Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
silmarils

Περί Βασιλίτσας...

Recommended Posts

Δε μπορω να καταλαβω γιατι η τιμη της Βασιλως ειναι 13 ευρω! και στα Καλαβρυτα 22 που μπορει να γινει απο 24-26 φετος.

Και στο Παρνασσο 27...

 

Αν πχ στα Καλαβρυτα γινει 25 ευρω και στο Παρνασσο παραμεινει 27 (μαζι με την ασφαλιση) πιο χιονοδρομικο θεωρειται πιο ανταγωνιστικο στη τιμη για εξορμηση απο την Αθηνα. Υπολογιστε και τη καταναλωση σε καυσιμα και απαντηστε...

 

Η Βασίλω είναι 5,5 ώρες από αθήνα και 2,5 ώρες από θεσσαλονίκη. Τα 13 ευρώ εισιτήριο είναι λογική τιμή για ένα τόσο απομακρυσμένο χιονοδρομικό με δύο εναέρια λιφτ και 2 συρόμενα που θέλει να προσελκύσει κόσμο. Αν ήταν στην ίδια θέση με τον Παρνασσό γνωρίζω πάρα πολλούς (εμού συμπεριλαμβανομένου) που ακόμα και με εισιτήριο παρνασσού θα την προτιμούσαν χωρίς δεύτερη σκέψη! Αλλά στα Γρεβενά πρέπει να βγάλει (τιμολογιακό) άσσο από το μανίκι.


white fluffy stuff

Share this post


Link to post
Share on other sites
Η Βασίλω είναι 5,5 ώρες από αθήνα και 2,5 ώρες από θεσσαλονίκη. Τα 13 ευρώ εισιτήριο είναι λογική τιμή για ένα τόσο απομακρυσμένο χιονοδρομικό με δύο εναέρια λιφτ και 2 συρόμενα που θέλει να προσελκύσει κόσμο. Αν ήταν στην ίδια θέση με τον Παρνασσό γνωρίζω πάρα πολλούς (εμού συμπεριλαμβανομένου) που ακόμα και με εισιτήριο παρνασσού θα την προτιμούσαν χωρίς δεύτερη σκέψη! Αλλά στα Γρεβενά πρέπει να βγάλει (τιμολογιακό) άσσο από το μανίκι.

 

 

Δε το εθεσα σωστα, μαλλον, πως γινεται να "βγαινει" οικονομικα η Βασιλω με 13 ευρω και πολυ λιγοτερο κοσμο και να μπαινει μεσα ο Παρνασσος με 27 ευρω και παρα πολυ κοσμο, ή τα Καλαβρυτα να ερχονται οριακα στα λεφτα τους με 22 ευρω (επισης 2 εναερια, 2½ συρομενα) και αυτα με παρα πολυ κοσμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δε το εθεσα σωστα, μαλλον, πως γινεται να "βγαινει" οικονομικα η Βασιλω με 13 ευρω και πολυ λιγοτερο κοσμο και να μπαινει μεσα ο Παρνασσος με 27 ευρω και παρα πολυ κοσμο, ή τα Καλαβρυτα να ερχονται οριακα στα λεφτα τους με 22 ευρω (επισης 2 εναερια, 2½ συρομενα) και αυτα με παρα πολυ κοσμο.

 

Μα η Βασιλίτσα είναι ΕΘΝΙΚΟ χιονοδρομικό κέντρο και άρα επιχορηγείται αν δεν κάνω λάθος!!!


Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδια, οι συγκρισεις αυτου του ειδους και τα συμπερασματα που βγαινουν ειναι απο τελειως απλοϊκα εως λανθασμενα και αδικουν τους παντες.

 

Μπορει (για παραδειγμα και μονο) αν ειχαμε δυο πανομοιοτυπους Παρνασσους, τον ενα οπως τον ξερουμε και τον αλλο με 5 συγχρονα ρατρακ, και 3 πιο καλοστημενα (και καλοσυντηρημενα) 4θεσια αποσυμπλεκομενα, το μεν πρωτο να χανει τα μαλλιοκεφαλα του και το αλλο να ειναι κερδοφορο (λογω χαμηλοτερων απαιτησεων συντηρησης, καλυτερης λειτουργιας, μικροτερων απαιτησεων σε προσωπικο κλπ κλπ κλπ).

 

Ισολογισμους δεν εχουμε σχεδον απο κανενα κρατικο ΧΚ (οχι πως εχω δει απο τα δημοτικα, αλλα δεν το'ψαξα κιολας) οποτε ολα αυτα ειναι απλοϊκα λογια του αερα.

 

Ας ασχοληθουμε με κατι πιο εποικοδομητικο...

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σας λύσω την απορία με τη Βασιλίτσα (αν και το έθεσε σωστά και ο damianos).

Η Βασιλίτσα και το Σέλι είναι εθνικά χιονοδρομικά κέντρα, δηλαδή γυμναστήρια. Ανήκουν στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (στον Ορφανό δηλαδή που θα συναντήσουμε σε λίγες μέρες). Τη χασούρα όλη την πληρώνει το κράτος (δηλαδή εμείς) γι αυτό και έχουν εισητήριο 13 ευρώ.

Εννοείται ότι με αυτή την τιμή δεν βγαίνουν με τίποτα τα λειτουργικά τους έξοδα (μάλιστα το Σέλι λειτουργεί το :)% των αναβατήρων του και τις καθημερινές!!!).

Τα Καλάβρυτα, τα 3-5 Πηγάδια, το Καιμάκ, το Φαλακρό, το Πισοδέρι κ.λπ. εαν μπούνε μέσα 2-3 χρονιές τότε θα πρέπει να βάλουν λουκέτο, γι αυτό και ακολουθούν άλλη τιμολογιακή πολιτική αλλά επίσης κάνουν και όπου μπορούν οικονομία, π.χ. δεν λειτουργούν όλα τα λιφτ όταν δεν υπάρχει κίνηση. Στο Σέλι όμως ανοίγουν τα 4 από τα 6 μεγάλα λιφτ (σημειωτέον ότι τα υπόλοιπα 2 εξυπηρετούν παράλληλες τοποθεσίες γι αυτό δεν λειτουργούν). Στα Πηγάδια όμως που είναι τόσο κοντά από το Σέλι λειτουργούν μόνο την διθέσια καρέκλα και έναν συρόμενο τις καθημερινές (δηλ. 2 αναβατήρες από τους 5 συνολικά), ενώ το Φαλακρό τις Πέμπτες λειτουργούν μόνο 2 συρόμενους και έχουν κλειστά τα υπόλοιπα 4 λιφτ (εκ των οποίων τα 2 είναι εναέρια) τις δε Δευτέρες, Τρίτες και Τετάρτες παραμένει κλειστό γιατί δεν έχει κόσμο!!!

 

*Στα παραπάνω στοιχεία για λιφτ δεν έχω λάβει υπόψη μου τα baby lifts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη αλλά το topic ξεκίνησε ως Καλάβρυτα Νέα πιστα και εδω φτάσαμε να μιλάμε για ισολογισμούς Βασιλίτσας και για Ορφανούς... :lol:

 

Sorry αλλά είστε λίγο εκτός θέματος.Αν έχει να πεί κάποιος κάτι για την πίστα στα Καλάβρυτα ας συνεχίσει.Οι υπόλοιποι ανοίξτε νέο θέμα ρε παιδιά ..Ετσι δεν θα διαβάζουμε αλλα αντι άλλων.

 

Thanks και Sorry(δεν θέλω να προσβάλω).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έγινε κ.Γιώργο

 

Μπα τι λες. Σε βριζω εγω??? Κερια και λιβάνια ρεεεεε..

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΤΟ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδια, οι συγκρισεις αυτου του ειδους και τα συμπερασματα που βγαινουν ειναι απο τελειως απλοϊκα εως λανθασμενα και αδικουν τους παντες.

 

Μπορει (για παραδειγμα και μονο) αν ειχαμε δυο πανομοιοτυπους Παρνασσους, τον ενα οπως τον ξερουμε και τον αλλο με 5 συγχρονα ρατρακ, και 3 πιο καλοστημενα (και καλοσυντηρημενα) 4θεσια αποσυμπλεκομενα, το μεν πρωτο να χανει τα μαλλιοκεφαλα του και το αλλο να ειναι κερδοφορο (λογω χαμηλοτερων απαιτησεων συντηρησης, καλυτερης λειτουργιας, μικροτερων απαιτησεων σε προσωπικο κλπ κλπ κλπ).

 

Ισολογισμους δεν εχουμε σχεδον απο κανενα κρατικο ΧΚ (οχι πως εχω δει απο τα δημοτικα, αλλα δεν το'ψαξα κιολας) οποτε ολα αυτα ειναι απλοϊκα λογια του αερα.

 

Ας ασχοληθουμε με κατι πιο εποικοδομητικο...

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

Μακη στη περιπτωση μας συγκρινουμε σχεδον πανομοιοτυπα χιονοδρομικα δε συγκρινουμε το Vald'isere με το Παρνασσο.

 

Να σας λύσω την απορία με τη Βασιλίτσα (αν και το έθεσε σωστά και ο damianos).

Η Βασιλίτσα και το Σέλι είναι εθνικά χιονοδρομικά κέντρα, δηλαδή γυμναστήρια. Ανήκουν στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (στον Ορφανό δηλαδή που θα συναντήσουμε σε λίγες μέρες). Τη χασούρα όλη την πληρώνει το κράτος (δηλαδή εμείς) γι αυτό και έχουν εισητήριο 13 ευρώ.

Εννοείται ότι με αυτή την τιμή δεν βγαίνουν με τίποτα τα λειτουργικά τους έξοδα (μάλιστα το Σέλι λειτουργεί το :angry:% των αναβατήρων του και τις καθημερινές!!!).

Τα Καλάβρυτα, τα 3-5 Πηγάδια, το Καιμάκ, το Φαλακρό, το Πισοδέρι κ.λπ. εαν μπούνε μέσα 2-3 χρονιές τότε θα πρέπει να βάλουν λουκέτο, γι αυτό και ακολουθούν άλλη τιμολογιακή πολιτική αλλά επίσης κάνουν και όπου μπορούν οικονομία, π.χ. δεν λειτουργούν όλα τα λιφτ όταν δεν υπάρχει κίνηση. Στο Σέλι όμως ανοίγουν τα 4 από τα 6 μεγάλα λιφτ (σημειωτέον ότι τα υπόλοιπα 2 εξυπηρετούν παράλληλες τοποθεσίες γι αυτό δεν λειτουργούν). Στα Πηγάδια όμως που είναι τόσο κοντά από το Σέλι λειτουργούν μόνο την διθέσια καρέκλα και έναν συρόμενο τις καθημερινές (δηλ. 2 αναβατήρες από τους 5 συνολικά), ενώ το Φαλακρό τις Πέμπτες λειτουργούν μόνο 2 συρόμενους και έχουν κλειστά τα υπόλοιπα 4 λιφτ (εκ των οποίων τα 2 είναι εναέρια) τις δε Δευτέρες, Τρίτες και Τετάρτες παραμένει κλειστό γιατί δεν έχει κόσμο!!!

 

*Στα παραπάνω στοιχεία για λιφτ δεν έχω λάβει υπόψη μου τα baby lifts.

 

Του Παρνασσου τη χασουρα που τη πληρωνουμε παλι εμεις γιατι πρεπει να τον πληρωνουμε στη διπλασια τιμη απο το Σελι.

Πως γινεται να μαθουμε τους ισολογισμους των χιονοδρομικών.

Μπαινει και το Σελι και η Βασιλιτσα 30+% μεσα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόλις επέστρεψα απο ένα ημερήσιο ταξίδι αστραπή στα Γρεβενά και με χαρά είδα το βουνό γεμάτο χιόνι. Το πρωί είχε κοντα στους 4 βαθμους στην πόλη. Το μεσημέρι ανέβηκε απότομα η θερμοκρασία κοντά στους 14, οπότε και στο βουνο στα χαμηλά του φάνηκε να λιώνει το χιόνι. Ψηλά κρατούσε χιόνι πάντως.

 

Αρκετά φορτωμένος μου φάνηκε και ο Σμόλικας και το Βίτσι. Τα Πηγάδια, Σέλι, Καιμάκ, Ελατοχώρι δεν είχαν τίποτα, αλλά ο Ολυμπος πρέπει να έχει πολύ χιόνι.

 

Καλώς τα δεχτήκαμε λοιπόν και πάντα τέτοια... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπου χιόνι και βοριάς ....η Βασίλω πρώτη... :):)


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...