Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Guest

SL 9

Recommended Posts

Guest

SL 9 ATOMIC σε το μηκος πρέπει να τα παρω για 1,8) ύψος και 85κιλά βάρος?Είμαι σχεικά νέος στο άθλημα -είναι δύσκολα πέδιλα ΄?

Share this post


Link to post
Share on other sites

8) 180 υψος, 79kgr και τα εχω 1.70cm.

 

απίθανο πεδιλο---βαρύ και ‘τηλεκατευθυνόμενο’. Καλο surfing και στο απάτητο—περιέργως λογω βάρους!

 

Πολύ μικρό radius (11m) αν σου αρεσουν τα short-turns είναι φανταστικό….καλουτσικο για carving!

 

Very happy γενικότερα.

 

Κωστής

8)


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:shock: 180 υψος, 79kgr και τα εχω 1.70cm.

 

απίθανο πεδιλο---βαρύ και ‘τηλεκατευθυνόμενο’. Καλο surfing και στο απάτητο—περιέργως λογω βάρους!  

 

Πολύ μικρό radius (11m) αν σου αρεσουν τα short-turns είναι φανταστικό….καλουτσικο για carving!

 

Very happy γενικότερα.

 

Κωστής

:shock:

 

Θα ήθελα να σε ρωτήσω που εχεις ρυθμισμένες τις δεστρες σου και κατά πόσο τα θεωρείς γρήγορα πέδιλα ή όχι.

Τα πήρα πρίν 2 εβδομαδες και ξετρελάθηκα με την σταθερότητά τους.

 

Ευχαριστώ

Γιάννης


Slowly the Much Oil !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για χαρά Γιάννη,

 

Οι δεστρες είναι ρυθμισμενες στο all-round 7,5 din (μου βγαινουν τουλαχιστον 2-3 φορες την ημέρα! :shock::shock: ) και δεν μπορω να πω oτι είναι ιδιαιτερα γρήγορα τα πεδιλα---ισως λόγω μήκους, αλλα είναι σταθερά του κερατά και επισης πολυ αμεσα και με ιδιαιτερα σαφές sidecut! Με αλλα λογια στριβουν σαν ‘διαβήτες’. :wink:

 

Κωστής :shock:


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κώστα καλησπερα.

 

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση στο ερώτημά μου αλλά και για τις τόσο πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές που διαβάζω κατά καιρούς στο forum.

 

Είναι πράγματι πολύ καλό εσείς οι εμπειρότεροι σκιές (και όχι μόνο) να βοηθάτε με την κατάθεση της γνώσης και της πειρας σας, όλους εμάς τους (σχετικά) νέους σκιερ που αγαπάμε το άθλημα και την περιπέτεια στο βουνο.

 

Να είσαι καλά και περιμένουμε ενημέρωση και παραληπόμενα από τη συγκέντρωση στο Πήλιο.

 

Ευχαριστώ και πάλι.


Slowly the Much Oil !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδια δοκιμασα τα SL9 στα καλαβρυτα, ναι τα βρηκα σε ενα μαγαζι σε 1.70 (ραδιους=12μ)και τα βουτιξα για μια μερουλα...

 

:D:D:D

Βetter than Sex ;)

 

Ειναι λογικο που πορωθηκα ?? Σε καλα στρωμενη (και λιγο παγωμενη) πιστα διακτινιζομουνα...

 

ΣΕ ΜΙΑ φαση ηθελα να πεταξω και τα ΒUΤΤΟΝ !!, αλλα 20 ευροπουλα ειναι αυτα...

 

Τρενα σε 100% speed, συγχωρουν λιγοτερο απο τα C8 μου (ποιανουν μεγαλυτερο speed απο τα C8 ομως και δεν μασανε μια), αλλα μια χαρα easy going τα βρηκα σε ολες τις κλισεις!

 

Μου γραπωσαν και μια φορα και την εφαγα τη τουμπα μου !! (γυρισαν ποιο πολυ απο οτι περιμενα..) Σε βουναλιακια/soft snow μαλλον δεν ειδα διαφορες, ισως και να προτιμουσα τα C8 εκει..

 

Σιγουρα στο τοπ3 for my next upgrade (whenever)...

 

:D:P


sl9zq8.gifrctin2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

με 1 :) και 85 κιλα, να παρεις γυρω στο 165 τα sl 9

καλυτερα οχι παραπανω.. 1 60 με 1 65


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περάσανε και 2 χρόνια απ' οταν ρώτησε ο άνθρωπος, αλλα δε πειράζει μπορεί να θέλει να πάρει καινούρια τώρα.... B):lol:


With great mountains, comes great skiing!

Share this post


Link to post
Share on other sites
με 1 :P και 85 κιλα, να παρεις γυρω στο 165 τα sl 9

καλυτερα οχι παραπανω.. 1 60 με 1 65

 

1.:P - 85 είμαι κι εγώ και την ψάχνω για τα SL9

Μου φαίνεται δε βγαίνουν σε 1.65 αλλά σε 1.60 / 1.70

Από τιμές ξέρουμε τίποτα; καμμιά καλή προσφορά;

Share this post


Link to post
Share on other sites

αθως

στα ιδια με σενα ειμαι κι εγω (1,78 κοντα 88 κιλα)

και θα παιρνα τα 1 60 αναμεσα στα δυο..

 

απο τιμες εκτος απ το ebay δεν ξερω τι παιζει στην ελλαδα

αυτο ρωταω κι εγω..


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
1.:( - 85 είμαι κι εγώ και την ψάχνω για τα SL9

Μου φαίνεται δε βγαίνουν σε 1.65 αλλά σε 1.60 / 1.70

Από τιμές ξέρουμε τίποτα; καμμιά καλή προσφορά;

 

CHECK PM


 

www.LINESKIS.com

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...