα SL9 στα καλαβρυτα, ναι τα βρηκα σε ενα μαγαζι σε 1.70 (ραδιους=12μ)και τα βουτιξα για μια μερουλα... Βetter than Sex Ειναι λογικο που πορωθηκα ?? Σε καλα στρωμενη (και λιγο παγωμενη) πιστα διακτινιζομουνα... ΣΕ ΜΙΑ φαση ηθελα να πεταξω και τα ΒUΤΤΟΝ !!, αλλα 20 ευροπουλα ειναι αυτα... Τρενα σε 100% speed, συγχωρουν λιγοτερο απο τα C8 μου (ποιανουν μεγαλυτερο speed απο τα C8 ομως και δεν μασανε μια), αλλα μια χαρα easy going τα βρηκα σε ολες τις κλισεις! Μου γραπωσαν και μια φορα και την εφαγα τη τουμπα μου !! (γυρισαν ποιο πολυ απο οτι περιμενα..) Σε βουναλιακια/soft snow μαλλον δεν ειδα διαφορες, ισως και να προτιμουσα τα C8 εκει.. Σιγουρα στο τοπ3 for my next upgrade (whenever)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 16, 2006 με 1 και 85 κιλα, να παρεις γυρω στο 165 τα sl 9 καλυτερα οχι παραπανω.. 1 60 με 1 65 Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
Spiderman 2 Report post Posted January 16, 2006 Περάσανε και 2 χρόνια απ' οταν ρώτησε ο άνθρωπος, αλλα δε πειράζει μπορεί να θέλει να πάρει καινούρια τώρα.... Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted January 16, 2006 ρε παιδια μια ερωτηση να κανω Εσεις τι μπεντζινα βαζετε στα πεδιλα σας και εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα το ενα απο το αλλο...... Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
Athos 12 Report post Posted January 20, 2006 με 1 και 85 κιλα, να παρεις γυρω στο 165 τα sl 9καλυτερα οχι παραπανω.. 1 60 με 1 65 1. - 85 είμαι κι εγώ και την ψάχνω για τα SL9 Μου φαίνεται δε βγαίνουν σε 1.65 αλλά σε 1.60 / 1.70 Από τιμές ξέρουμε τίποτα; καμμιά καλή προσφορά; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted January 20, 2006 ρε παιδια μια ερωτηση να κανωΕσεις τι μπεντζινα βαζετε στα πεδιλα σας και εχουν μεγαλυτερη ταχυτητα το ενα απο το αλλο...... Νίτρο Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
DarK_HumOuR 0 Report post Posted January 20, 2006 αθως στα ιδια με σενα ειμαι κι εγω (1,78 κοντα 88 κιλα) και θα παιρνα τα 1 60 αναμεσα στα δυο.. απο τιμες εκτος απ το ebay δεν ξερω τι παιζει στην ελλαδα αυτο ρωταω κι εγω.. Quote Drope The Poles! Carving Is Beautifull!! ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614 (ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!) Share this post Link to post Share on other sites
pro-rad 0 Report post Posted January 23, 2006 1. - 85 είμαι κι εγώ και την ψάχνω για τα SL9Μου φαίνεται δε βγαίνουν σε 1.65 αλλά σε 1.60 / 1.70 Από τιμές ξέρουμε τίποτα; καμμιά καλή προσφορά; CHECK PM Quote www.LINESKIS.com Share this post Link to post Share on other sites