Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Velissarios

digitalsys.co.uk

Recommended Posts

Ψάχνοντας στο internet βρήκα αυτό το site.Δεν έχω ξαναδεί τέτοιες τιμές.Μήπως κάποιος φίλος έχει ψωνίσει από το συγκεκριμένο κατάστημα?Οποιαδήποτε πληροφορία θα είναι σίγουρα χρήσιμη.

digitalsys

Share this post


Link to post
Share on other sites

...η αλήθεια είναι οτι έχει πολύ καλές τιμές ..... αλλααααα, δεν μπορέι κάποιο λάκο θα εχει η φάβα <_<

 

....Sony a 358ευρώ???????


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το apple macbook pro που αγόρασα πριν 3 εβδομάδες με 2.204 Ευρώ το έχει 917 Ευρώ. <_ src="%7B___base_url___%7D/uploads/tongue.png" alt=":P">:D:):D:blink::blink::blink::blink:

 

MacBook Pro

 

Ας μου πει κάποιος ότι δεν είναι αλήθεια, γιατί αν είναι... :(


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....είμαι με το δάκτυλο στο enter να παραγγείλω την Sony...... να το κάνω??? :P εδώ έχει ενα 1000αρικο????? <_<


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ ευχαριστώ Κωνσταντίνε για τα καλά σου λόγια :D .Ελπίζω να αποδειχθεί έγκυρο site και όχι μούφα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά το site είναι μάλλον μούφα, βρήκα το παρακάτω:

http://www.drumteh.co.uk/

είναι ίδιο με το digitalsys.co.uk.

επίσης ρίξτε και μια ματιά σε αυτό το forum:

http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/y...?num=1171189872

δε καταλαβαίνω και πολλά, αλλά κάπου γράφει clearly fake site!

 

αυτά! :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...και αν δείτε έχουν και τα ίδια ονοματα στις κριτικές δεξιά....


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites

γενικά site που δεν δέχονται πιστωτικές και έχουν μόνο υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων να μην τα εμπιστεύεστε......

Share this post


Link to post
Share on other sites

....αυτο όμως αν δεν κάνω λάθος, δέχεται πιστωτικές κάρτες και αυτο είναι που με προβλημάτισε αρχικά :lol: , βέβαια δεν έφτασα την παραγγελία ώς το τέλος (για τεστ)...όποτε δεν το είδα ....αν δέχεται μόνο μεταφορά τότε έιναι σίγουρα μούφα τρελη..........


The greatest pleasure in life is doing what people say you can not do!!!
http://www.snowsummit.eu - Private transfers to/from Geneva Airport

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το apple macbook pro που αγόρασα πριν 3 εβδομάδες με 2.204 Ευρώ το έχει 917 Ευρώ.

 

Xρήστο αυτό που πήρες είναι με την 17αρα τον 2.33 επεξεργαστή και τα 2GB ram?

 

Για πες μου εντυπώσεις. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

έκανα μια αγορά επίτηδες μέχρι το τέλος και όλες οι επιλογές ήταν απενεργοποιημένες εκτός της μεταφοράς χρημάτων, όπου έγραφαν ένα άσχετο όνομα και όχι επωνυμία εταιρείας! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης δεν έχω δει σε κανένα βρετανικό σιτε οι τιμες να αναγραφονται σε Ευρο.


How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xρήστο αυτό που πήρες είναι με την 17αρα τον 2.33 επεξεργαστή και τα 2GB ram?

 

Για πες μου εντυπώσεις. :ph34r:

 

Όχι, φίλε. Αυτό που λες είναι κοντά στα 3.000. Το δικό μου έχει οθόνη 15.4, επεξεργαστή 2.16 και -για την ώρα 1Gb RAM- που θα αλλάξει στα 3GB με την πρώτη ευκαιρία.

 

Το μηχάνημα είναι πανέμορφο, πολύ γρήγορο και όσο μαθαίνω το Mac OS X (tiger), τόσο συνειδητοποιώ πόσο φιλικό είναι στον χρήστη. παρόλα αυτά, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μου λείπουν, όπως για παράδειγμα το Active sync που επιτρέπει στον υπολογιστή να συνδεθεί με το PDA μου.


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το apple macbook pro που αγόρασα πριν 3 εβδομάδες με 2.204 Ευρώ το έχει 917 Ευρώ. ;)

 

MacBook Pro

 

Ας μου πει κάποιος ότι δεν είναι αλήθεια, γιατί αν είναι... ;)

 

 

 

Χρηστακο παλι την πατησες??????? :ph34r:


Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σιγά μην το πάρω απο Ελλάδα να πληρώσω το 3χιλιαρο στην Rainbow. θα το πάρω απο αμέρικα με καμια 1800 νταλαρς. :ph34r:

 

Για music production και djiing δεν υπάρχει καλύτερο. Ολα τα μουσικά προγράμματα πάνω στα μακ βασίζονται, και τώρα με το καινούργιο λειτουργικό είναι ακόμα καλύτερα. Τα παλιότερα που δούλευα και δεν είχαν καμία συμβατότητα, ούτε καν με κάποια σαιτ στο ιντερνετ, ήταν όντως σπαστικά αλλά τώρα νομίζω ότι είναι καλύτερο να αγοράσεις ένα μακ απο ένα καινούργιο λάπτοπ με vista. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι Στάθη από όσα έχω ακούσει, από φίλο ηλεκτρονικό υπολογιστών, τα mac είναι καλύτερα σε ότι αφορά multimedia εφαρμογές.

 

Φιλικά, KonstantinosV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φωνάζει οτι είναι μούφα..Live cameras στα warehouse,στα office τους..Κ καλά λέμε..Ότι να'ναι..Κ το άλλο το επικό..?

"Proceed to SECURE checkout"

Ούτε ssl.. :unsure:

 

Ε σιγα μην ήταν τόσο τζαμπέ..Γιουρ τζαστ του γκουτ του μπη τρουυυ


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...