Spiderman 2 Report post Posted December 22, 2003 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ?ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted December 22, 2003 Φίλε greg βρίσκεσαι στο φόρουμ του ελληνικου Συλλογου τουριστικής χιονοδρομίας ή αλλιώς snowclub.Καλώς ήρθες στην παρέα μας .Mπορείς να ρωτήσεις ότι σε απασχολεί για το σύλλογο ή ότι αλλό θέμα έχει σχέση με το βουνό και τη χιονοδρομία.Να είσαι σίγουρος ότι πολύ είναι αυτοί που με χαρά θα σε βοηθήσουν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted December 24, 2003 Εισαι εκει που πρεπει!Σ ενα χωρο γεματο με σκι και snowboard οπου μιλαμε για ολους και ολα.Αντε και συντομα στις πιστες.. Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites