snowprince 0 Report post Posted February 16, 2005 Geia se olous! Psaxnw parea gia ski sto Chamonix! Exw paei arketes fores kai kserw kala tin perioxi! Opoios endiaferetai, exw kai protasi gia Hotel klp Proteinw thn periodo apo 19 ews 26 Martiou (gia na exei kai mia argia mesa!) Osoi pistoi tou ski....proselthete snowprince P.S. Anoixtos kai se kathe alli protasi gia ski sto ekswteriko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted February 16, 2005 Οπως μπορεις να δεις και στο παρακατω link, "Εκδρομή και Γενική Συνέλευση Του συλλόγου στη Βασιλίτσα 24-27.03.2005" εκεινες τις μερες υπαρχει ηδη εκδρομη του συλλογου,η οποια συνδυαζεται και με Γ.Σ. Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος και να παρεβρεθεις και εσυ εκει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted February 17, 2005 Snowprince σου έχω στείλει PM . :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites