Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 20, 2003 Τώρα μόλις βλέπαμε με κάτι φιλαράκια DVD του Γουόρεν Μίλερ. Οι άνθρωποι είναι άπαιχτοι! Μιλάμε για σκι σε σημεία που το θεωρείς εντελώς αδύνατο να κατεβεί άνθρωπος! Γκρεμοί που καταλήγουν στην θάλασσα, σκεπές σπιτιών, σκάλες, φράχτες, you name it, they ski it. Όπως είπε και ένας από τους φίλους, όταν η κλίση του βουνού είναι τέτοια που είσαι όρθιος και ακουμπάς στην πλαγιά με την πλάτη σου, τότε καταλαβαίνεις για τι επίπεδο δυσκολίας μιλάμε! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
messner 1 Report post Posted December 20, 2003 pou mporw na to brw auto to DVD?? Quote drop cliffs, not bombs Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 21, 2003 Τώρα μόλις τηλεφώνησα στον φίλο που τα είχε αγοράσει και μου είπε ότι τα είχε παραγγείλει από την Αγγλία, πράγμα που εξηγεί και την έλλειψη Ελληνικών υποτίτλων :!: Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted December 21, 2003 Παιδιά έχω 3-4 πολύ καλές ταινίες σε divx kai dvd. Δεν τις εχω μόνο για την πάρτη μου. οποιος θέλει να κανονίσουμε καμιά αντιγραφή ας επικοινωνήσει. Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted January 9, 2004 εγώ ενδιαφέρομαι για τις ταινίες που έχεις αν θες στείλε μου ένα εμαιλ πως μπορούμενα το κανονίσουμε.Από που είσαι? cchristidis@hotmail.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spiderman 2 Report post Posted January 9, 2004 ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Tilt και γω ενδιαφέρομαι.Αν έχεις να προτείνεις κατι για το πως θα το κανονίσουμε γράψε εδω.Αλήθεια απο που είσαι? ΓΡΗΓΟΡΗΣ Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
antonis 0 Report post Posted January 9, 2004 ` Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thomas 0 Report post Posted January 10, 2004 TiLT και εγώ ενδιαφέρομαι για τις ταινίες πως μπορούμε να το κανονίσουμε? Από που είσαι? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TiLT 0 Report post Posted January 10, 2004 Παιδιά είμαι απο αθήνα και μερικές φορές ανεβαινω και ραψάνη! Οι ταινιούλες ειναι μεγαλουτσικες για να σταλούν με internet! νομίζω το πιο απλό θα ήταν αμα βρεθουμε σε κανένα χιονοδρομικό (εκδρομές στουχ κλπ) να φροντίσω να τα έχω γραμμενα σε κανα cdακι Quote μπορώ και χωρίς ... Share this post Link to post Share on other sites