Velissarios 1,031 Report post Posted February 13, 2007 Ψάχνοντας στο internet βρήκα αυτό το site.Δεν έχω ξαναδεί τέτοιες τιμές.Μήπως κάποιος φίλος έχει ψωνίσει από το συγκεκριμένο κατάστημα?Οποιαδήποτε πληροφορία θα είναι σίγουρα χρήσιμη. digitalsys Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted February 13, 2007 ...η αλήθεια είναι οτι έχει πολύ καλές τιμές ..... αλλααααα, δεν μπορέι κάποιο λάκο θα εχει η φάβα ....Sony a 358ευρώ??????? Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted February 13, 2007 Το apple macbook pro που αγόρασα πριν 3 εβδομάδες με 2.204 Ευρώ το έχει 917 Ευρώ. <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/tongue.png" alt=":P"> MacBook Pro Ας μου πει κάποιος ότι δεν είναι αλήθεια, γιατί αν είναι... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted February 13, 2007 .....είμαι με το δάκτυλο στο enter να παραγγείλω την Sony...... να το κάνω??? εδώ έχει ενα 1000αρικο????? Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted February 13, 2007 Όπως καταλαβαίνεις arisk έκανες μεγάλη ζημιά Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted February 13, 2007 Σ ευχαριστώ Κωνσταντίνε για τα καλά σου λόγια .Ελπίζω να αποδειχθεί έγκυρο site και όχι μούφα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimko 0 Report post Posted February 13, 2007 παιδιά το site είναι μάλλον μούφα, βρήκα το παρακάτω: http://www.drumteh.co.uk/ είναι ίδιο με το digitalsys.co.uk. επίσης ρίξτε και μια ματιά σε αυτό το forum: http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/y...?num=1171189872 δε καταλαβαίνω και πολλά, αλλά κάπου γράφει clearly fake site! αυτά! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted February 13, 2007 ...και αν δείτε έχουν και τα ίδια ονοματα στις κριτικές δεξιά.... Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted February 13, 2007 http://www.dpgr.gr/forum/index.php?board=1...8d66ef12e33d948 Εχει δικιο ο Dimko... μακρυα και αγαπημενοι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimko 0 Report post Posted February 14, 2007 γενικά site που δεν δέχονται πιστωτικές και έχουν μόνο υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων να μην τα εμπιστεύεστε...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Snowflake 9 Report post Posted February 14, 2007 ....αυτο όμως αν δεν κάνω λάθος, δέχεται πιστωτικές κάρτες και αυτο είναι που με προβλημάτισε αρχικά , βέβαια δεν έφτασα την παραγγελία ώς το τέλος (για τεστ)...όποτε δεν το είδα ....αν δέχεται μόνο μεταφορά τότε έιναι σίγουρα μούφα τρελη.......... Quote The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted February 14, 2007 Το apple macbook pro που αγόρασα πριν 3 εβδομάδες με 2.204 Ευρώ το έχει 917 Ευρώ. Xρήστο αυτό που πήρες είναι με την 17αρα τον 2.33 επεξεργαστή και τα 2GB ram? Για πες μου εντυπώσεις. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
dimko 0 Report post Posted February 14, 2007 έκανα μια αγορά επίτηδες μέχρι το τέλος και όλες οι επιλογές ήταν απενεργοποιημένες εκτός της μεταφοράς χρημάτων, όπου έγραφαν ένα άσχετο όνομα και όχι επωνυμία εταιρείας! Quote Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted February 14, 2007 Πολύ προσοχή λοιπόν γιατί εδώ παπάς εκεί παπάς όπου και αν πας, όπου και αν πας . Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted February 14, 2007 Επίσης δεν έχω δει σε κανένα βρετανικό σιτε οι τιμες να αναγραφονται σε Ευρο. Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted February 14, 2007 Xρήστο αυτό που πήρες είναι με την 17αρα τον 2.33 επεξεργαστή και τα 2GB ram? Για πες μου εντυπώσεις. Όχι, φίλε. Αυτό που λες είναι κοντά στα 3.000. Το δικό μου έχει οθόνη 15.4, επεξεργαστή 2.16 και -για την ώρα 1Gb RAM- που θα αλλάξει στα 3GB με την πρώτη ευκαιρία. Το μηχάνημα είναι πανέμορφο, πολύ γρήγορο και όσο μαθαίνω το Mac OS X (tiger), τόσο συνειδητοποιώ πόσο φιλικό είναι στον χρήστη. παρόλα αυτά, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μου λείπουν, όπως για παράδειγμα το Active sync που επιτρέπει στον υπολογιστή να συνδεθεί με το PDA μου. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted February 14, 2007 Το apple macbook pro που αγόρασα πριν 3 εβδομάδες με 2.204 Ευρώ το έχει 917 Ευρώ. MacBook Pro Ας μου πει κάποιος ότι δεν είναι αλήθεια, γιατί αν είναι... Χρηστακο παλι την πατησες??????? Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,402 Report post Posted February 14, 2007 Αφού είναι απατεώνες! Την πατάει ρε ο Θεός; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted February 14, 2007 Σιγά μην το πάρω απο Ελλάδα να πληρώσω το 3χιλιαρο στην Rainbow. θα το πάρω απο αμέρικα με καμια 1800 νταλαρς. Για music production και djiing δεν υπάρχει καλύτερο. Ολα τα μουσικά προγράμματα πάνω στα μακ βασίζονται, και τώρα με το καινούργιο λειτουργικό είναι ακόμα καλύτερα. Τα παλιότερα που δούλευα και δεν είχαν καμία συμβατότητα, ούτε καν με κάποια σαιτ στο ιντερνετ, ήταν όντως σπαστικά αλλά τώρα νομίζω ότι είναι καλύτερο να αγοράσεις ένα μακ απο ένα καινούργιο λάπτοπ με vista. Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
KonstantinosV 0 Report post Posted February 14, 2007 Πράγματι Στάθη από όσα έχω ακούσει, από φίλο ηλεκτρονικό υπολογιστών, τα mac είναι καλύτερα σε ότι αφορά multimedia εφαρμογές. Φιλικά, KonstantinosV Quote Share this post Link to post Share on other sites
D_Kikeridis 0 Report post Posted February 19, 2007 Φωνάζει οτι είναι μούφα..Live cameras στα warehouse,στα office τους..Κ καλά λέμε..Ότι να'ναι..Κ το άλλο το επικό..? "Proceed to SECURE checkout" Ούτε ssl.. Ε σιγα μην ήταν τόσο τζαμπέ..Γιουρ τζαστ του γκουτ του μπη τρουυυ Quote Share this post Link to post Share on other sites