ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 29, 2010 Χιονόπτωση αυτή την ώρα στο χ/κ Μαινάλου. Περίπου 50cm το συνολικό ύψος του χιονιού στο parking. Θερμοκρασία +1°C. Άνεμοι μέτριοι ΝΔ. Ο δρόμος είναι καθαρός. Share this post Link to post Share on other sites
xrisa 5 Report post Posted January 29, 2010 να το τολμίσω για την Κυριακή???? θα είναι και το πρώτο μου σκι για φέτος, μην είναι χάλια? πέιτε καμιά γνώμη ζητήται πούδρα κατάλληλη για βιασμό πληροφορίες μόνο με pm Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 30, 2010 Συννεφιά αυτή την ώρα στο χ/κ Μαινάλου. Περίπου 5cm φρέσκο χιόνι από τη νυχτερινή χιονόπτωση. Θερμοκρασία στο 0°C. Άνεμοι ασθενείς ΝΔ. Ο δρόμος από Καρδαρά είναι καθαρός, εκτός από το τελευταίο χλμ που θέλει προσοχή. Μέχρι στιγμής δεν λειτουργούν αναβατήρες. Λειτουργούν ο χώρος εστίασης, τα καταστήματα εξοπλισμού και οι σχολές. Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 30, 2010 Ασθενής χιονόπτωση. Σε λειτουργία ''ΚΡΙΟΣ'' και ''ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ''. Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 30, 2010 xrysa αστο για την επομενο γιατι αν δεν λειτουργει το λιφτ του αετου δεν παιζει Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 31, 2010 Χιονόπτωση -ισχυρή κατά διαστήματα- αυτή την ώρα στο χ/κ Μαινάλου. Θερμοκρασία στο 0°C. Άνεμοι ασθενείς προς μέτριοι ΝΔ. Ο δρόμος από Καρδαρά χρειάζεται αλυσίδες στα τελευταία 3 χλμ. Λειτουργούν αναβατήρες ''ΚΡΙΟΣ'' και ''ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ'' καθώς και ο χώρος εστίασης, τα καταστήματα εξοπλισμού και οι σχολές. ΠΡΟΣΟΧΗ : παρατηρείται αυξημένη κίνηση με λεωφορεία τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 31, 2010 Αμα θέλει ο καιρός, το Μαίναλο είναι βουνό για πουδροκατάβαση στα έλατα. Μερικές φώτος από το δώρο που μας έκανε ο καιρός αυτές τι μέρες .. και που θα συνεχιστεί. Οταν ευκαιρήσω θα ανεβάσω και κανα βίντεο. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
maestros1 43 Report post Posted February 1, 2010 Ρε θηρίο με τα πόδια ανέβηκες; Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 1, 2010 (edited) Οχι , χρησιμοποιήθηκε αυτό : αλλά ανεβαίνεται με τα πόδια απο την περιφερειακή σχετικά εύκολα μέχρι την επιστροφή της βορινής , γιατί έχει περάσει το ρατρακ, οπότε δεν βουλιάζεις. Ολη η διαδρομή είναι κάπως έτσι δηλαδή: Δεν το είχαμε συνέχεια το snowmobile όμως, οπότε κάναμε μόνο μία κατάβαση (δεν προλάβαμε να ζυγίσουμε το χιόνι καλά-καλά) . Δεν το συζητάμε για οποιόν έχει φώκιες. Μπορεί να το κάνει 3-4ς φορές και να κάνει όλα τα απάτητα runs χωρίς να έχει περάσει κανένας! Αυτές τις μέρες το βουνό είναι στα high του , πολύ χιόνι επάνω. Αιφνιδιάστηκα και τώρα δεν μπορώ να βρώ ένα ορειβατικό ζευγάρι , αλλιώς θα το είχα φάει όλο το βουνό. Λάκκα Κομίνη για τρελή πουδρα , στους Ρουχούς , στόν δρόμο για βυτίνα και τα περίχωρα είναι το κάτι άλλο αυτές τις μέρες. Εδώ σε μια πιο παλιά φώτο πως είναι το βουνό από Λάκκα Κομίνη (περίπου): φαντάσουτο τώρα με 1,5 μέτρο φρέσκο χιόνι! Πάντως για μια βόλτα με το πόδι και τα σκι στον ώμο δεν είναι τίποτα για οποίον ψήνεται, δηλαδή είναι ευκαιρία αυτήν την εβδομάδα. Edited February 1, 2010 by Fidelio People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 1, 2010 Πολύ κρίμα που το ΧΚ υπολειτουργεί και μόνο λίγοι μπορούν να χαρούν το όμορφο βουνό αυτές τις μέρες. Share this post Link to post Share on other sites
maestros1 43 Report post Posted February 1, 2010 Δηλαδή φίλε Fidelio, μπορώ με ορειβατικά μποτακια να δοκιμάσω καθημερινή να ανέβω την περιφερειακή; Τα ρατρακ στρώνουν μόνο Σ/Κ υποθέτω. Και κάτι άλλο: οι φώκιες προσαρμόζονται σε ορειβατική μποτα και απλά κουβαλας πέδιλα και μποτες του σκι, ενώ για ορειβατικό σκι πρεπει να έχει όλο το σετ: πεδιλα δεστρες μποτες; Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted February 1, 2010 το σαββατοκυριακο που περασε ηταν φανταστικο απο χιονι βεβαια ο μεγαλος ωφελημενος ηταν ο πετροπουλος γιατι εκανε 3 βαρδιες το μαγαζι αντι για μια σε αυτο συνεβαλαν και οι ανεγκεφαλοι οδηγοι τουριστικων λεωφορειων που καταφεραν και φρακαρησαν τα παντα γενικα ηταν ενα ενδιαφερον σαββατοκυριακο ασχετα αν καναμε σκι μην ξεχνατε οτι και το ορειβατικο δε βλαπτει αν ειναι να κανεις μια καταβαση με 1 μετρο πουδρας Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 1, 2010 (edited) Δηλαδή φίλε Fidelio, μπορώ με ορειβατικά μποτακια να δοκιμάσω καθημερινή να ανέβω την περιφερειακή; Τα ρατρακ στρώνουν μόνο Σ/Κ υποθέτω. Για πεζοπορία στο χιόνι ας πούμε; Ανετα. Θα ακολουθήσεις την περιφερειακή κανονικά μέχρι όποιο σημείο θες. Έχει περάσει το ρατρακ οπότε είναι ικανοποιητικά. Εκτός από τα ορειβατικά μποτάκια μπορείς να βάλεις και αυτά (χιονορακέτες): Και κάτι άλλο: οι φώκιες προσαρμόζονται σε ορειβατική μποτα και απλά κουβαλας πέδιλα και μποτες του σκι, ενώ για ορειβατικό σκι πρεπει να έχει όλο το σετ: πεδιλα δεστρες μποτες; Οχι, οι φώκιες που λέμε είναι αυτές (τυχαίο δείγμα στα γρήγορα) : http://www.pomoca.com/en/produits_peaux_topfix.php και τοποθετούντε στα σκι έτσι : Τα σκι σου χρειάζεται να έχουν αυτές τις δέστρες - παρόμοιες : Για να μπορεί να γίνει αυτό: Αυτά χονδρικά για Freeride εξοπλισμό , σχετικά βαρύς αλλά με μεγάλο πλεονέκτημα στην κατάβαση και υπάρχει και πιο "Ορειβατικός εξοπλισμός" , που ειναι πιο ελαφρύς με πλεονέκτημα στην ανάβαση. Ανάλογα τις ανάγκες σου διαλέγεις. Αν σε ενδιαφέρει πολύ η κατάβαση διαλέγεις Freeride, αν είναι η αναβαση πέρνεις καθαρά ορειβατικό εξοπλισμό. ( και με τους δύο μπορείς να κατέβεις /ανέβεις) Σημ.Δεν είναι απαραίτητο για αρχή να προμηθευτείς , ειδικό ορειβατικό σκι/μπότες (χρησιμοποιείς αυτά που ήδη έχεις). Δέστρες - φώκιες και είσαι ετοιμος.Αν δεις οτι σου αρέσει προχωράς σε ανάλογη αγορά. [ ps Τι ωραίο ποστ!!! ] Edited February 1, 2010 by Fidelio People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 1, 2010 Αντε , να σας δείξω ένα αμοντάριστο πλάνο του 1/3 της περιφερειακής όπου μαλα...εχμ πειραματίζομαι με την κάμερα γιατί θέλω να φτιάξω ένα μεγάλο και καλό film για το Μαίναλο, για να πάρετε και μια ιδέα όσοι δεν ξέρουν. YouTube Video -> Αυτήν λοιπον είναι η διαδορμή για περπάτημα που λέμε , αν την πάρεις ανάποδα. Εκεί μέσα δεν το πιάνει αέρας δεν το πιάνει τίποτα, είναι σχεδόν βουβό τοπίο και ακούς μόνο τουφες απο χιόνι να πέφτουν από τα κλαδία (εγώ ακουγα προχθές μες την ομίχλη και κάτι καρακάξες.. ) ...οπότε , το τέρμα της παραπάνω διαδρομής (περιφερειακής) , στο μαντζαγριώτη που λέμε το σαλέ , και δέστε πόσο χιόνι έχει. Εδώ είναι και στο μέσον ας πούμε του πεδίου που λέμε Λακκα Κομίνη ..το οποίο με ένα lift θα ήταν τρέλα.. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
maestros1 43 Report post Posted February 1, 2010 Όντως πολύ κατατοπιστικό το post σου Fidelio. Νομίζω ότι μου μπήκε πλέον το μικρόβιο του ορειβατικού σκι και με πρώτη ευκαιρια θα την κάνω στο Μαίναλο για να δοκιμάσω. Είναι άλλωστε το βουνό που έμαθα να τσουλάω και το αγαπώ ιδιαίτερα. Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted February 1, 2010 με τι καμερα τραβας φιντελιο???? βαριεμαι να περιμενω να ανεβασω και γω μερικα θα βρω ενα μικρο που τραβηξα με την 850 is canon Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 1, 2010 (edited) Πολύ ωραία περιγραφή! Ευχαριστούμε Fidelio! Κρίμα που με τόσο χιόνι το ΧΚ δε λειτουργεί. Θα του έδινα άλλη μια ευκαιρία φέτος... Την πρώτη φορά που είχα ανέβει με το σανίδι ήμουν ακόμη στα πρώτα μου βήματα και δεινοπάθησα με τα πιατάκια του. Τον Αέρα μάλιστα δεν κατάφερα να τον ανέβω ποτέ γιατί ο συνδυασμός διάδρομος-πιατάκι ήταν δραματικός. Έπεσα κάπου στα μισά και μετά έπρεπε να κατέβω τη μαύρη με λίγο χιόνι και τους γνωστούς ήχους στον πάτο του σανιδιού... Γενικά το ΧΚ δεν είναι και πολύ "φιλικό" στα σνοουμπορντ είτε με λιφτ είτε χωρίς (μπαινουν φώκιες στο σανίδι;;; ). Υπάρχει καμία περίπτωση να λειτουργήσει κανονικά το ΧΚ φέτος; Edited February 1, 2010 by KSpecial Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted February 1, 2010 Υπάρχει καμία περίπτωση να λειτουργήσει κανονικά το ΧΚ φέτος; Ναι βέβαια οσο πιθανό είναι για να βγεί και η Ελλάδα απο την οικονομική κρίση.......... kostasbmw άλλα τρία τέτοια σαββατοκύριακα με κακοκαιρία θέλω μπας και βγάλουμε τα σπασμένα απο τις γιορτές.... Χρήστο μπράβο υπέροχες οι φωτό και το βιντεάκι Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted February 1, 2010 (...)Είναι άλλωστε το βουνό που έμαθα να τσουλάω και το αγαπώ ιδιαίτερα. Μια απ' τα ίδια. Αυτό σκεφτόμουνα προχθές, και για αυτό τράβηξα ειδικά την παρακάτω φώτο, όπου δίπλα από αυτά τα δύο χαρακτηριστικά έλατα στην βάση του κέντρου , ο πατέρας μου με έβαλε να τσουλίσω για πρώτη φορά. Spalding Meteor με Look 25 ... Είναι λίγο σουρεάλ , αλλά βλέπω οτι από το ίδιο σημείο ακόμα και σήμερα συνεχίζει κόσμος να ξεκινάει τα πρώτα του βήματα στο σκι. με τι καμερα τραβας φιντελιο????(....) Με μια Pocket DV 8800 και Sony Helmet Camera 580. (είναι δανική οπότε δεν ξέρω τεχνικές λεπτομέριες , σε τι ανάλυση κτλ ) (...)Την πρώτη φορά που είχα ανέβει με το σανίδι ήμουν ακόμη στα πρώτα μου βήματα και δεινοπάθησα με τα πιατάκια του. Τον Αέρα μάλιστα δεν κατάφερα να τον ανέβω ποτέ γιατί ο συνδυασμός διάδρομος-πιατάκι ήταν δραματικός. Έπεσα κάπου στα μισά και μετά έπρεπε να κατέβω τη μαύρη με λίγο χιόνι και τους γνωστούς ήχους στον πάτο του σανιδιού...(...) Αέρα λες το βορινό λιφτ; (αυτά τα καινούρια ονόματα τα σνομπάρω... και έχω συγκεκριμένο λόγο για αυτό , αλλά δεν είναι της ώρας..) Καλά αυτό το λιφτ έχει ιστορία μεγάλη, λεπτομέριες καλές θα ξέρει ο Γιώργος να σας πει (Mainalo). Πάντως η βορινή πίστα, το λιφτ με τα φουλ γκάζια του όπου όταν μέναμε στο βουνό εμείς και εμείς το βάζαμε στην τελευταία ταχύτητα , έχει αναθρέψει σκιερ και σκιερ σε αυτό το βουνό.... People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 2, 2010 εγώ ακουγα προχθές μες την ομίχλη και κάτι καρακάξες...Ή ο mainalos θα ήταν ή ο bmw... από τη χαρά τους. Share this post Link to post Share on other sites
droemmen 0 Report post Posted February 3, 2010 Καλησπέρα σε όλους Είμαι νεος στο φορουμ -και στο άθλημα- και μ'ενδιαφέρει να πάω στο Μαίναλο το σαββατοκύριακο... Ξέρει κανείς αν λειτουργεί? Μπορώ να βρω κάποιον δάσκαλο εκεί ή στα Καλάβρυτα είναι καλύτερα για αρχάριους? Please help! Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted February 3, 2010 Στο Μαιναλο ειναι καλυτερα αλλα δεν ξερω για δασκαλους τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
droemmen 0 Report post Posted February 4, 2010 Οκ ευχαριστώ για την απάντηση Ξέρεις αν πάω στο ΧΚ θα βρω εκεί δάσκαλο ή θα πρέπει να έχουμε κλείσει πιο πριν? Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 4, 2010 Μπορώ να βρω κάποιον δάσκαλο εκεί ;Ναι. Share this post Link to post Share on other sites
droemmen 0 Report post Posted February 4, 2010 Οκ ευχαριστώ πολύ Share this post Link to post Share on other sites