silmarils 0 Report post Posted October 11, 2006 Δε μπορω να καταλαβω γιατι η τιμη της Βασιλως ειναι 13 ευρω! και στα Καλαβρυτα 22 που μπορει να γινει απο 24-26 φετος.Και στο Παρνασσο 27... Αν πχ στα Καλαβρυτα γινει 25 ευρω και στο Παρνασσο παραμεινει 27 (μαζι με την ασφαλιση) πιο χιονοδρομικο θεωρειται πιο ανταγωνιστικο στη τιμη για εξορμηση απο την Αθηνα. Υπολογιστε και τη καταναλωση σε καυσιμα και απαντηστε... Η Βασίλω είναι 5,5 ώρες από αθήνα και 2,5 ώρες από θεσσαλονίκη. Τα 13 ευρώ εισιτήριο είναι λογική τιμή για ένα τόσο απομακρυσμένο χιονοδρομικό με δύο εναέρια λιφτ και 2 συρόμενα που θέλει να προσελκύσει κόσμο. Αν ήταν στην ίδια θέση με τον Παρνασσό γνωρίζω πάρα πολλούς (εμού συμπεριλαμβανομένου) που ακόμα και με εισιτήριο παρνασσού θα την προτιμούσαν χωρίς δεύτερη σκέψη! Αλλά στα Γρεβενά πρέπει να βγάλει (τιμολογιακό) άσσο από το μανίκι. Quote white fluffy stuff Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted October 11, 2006 Η Βασίλω είναι 5,5 ώρες από αθήνα και 2,5 ώρες από θεσσαλονίκη. Τα 13 ευρώ εισιτήριο είναι λογική τιμή για ένα τόσο απομακρυσμένο χιονοδρομικό με δύο εναέρια λιφτ και 2 συρόμενα που θέλει να προσελκύσει κόσμο. Αν ήταν στην ίδια θέση με τον Παρνασσό γνωρίζω πάρα πολλούς (εμού συμπεριλαμβανομένου) που ακόμα και με εισιτήριο παρνασσού θα την προτιμούσαν χωρίς δεύτερη σκέψη! Αλλά στα Γρεβενά πρέπει να βγάλει (τιμολογιακό) άσσο από το μανίκι. Δε το εθεσα σωστα, μαλλον, πως γινεται να "βγαινει" οικονομικα η Βασιλω με 13 ευρω και πολυ λιγοτερο κοσμο και να μπαινει μεσα ο Παρνασσος με 27 ευρω και παρα πολυ κοσμο, ή τα Καλαβρυτα να ερχονται οριακα στα λεφτα τους με 22 ευρω (επισης 2 εναερια, 2½ συρομενα) και αυτα με παρα πολυ κοσμο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
damianos 819 Report post Posted October 12, 2006 Δε το εθεσα σωστα, μαλλον, πως γινεται να "βγαινει" οικονομικα η Βασιλω με 13 ευρω και πολυ λιγοτερο κοσμο και να μπαινει μεσα ο Παρνασσος με 27 ευρω και παρα πολυ κοσμο, ή τα Καλαβρυτα να ερχονται οριακα στα λεφτα τους με 22 ευρω (επισης 2 εναερια, 2½ συρομενα) και αυτα με παρα πολυ κοσμο. Μα η Βασιλίτσα είναι ΕΘΝΙΚΟ χιονοδρομικό κέντρο και άρα επιχορηγείται αν δεν κάνω λάθος!!! Quote Στην τέχνη, αλλά κυρίως στη ζωή χρειάζεται έμπνευση! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 12, 2006 Παιδια, οι συγκρισεις αυτου του ειδους και τα συμπερασματα που βγαινουν ειναι απο τελειως απλοϊκα εως λανθασμενα και αδικουν τους παντες. Μπορει (για παραδειγμα και μονο) αν ειχαμε δυο πανομοιοτυπους Παρνασσους, τον ενα οπως τον ξερουμε και τον αλλο με 5 συγχρονα ρατρακ, και 3 πιο καλοστημενα (και καλοσυντηρημενα) 4θεσια αποσυμπλεκομενα, το μεν πρωτο να χανει τα μαλλιοκεφαλα του και το αλλο να ειναι κερδοφορο (λογω χαμηλοτερων απαιτησεων συντηρησης, καλυτερης λειτουργιας, μικροτερων απαιτησεων σε προσωπικο κλπ κλπ κλπ). Ισολογισμους δεν εχουμε σχεδον απο κανενα κρατικο ΧΚ (οχι πως εχω δει απο τα δημοτικα, αλλα δεν το'ψαξα κιολας) οποτε ολα αυτα ειναι απλοϊκα λογια του αερα. Ας ασχοληθουμε με κατι πιο εποικοδομητικο... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
sotogiannop 82 Report post Posted October 12, 2006 Να σας λύσω την απορία με τη Βασιλίτσα (αν και το έθεσε σωστά και ο damianos). Η Βασιλίτσα και το Σέλι είναι εθνικά χιονοδρομικά κέντρα, δηλαδή γυμναστήρια. Ανήκουν στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (στον Ορφανό δηλαδή που θα συναντήσουμε σε λίγες μέρες). Τη χασούρα όλη την πληρώνει το κράτος (δηλαδή εμείς) γι αυτό και έχουν εισητήριο 13 ευρώ. Εννοείται ότι με αυτή την τιμή δεν βγαίνουν με τίποτα τα λειτουργικά τους έξοδα (μάλιστα το Σέλι λειτουργεί το % των αναβατήρων του και τις καθημερινές!!!). Τα Καλάβρυτα, τα 3-5 Πηγάδια, το Καιμάκ, το Φαλακρό, το Πισοδέρι κ.λπ. εαν μπούνε μέσα 2-3 χρονιές τότε θα πρέπει να βάλουν λουκέτο, γι αυτό και ακολουθούν άλλη τιμολογιακή πολιτική αλλά επίσης κάνουν και όπου μπορούν οικονομία, π.χ. δεν λειτουργούν όλα τα λιφτ όταν δεν υπάρχει κίνηση. Στο Σέλι όμως ανοίγουν τα 4 από τα 6 μεγάλα λιφτ (σημειωτέον ότι τα υπόλοιπα 2 εξυπηρετούν παράλληλες τοποθεσίες γι αυτό δεν λειτουργούν). Στα Πηγάδια όμως που είναι τόσο κοντά από το Σέλι λειτουργούν μόνο την διθέσια καρέκλα και έναν συρόμενο τις καθημερινές (δηλ. 2 αναβατήρες από τους 5 συνολικά), ενώ το Φαλακρό τις Πέμπτες λειτουργούν μόνο 2 συρόμενους και έχουν κλειστά τα υπόλοιπα 4 λιφτ (εκ των οποίων τα 2 είναι εναέρια) τις δε Δευτέρες, Τρίτες και Τετάρτες παραμένει κλειστό γιατί δεν έχει κόσμο!!! *Στα παραπάνω στοιχεία για λιφτ δεν έχω λάβει υπόψη μου τα baby lifts. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiamosg 1 Report post Posted October 12, 2006 Συγνώμη αλλά το topic ξεκίνησε ως Καλάβρυτα Νέα πιστα και εδω φτάσαμε να μιλάμε για ισολογισμούς Βασιλίτσας και για Ορφανούς... Sorry αλλά είστε λίγο εκτός θέματος.Αν έχει να πεί κάποιος κάτι για την πίστα στα Καλάβρυτα ας συνεχίσει.Οι υπόλοιποι ανοίξτε νέο θέμα ρε παιδιά ..Ετσι δεν θα διαβάζουμε αλλα αντι άλλων. Thanks και Sorry(δεν θέλω να προσβάλω). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 12, 2006 Έγινε κ.Γιώργο Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiamosg 1 Report post Posted October 13, 2006 Έγινε κ.Γιώργο Μπα τι λες. Σε βριζω εγω??? Κερια και λιβάνια ρεεεεε.. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΤΟ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 14, 2006 Μάλιστα ρεεεεε Κύριε Γιώργο... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted October 15, 2006 Παιδια, οι συγκρισεις αυτου του ειδους και τα συμπερασματα που βγαινουν ειναι απο τελειως απλοϊκα εως λανθασμενα και αδικουν τους παντες. Μπορει (για παραδειγμα και μονο) αν ειχαμε δυο πανομοιοτυπους Παρνασσους, τον ενα οπως τον ξερουμε και τον αλλο με 5 συγχρονα ρατρακ, και 3 πιο καλοστημενα (και καλοσυντηρημενα) 4θεσια αποσυμπλεκομενα, το μεν πρωτο να χανει τα μαλλιοκεφαλα του και το αλλο να ειναι κερδοφορο (λογω χαμηλοτερων απαιτησεων συντηρησης, καλυτερης λειτουργιας, μικροτερων απαιτησεων σε προσωπικο κλπ κλπ κλπ). Ισολογισμους δεν εχουμε σχεδον απο κανενα κρατικο ΧΚ (οχι πως εχω δει απο τα δημοτικα, αλλα δεν το'ψαξα κιολας) οποτε ολα αυτα ειναι απλοϊκα λογια του αερα. Ας ασχοληθουμε με κατι πιο εποικοδομητικο... Φιλικα ΜακηςΜ Μακη στη περιπτωση μας συγκρινουμε σχεδον πανομοιοτυπα χιονοδρομικα δε συγκρινουμε το Vald'isere με το Παρνασσο. Να σας λύσω την απορία με τη Βασιλίτσα (αν και το έθεσε σωστά και ο damianos).Η Βασιλίτσα και το Σέλι είναι εθνικά χιονοδρομικά κέντρα, δηλαδή γυμναστήρια. Ανήκουν στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (στον Ορφανό δηλαδή που θα συναντήσουμε σε λίγες μέρες). Τη χασούρα όλη την πληρώνει το κράτος (δηλαδή εμείς) γι αυτό και έχουν εισητήριο 13 ευρώ. Εννοείται ότι με αυτή την τιμή δεν βγαίνουν με τίποτα τα λειτουργικά τους έξοδα (μάλιστα το Σέλι λειτουργεί το % των αναβατήρων του και τις καθημερινές!!!). Τα Καλάβρυτα, τα 3-5 Πηγάδια, το Καιμάκ, το Φαλακρό, το Πισοδέρι κ.λπ. εαν μπούνε μέσα 2-3 χρονιές τότε θα πρέπει να βάλουν λουκέτο, γι αυτό και ακολουθούν άλλη τιμολογιακή πολιτική αλλά επίσης κάνουν και όπου μπορούν οικονομία, π.χ. δεν λειτουργούν όλα τα λιφτ όταν δεν υπάρχει κίνηση. Στο Σέλι όμως ανοίγουν τα 4 από τα 6 μεγάλα λιφτ (σημειωτέον ότι τα υπόλοιπα 2 εξυπηρετούν παράλληλες τοποθεσίες γι αυτό δεν λειτουργούν). Στα Πηγάδια όμως που είναι τόσο κοντά από το Σέλι λειτουργούν μόνο την διθέσια καρέκλα και έναν συρόμενο τις καθημερινές (δηλ. 2 αναβατήρες από τους 5 συνολικά), ενώ το Φαλακρό τις Πέμπτες λειτουργούν μόνο 2 συρόμενους και έχουν κλειστά τα υπόλοιπα 4 λιφτ (εκ των οποίων τα 2 είναι εναέρια) τις δε Δευτέρες, Τρίτες και Τετάρτες παραμένει κλειστό γιατί δεν έχει κόσμο!!! *Στα παραπάνω στοιχεία για λιφτ δεν έχω λάβει υπόψη μου τα baby lifts. Του Παρνασσου τη χασουρα που τη πληρωνουμε παλι εμεις γιατι πρεπει να τον πληρωνουμε στη διπλασια τιμη απο το Σελι. Πως γινεται να μαθουμε τους ισολογισμους των χιονοδρομικών. Μπαινει και το Σελι και η Βασιλιτσα 30+% μεσα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 18, 2006 Μόλις επέστρεψα απο ένα ημερήσιο ταξίδι αστραπή στα Γρεβενά και με χαρά είδα το βουνό γεμάτο χιόνι. Το πρωί είχε κοντα στους 4 βαθμους στην πόλη. Το μεσημέρι ανέβηκε απότομα η θερμοκρασία κοντά στους 14, οπότε και στο βουνο στα χαμηλά του φάνηκε να λιώνει το χιόνι. Ψηλά κρατούσε χιόνι πάντως. Αρκετά φορτωμένος μου φάνηκε και ο Σμόλικας και το Βίτσι. Τα Πηγάδια, Σέλι, Καιμάκ, Ελατοχώρι δεν είχαν τίποτα, αλλά ο Ολυμπος πρέπει να έχει πολύ χιόνι. Καλώς τα δεχτήκαμε λοιπόν και πάντα τέτοια... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
zox 746 Report post Posted October 18, 2006 Όπου χιόνι και βοριάς ....η Βασίλω πρώτη... Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites