Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
ΑΛΕΞΗΣ

χ/κ Μαινάλου

Recommended Posts

Χιονόπτωση αυτή την ώρα στο χ/κ Μαινάλου.

 

Περίπου 50cm το συνολικό ύψος του χιονιού στο parking.

 

Θερμοκρασία +1°C.

 

Άνεμοι μέτριοι ΝΔ.

 

Ο δρόμος είναι καθαρός.

Share this post


Link to post
Share on other sites

να το τολμίσω για την Κυριακή????

θα είναι και το πρώτο μου σκι για φέτος, μην είναι χάλια?

πέιτε καμιά γνώμη :)


ζητήται πούδρα κατάλληλη για βιασμό

πληροφορίες μόνο με pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συννεφιά αυτή την ώρα στο χ/κ Μαινάλου.

 

Περίπου 5cm φρέσκο χιόνι από τη νυχτερινή χιονόπτωση.

 

Θερμοκρασία στο 0°C.

 

Άνεμοι ασθενείς ΝΔ.

 

Ο δρόμος από Καρδαρά είναι καθαρός, εκτός από το τελευταίο χλμ που θέλει προσοχή.

 

Μέχρι στιγμής δεν λειτουργούν αναβατήρες.

 

Λειτουργούν ο χώρος εστίασης, τα καταστήματα εξοπλισμού και οι σχολές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ασθενής χιονόπτωση.

 

Σε λειτουργία ''ΚΡΙΟΣ'' και ''ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xrysa

αστο για την επομενο γιατι αν δεν λειτουργει το λιφτ του αετου δεν παιζει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χιονόπτωση -ισχυρή κατά διαστήματα- αυτή την ώρα στο χ/κ Μαινάλου.

 

Θερμοκρασία στο 0°C.

 

Άνεμοι ασθενείς προς μέτριοι ΝΔ.

 

Ο δρόμος από Καρδαρά χρειάζεται αλυσίδες στα τελευταία 3 χλμ.

 

Λειτουργούν αναβατήρες ''ΚΡΙΟΣ'' και ''ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ'' καθώς και ο χώρος εστίασης, τα καταστήματα εξοπλισμού και οι σχολές.

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ : παρατηρείται αυξημένη κίνηση με λεωφορεία τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμα θέλει ο καιρός, το Μαίναλο είναι βουνό για πουδροκατάβαση στα έλατα.

 

 

Μερικές φώτος από το δώρο που μας έκανε ο καιρός αυτές τι μέρες .. και που θα συνεχιστεί.

 

0185.jpg

 

100_4355.jpg

 

100_4354.jpg

 

100_4351.jpg

 

100_4350.jpg

 

100_4349.jpg

 

100_4347.jpg

 

100_4345.jpg

 

100_4344.jpg

 

100_4337.jpg

 

100_4330.jpg

 

Οταν ευκαιρήσω θα ανεβάσω και κανα βίντεο.


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι , χρησιμοποιήθηκε αυτό :

 

100_4343.jpg

 

αλλά ανεβαίνεται με τα πόδια απο την περιφερειακή σχετικά εύκολα μέχρι την επιστροφή της βορινής , γιατί έχει περάσει το ρατρακ, οπότε δεν βουλιάζεις. Ολη η διαδρομή είναι κάπως έτσι δηλαδή:

 

100_4336.jpg

 

Δεν το είχαμε συνέχεια το snowmobile όμως, οπότε κάναμε μόνο μία κατάβαση (δεν προλάβαμε να ζυγίσουμε το χιόνι καλά-καλά) . Δεν το συζητάμε για οποιόν έχει φώκιες. Μπορεί να το κάνει 3-4ς φορές και να κάνει όλα τα απάτητα runs χωρίς να έχει περάσει κανένας! Αυτές τις μέρες το βουνό είναι στα high του , πολύ χιόνι επάνω.

 

Αιφνιδιάστηκα και τώρα δεν μπορώ να βρώ ένα ορειβατικό ζευγάρι , αλλιώς θα το είχα φάει όλο το βουνό. Λάκκα Κομίνη για τρελή πουδρα , στους Ρουχούς , στόν δρόμο για βυτίνα και τα περίχωρα είναι το κάτι άλλο αυτές τις μέρες. Εδώ σε μια πιο παλιά φώτο πως είναι το βουνό από Λάκκα Κομίνη (περίπου):

 

DSC02048.jpg

 

DSC02039.jpg

 

φαντάσουτο τώρα με 1,5 μέτρο φρέσκο χιόνι!

 

Πάντως για μια βόλτα με το πόδι και τα σκι στον ώμο δεν είναι τίποτα για οποίον ψήνεται, δηλαδή είναι ευκαιρία αυτήν την εβδομάδα.

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ κρίμα που το ΧΚ υπολειτουργεί και μόνο λίγοι μπορούν να χαρούν το όμορφο βουνό αυτές τις μέρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή φίλε Fidelio, μπορώ με ορειβατικά μποτακια να δοκιμάσω καθημερινή να ανέβω την περιφερειακή; Τα ρατρακ στρώνουν μόνο Σ/Κ υποθέτω.

 

Και κάτι άλλο: οι φώκιες προσαρμόζονται σε ορειβατική μποτα και απλά κουβαλας πέδιλα και μποτες του σκι, ενώ για ορειβατικό σκι πρεπει να έχει όλο το σετ: πεδιλα δεστρες μποτες;

Share this post


Link to post
Share on other sites

το σαββατοκυριακο που περασε ηταν φανταστικο απο χιονι

 

βεβαια ο μεγαλος ωφελημενος ηταν ο πετροπουλος γιατι εκανε 3 βαρδιες το μαγαζι αντι για μια

 

σε αυτο συνεβαλαν και οι ανεγκεφαλοι οδηγοι τουριστικων λεωφορειων που καταφεραν και φρακαρησαν τα παντα

 

γενικα ηταν ενα ενδιαφερον σαββατοκυριακο ασχετα αν καναμε σκι

 

μην ξεχνατε οτι και το ορειβατικο δε βλαπτει αν ειναι να κανεις μια καταβαση με 1 μετρο πουδρας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δηλαδή φίλε Fidelio, μπορώ με ορειβατικά μποτακια να δοκιμάσω καθημερινή να ανέβω την περιφερειακή; Τα ρατρακ στρώνουν μόνο Σ/Κ υποθέτω.

 

Για πεζοπορία στο χιόνι ας πούμε; Ανετα. Θα ακολουθήσεις την περιφερειακή κανονικά μέχρι όποιο σημείο θες. Έχει περάσει το ρατρακ οπότε είναι ικανοποιητικά.

 

Εκτός από τα ορειβατικά μποτάκια μπορείς να βάλεις και αυτά (χιονορακέτες):

 

MSR-Lightning-Ascent-25-Snowshoes-300x300.jpg

 

Και κάτι άλλο: οι φώκιες προσαρμόζονται σε ορειβατική μποτα και απλά κουβαλας πέδιλα και μποτες του σκι, ενώ για ορειβατικό σκι πρεπει να έχει όλο το σετ: πεδιλα δεστρες μποτες;

 

Οχι, οι φώκιες που λέμε είναι αυτές (τυχαίο δείγμα στα γρήγορα) :

http://www.pomoca.com/en/produits_peaux_topfix.php

 

και τοποθετούντε στα σκι έτσι :

 

px-jib-bc2.jpg

 

Τα σκι σου χρειάζεται να έχουν αυτές τις δέστρες - παρόμοιες :

Fritschi_Diamir%20Freeride%20Plus_dessus_35.jpg

 

Για να μπορεί να γίνει αυτό:

 

black-diamond-factors-fritschi-freerides-small.JPG

 

Αυτά χονδρικά για Freeride εξοπλισμό , σχετικά βαρύς αλλά με μεγάλο πλεονέκτημα στην κατάβαση και υπάρχει και πιο "Ορειβατικός εξοπλισμός" , που ειναι πιο ελαφρύς με πλεονέκτημα στην ανάβαση.

 

Ανάλογα τις ανάγκες σου διαλέγεις. Αν σε ενδιαφέρει πολύ η κατάβαση διαλέγεις Freeride, αν είναι η αναβαση πέρνεις καθαρά ορειβατικό εξοπλισμό. ( και με τους δύο μπορείς να κατέβεις /ανέβεις)

 

Σημ.Δεν είναι απαραίτητο για αρχή να προμηθευτείς , ειδικό ορειβατικό σκι/μπότες (χρησιμοποιείς αυτά που ήδη έχεις). Δέστρες - φώκιες και είσαι ετοιμος.Αν δεις οτι σου αρέσει προχωράς σε ανάλογη αγορά.

 

 

[ ps Τι ωραίο ποστ!!! :lol: ]

Edited by Fidelio

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αντε , να σας δείξω ένα αμοντάριστο πλάνο του 1/3 της περιφερειακής όπου μαλα...εχμ πειραματίζομαι με την κάμερα γιατί θέλω να φτιάξω ένα μεγάλο και καλό film για το Μαίναλο, για να πάρετε και μια ιδέα όσοι δεν ξέρουν.

 

YouTube Video ->

 

Αυτήν λοιπον είναι η διαδορμή για περπάτημα που λέμε , αν την πάρεις ανάποδα. Εκεί μέσα δεν το πιάνει αέρας δεν το πιάνει τίποτα, είναι σχεδόν βουβό τοπίο και ακούς μόνο τουφες απο χιόνι να πέφτουν από τα κλαδία (εγώ ακουγα προχθές μες την ομίχλη και κάτι καρακάξες.. B) )

 

...οπότε , το τέρμα της παραπάνω διαδρομής (περιφερειακής) , στο μαντζαγριώτη που λέμε το σαλέ , και δέστε πόσο χιόνι έχει. Εδώ είναι και στο μέσον ας πούμε του πεδίου που λέμε Λακκα Κομίνη ..το οποίο με ένα lift θα ήταν τρέλα..

 

100_4394.jpg

 

100_4419.jpg

 

100_4417.jpg

 

100_4413.jpg

 

:lol:


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως πολύ κατατοπιστικό το post σου Fidelio. Νομίζω ότι μου μπήκε πλέον το μικρόβιο του ορειβατικού σκι και με πρώτη ευκαιρια θα την κάνω στο Μαίναλο για να δοκιμάσω. Είναι άλλωστε το βουνό που έμαθα να τσουλάω και το αγαπώ ιδιαίτερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

με τι καμερα τραβας φιντελιο????

 

βαριεμαι να περιμενω να ανεβασω και γω μερικα

 

θα βρω ενα μικρο που τραβηξα με την 850 is canon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραία περιγραφή! Ευχαριστούμε Fidelio! Κρίμα που με τόσο χιόνι το ΧΚ δε λειτουργεί. Θα του έδινα άλλη μια ευκαιρία φέτος... Την πρώτη φορά που είχα ανέβει με το σανίδι ήμουν ακόμη στα πρώτα μου βήματα και δεινοπάθησα με τα πιατάκια του. Τον Αέρα μάλιστα δεν κατάφερα να τον ανέβω ποτέ γιατί ο συνδυασμός διάδρομος-πιατάκι ήταν δραματικός. Έπεσα κάπου στα μισά και μετά έπρεπε να κατέβω τη μαύρη με λίγο χιόνι και τους γνωστούς ήχους στον πάτο του σανιδιού... Γενικά το ΧΚ δεν είναι και πολύ "φιλικό" στα σνοουμπορντ είτε με λιφτ είτε χωρίς (μπαινουν φώκιες στο σανίδι;;; :lol: ).

 

Υπάρχει καμία περίπτωση να λειτουργήσει κανονικά το ΧΚ φέτος;

Edited by KSpecial

Share this post


Link to post
Share on other sites
Υπάρχει καμία περίπτωση να λειτουργήσει κανονικά το ΧΚ φέτος;

 

 

Ναι βέβαια οσο πιθανό είναι για να βγεί και η Ελλάδα απο την οικονομική κρίση..........

 

kostasbmw

άλλα τρία τέτοια σαββατοκύριακα με κακοκαιρία θέλω μπας και βγάλουμε τα σπασμένα απο τις γιορτές....

 

 

 

Χρήστο μπράβο υπέροχες οι φωτό και το βιντεάκι


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites
(...)Είναι άλλωστε το βουνό που έμαθα να τσουλάω και το αγαπώ ιδιαίτερα.

 

Μια απ' τα ίδια. Αυτό σκεφτόμουνα προχθές, και για αυτό τράβηξα ειδικά την παρακάτω φώτο, όπου δίπλα από αυτά τα δύο χαρακτηριστικά έλατα στην βάση του κέντρου , ο πατέρας μου με έβαλε να τσουλίσω για πρώτη φορά. Spalding Meteor με Look 25 ... :D

 

100_4323.jpg

 

Είναι λίγο σουρεάλ , αλλά βλέπω οτι από το ίδιο σημείο ακόμα και σήμερα συνεχίζει κόσμος να ξεκινάει τα πρώτα του βήματα στο σκι.

 

με τι καμερα τραβας φιντελιο????

(....)

 

Με μια Pocket DV 8800 και Sony Helmet Camera 580. (είναι δανική οπότε δεν ξέρω τεχνικές λεπτομέριες , σε τι ανάλυση κτλ )

(...)Την πρώτη φορά που είχα ανέβει με το σανίδι ήμουν ακόμη στα πρώτα μου βήματα και δεινοπάθησα με τα πιατάκια του. Τον Αέρα μάλιστα δεν κατάφερα να τον ανέβω ποτέ γιατί ο συνδυασμός διάδρομος-πιατάκι ήταν δραματικός. Έπεσα κάπου στα μισά και μετά έπρεπε να κατέβω τη μαύρη με λίγο χιόνι και τους γνωστούς ήχους στον πάτο του σανιδιού...(...)

 

Αέρα λες το βορινό λιφτ; (αυτά τα καινούρια ονόματα τα σνομπάρω... :P και έχω συγκεκριμένο λόγο για αυτό , αλλά δεν είναι της ώρας..)

 

Καλά αυτό το λιφτ έχει ιστορία μεγάλη, λεπτομέριες καλές θα ξέρει ο Γιώργος να σας πει (Mainalo).

Πάντως η βορινή πίστα, το λιφτ με τα φουλ γκάζια του όπου όταν μέναμε στο βουνό εμείς και εμείς το βάζαμε στην τελευταία ταχύτητα , έχει αναθρέψει σκιερ και σκιερ σε αυτό το βουνό....


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
εγώ ακουγα προχθές μες την ομίχλη και κάτι καρακάξες...
Ή ο mainalos θα ήταν ή ο bmw... από τη χαρά τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Είμαι νεος στο φορουμ -και στο άθλημα-

και μ'ενδιαφέρει να πάω στο Μαίναλο το σαββατοκύριακο...

Ξέρει κανείς αν λειτουργεί?

Μπορώ να βρω κάποιον δάσκαλο εκεί ή στα Καλάβρυτα είναι καλύτερα για αρχάριους?

Please help!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Μαιναλο ειναι καλυτερα αλλα δεν ξερω για δασκαλους


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ ευχαριστώ για την απάντηση

Ξέρεις αν πάω στο ΧΚ θα βρω εκεί δάσκαλο ή θα πρέπει να έχουμε κλείσει πιο πριν?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπορώ να βρω κάποιον δάσκαλο εκεί ;
Ναι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...