Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
ΑΛΕΞΗΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ κ.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΕ...

Recommended Posts

Με αφορμή τη λήξη της συνεργασίας του κ.Πετρόπουλου με το χ/κ Μαινάλου θέλω να εκφράσω εκτός από τη λύπη μου για το γεγονός, ένα θερμό ευχαριστώ στον ίδιο για τη συνεργασία και την ενημέρωση που είχαμε όλο αυτό το διάστημα.

 

Εύχομαι η νέα δ/νση να ανταπεξέλθει με τον καλύτερο τρόπο στο έργο της και να συνεχίσει να μας παρέχει την ενημέρωση που όλοι μας χρειαζόμαστε σε καθημερινή βάση.

 

Τέλος, θεωρώ δεδομένο οτι η νέα δ/νση θα γνωρίζει αρκετά καλά το βουνό ώστε να ελαχιστοποιήσει το χρόνο προσαρμογής στα νέα της καθήκοντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..οντως πολύ δυσαρεστη η αποχωρηση, αλλά κ τα γεγονοτα που προηγηθηκαν, καλη συνεχεια στον ΓΠ, καλη τυχη στο ΧΚΜ κ κατ’επέκταση σ’εμας. :?

 

K.


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

πραγματικα λυπαμαι προσωπικα για την ληξη της συνεργασιας με το συγκεκριμενο χκ.

 

ευχαριστουμε για την αψογη συνεργασια και για την φιλικη σας διαθεση προς ολους εμας τους ταλαιπωρους χιονοδρομους.

 

χαρηκαμε πολυ που σας γνωρισαμε απο κοντα (αν και δεν προλαβαμε να πιουμε ρακομελλο 8) ) και αναμενουμε τους επομενους για την επομενη χρονια.

 

σιγουρα θα μας χαροποιουσε να συνεχιζατε να γραφετε σε αυτο το φορουμ, γιατι οι γνωσεις σας θα μας ειναι πολυτιμες σε αρκετα θεματα.

 

ευχαριστω

φιλικα


...μέτριο, ούτε τον καφε δεν πίνω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγω θα ήθελα να εκφράσω την λύπη μου για την λύση της συνεργασίας του Κου Πετρόπουλου με το Χ/Κ Μαινάλου.

Όμως ειλικρινά θα ήθελα να μάθω την αιτία της αλλαγής της διεύθυνσης, σε ένα χιονοδρομικό, που ακόμη δεν έχει ξεκινήσει και πριν την λήξη της χιονοδρομικής περιόδου.

Μήμπως ο κύριος Πετρόπουλος επέμενε για την ασφάλεια των πιστών και δεν έγιναν αποδεκτές οι προτάσεις του απο την εταιρεία ή συνέβη κάτι άλλο ουτως ωστε να κοστίσει την απόλυση του Δ/ντου?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Γιώργο,

φίλο ΧΚΜ,

 

κάθε εμπόδιο σε καλό.....εύχομαι!

 

ευχαριστούμε

πάνος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση καλοπροαίρετη: Γιατί τα Χιονοδρομικά τρώνε τα παιδιά τους;

 

Δύο αλλαγές δ/νσεων (αυτές αντιληφθήκαμε, μπορεί να είναι περισσότερες) μέσα σε ένα μήνα, δεν είναι πολλές; Έχουμε τέτοιες πολυτέλειες; Μήπως βρισκόμαστε στις 'Άλπεις, με περίσσειεα στελεχών και εμπειριών, και δεν το ξέρουμε;

 

Στ.


Όριο ο ουρανός

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ερώτηση καλοπροαίρετη: Γιατί τα Χιονοδρομικά τρώνε τα παιδιά τους;

 

Δύο αλλαγές δ/νσεων (αυτές αντιληφθήκαμε, μπορεί να είναι περισσότερες) μέσα σε ένα μήνα, δεν είναι πολλές; Έχουμε τέτοιες πολυτέλειες; Μήπως βρισκόμαστε στις 'Άλπεις, με περίσσειεα στελεχών και εμπειριών, και δεν το ξέρουμε;

 

Στ.

 

Απάντηση καλοπροαίρετη: Γιατι τα παιδιά τους πανε να φάνε τα χιονοδρομικα και πολλά απο αυτά τα παιδιά δεν εχουν καλούς τρόπους ή λειτουργούν υστερόβουλα .

Νομίζω πως σε κάλυψα πλήρως

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ????

ΤΙ ΕΓΙΝΕ !!???

ΠΟΙΟΣ ΕΦΑΓΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ !!!!

 

 

 

http://www.gasmas.gr/

duck_180x218.jpg


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακατανόμαστε αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να γίνουμε πιο αναλυτικοί

 

διότι ακόμη τρώμε...............................μετά κατά τη διάρκεια της πέψης

 

μπορεί κάτι να γίνει με την περίπτωσή σου.......................άν δεν έχουμε

 

φάει κι εσένα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΠΑΝΤΟΣ


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο σταθμό του οδοντωτού ας πούμε ;;;;;;;;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στο σταθμό του οδοντωτού ας πούμε ;;;;;;;;;;

 

Μάλλον μόνο εδώ έπεσες διάνα σε αυτό το κομάτι...! :wink:

 

 

Απάντηση καλοπροαίρετη: Γιατι τα παιδιά τους πανε να φάνε τα χιονοδρομικα και πολλά απο αυτά τα παιδιά δεν εχουν καλούς τρόπους ή λειτουργούν υστερόβουλα .

Νομίζω πως σε κάλυψα πλήρως

 

Καλό θα ήταν να μήν κάνουμε παρομοιώσεις και χαρακτηρισμούς -μή συγκεκριμένους- γιατί μπορεί να δημιουργηθούν παραξηγήσεις και λανθασμένες εντυπώσεις... Τα φαινόμενα σίγουρα πολλές φορές μπορεί να μήν αντιπροσωπεύουν τα πραγματικά, αληθινά γεγονότα...


2 FAST 4 U

ΠΟΥΔΡΑ, ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΥΡΙΕ-ΚΥΡΙΑ xionostivada ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΥΠΟΝΟΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΩ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

 

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites
Απάντηση καλοπροαίρετη: Γιατι τα παιδιά τους πανε να φάνε τα χιονοδρομικα και πολλά απο αυτά τα παιδιά δεν εχουν καλούς τρόπους ή λειτουργούν υστερόβουλα .

Νομίζω πως σε κάλυψα πλήρως

 

Χιονοστιβάδα = φάουλ

 

Συμφωνώ με Μαίναλο...

 

Χιονοστιβάδα... όταν κάποιος αναφερεται σε κάποιον κατ' αυτόν τον τρόπο αν μη τι άλλο πρέπει να λέει και ποιος είναι... είναι μία αντρική συνήθεια αυτή ξέρεις... το λέω αυτό βέβαια με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπό σου γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε και το φύλο σου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω κα εγω με τον κ. Πετροπουλο...

 

ειναι ενα θεμα στο οποιο πρεπει να προσεξουμε σαν μελη και σαν συλλογος...

Αν δεν κανω λαθος ο/η κ.κ. χιονοστοιβαδα δεν ειναι καν μελος του συλλογου

και εκφραζει μια αποψη μεσω του forum του συλλογου. Αρα πρεπει να ειναι πιο προσωπικη του η αποψη του γιατι εμενα σαν μελος δεν με εκφραζει αλλα ουτε και τον συλλογο (θελω να πιστευω).

Αρα πρεπει να γινει πιο προσωπικο το μην (οπως ειπε ο κ. Πετροπουλος)


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

παρακαλώ πολύ και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, η άποψη μου έχει δημοσιευθει στην διευθυνση:

 

http://forum.snowreport.gr/show.asp?id=355...id=55&tid=35376

 

Φιλικά

Νίκη Σ

Share this post


Link to post
Share on other sites

εδω ειναι το forum snowclub και οχι snowreport!!


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΩΡΓΟ

 

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

 

ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

 

ΑΝ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΟΛΑ ΚΑΛΑ

 

ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

 

ΝΑΝΑΔ ΕΛΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΣ ΡΑΚΟΜΕΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙ ΒΡΑΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΙΝΑΙ FREE ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να τελειώνει το θέμα, εάν ο κ.Πετρόπουλος είχε ή δεν είχε ηγετικά προσόντα αυτό πρέπει να απασχολήσει άλλους και όχι το σύλλογο. Εμείς ώς σύλλογος κρατάμε το οτι ο κ.Πετρόπουλος τίμησε και το forum και τον σύλλογο με την παρουσία του ενημερώνοντας τα μέλη για αυτό που μας ενδιέφερε. Τον ευχαριστούμε λοιπόν γι' αυτό και μακάρι στο μέλλον να συνεργαστούμε πάλι μαζί του. Ωστόσο θα χαρούμε να τον έχουμε στην παρέα μας είτε είναι δ/ντής είτε όχι.

 

ΑΛΕΞΗΣ ΛΥΓΓΙΤΣΟΣ

ΑΡΓΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...